maar goed je hebt net zoveel gezeur van de andere zijde namelijk dat de gebruikers:
ze wantrouwen iedereen, de correcte dealer bestaat niet in hun ogen.
soms vergeten ze te pinnen
verdwalen vanwege het onder invloed zijn van allerlei soorten drugs
te laat komen
zeuren dat het te ver is
verzetten de afspraak last minute
vertrekken zonder beltegoed
met een lege batterij
bellen 's nacht op
hebben geen internet
en ze blijven bovenstaande punten maar herhalen
u dig ?
69% amfetamine is er volgens mij door het hele land helaas verkapt 95% van uw dealers de pep direct naar bagger.
Het blijft een kwestie van geduld, tolerantie, respect en vertrouwen.
Vergeet niet dat een dealer liever arts was geweest maar kennelijk is er iets fout gegaan in de weg naar een vaste baan. Er zijn geen dealers zonder gedragsstoornissen en de meeste zijn nog halve cassanova's of loverboys ook. En maar niet te spreken over de vrouwelijke dealers ....
Mijn dealer is een super irritante kaffer zonder tolerantie en geen geduld, maar ik kijk er doorheen. Want de stresskip blijft me verbazen en zijn beloftes zijn geen luchtkastelen. zijn negatieve gedrags trekjes zijn bij thuiskomst altijd direct vergeten en we zijn dan weer allemaal ernstig tevreden. Zodat het toch altijd weer de moeite is en blijft om 200 km voor te reizen.
Kus
