Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroeger nooit geen problemen gehad met mijn vaste dealer maar laatste tijd krijg ik meer en meer troep. Als ik hem erover aanspreek dan zegt hij dat hij het op die manier zelf kreeg hetgeen ik moeilijk kan geloven.Op zoek gaan naar een ander is een optie maar dan moet je terug van 0 opbouwen kwestie van vertrouwen etc."
"Niet meer op zoek gaan is ook een optie maar voorlopig ga ik die weg nog niet inslaan. Binnen enige tijd misschien."
"200km ? Redelijk eind iig,nuja moest ik zeker weten dat ik goeie kwaliteit krijg zou ik eerlijk gezegd er ook geen probleem van maken om zo een eind te rijden. Dan liever een gans eind rijden en zeker van mijn stuk ipv dichtbij en hopen dat het geen troep is."
"Vandaag eerste keer Flux geprobeerd wegens het niet vinden van deftige pep in de hoop dat het dezelfde of tot bij benadering ervaring geeft. 15h eerste flesje flux 15h40 lichtjes euforisch maar niet naar verwachting 16h30 euforie ebt redelijk snel weg 17h15 tweede flesje flux 17h50 licht opgefokt gevoel .... volgt later PS : In mijn ogen niet echt een vervanging voor pep maar blijkbaar zal ik avondschool chemie moeten gaan volgen als ik goeie pep wil"
"Na wat zoekwerk en een klein duwtje in de goeie richting prima kwaliteit 4-fmp in poedervorm,eigenlijk heeft het meer weg van zand. Na te twijfelen of ik het in een capsule ging doen of toch maar te snuiven werd het de laatste keuze,geloof me je neus zal je er niet dankbaar voor zijn aaaargghh. Om dan maar de kwaliteit van die flux te vergelijken met de poedervorm die ik nu heb kan ik zeggen dat die flux inderdaad brol is. Lijntje was ongeveer 10cm lang en 3mm breed en ja ik dacht ook eerst dit ga ik nooit voelen maar ik had het redelijk onderschat. besluit => poedervorm topspul"
"Als ik pep gebruik heb ik altijd last van ijskoude voeten , ik zag dat je aanhaalde dat het misschien te maken had met doorbloeding,tintelingen heb ik nog nooit last van gehad."
"Ik ga meestal een pakje lege capsulles halen bij de lokale apotheker en vul die op,ok je hebt een beetje prutswerk maar achteraf is het wel handig om een dosis binnen te spelen. Wel opletten als je een paar van die capsulles in je broekzak stopt of ergens waar het warm en vochtig is want dan heb je het risico dat ze aan elkaar beginnen te kleven."