#1
Nee.

MetaalKonijn zei:Zommes praat me niet zo bang man!![]()
Wat zij zegt over mensen zien in 'dingen' heb ik ook gehad, maar dat was toen wel in verband met de hele week hard werken en een nacht overgeslagen te hebben, kortom, helemaal aan stront. Kan ook niet zeggen dat ik er angstig van werd eigenlijk, schrok soms wel even![]()
Jelle Snel zei:nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
ok dat zou ik nog leuk vinden maar om steeds vreemde mensen te zien die plotseling verschijnen en verdwijnen daar krijg ik echt de kriebels van...Deranged zei:Ik vond sommige hallicunaties eigenlijk wel iets hebben. Zoals dansende poppetjes in de kast en posters die tot leven kwamen.
flash kieke zei:Jelle Snel zei:nope..heb er zelf nog geen last van! Maar sowieso bij verschijnselen aan je lichaam die negatief zijn; lijkt het mij verstandig om t gebruik idd een tijd te staken
Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
flash kieke zei:Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.
flash kieke zei:Paranoia worden is meestal bij mensen die bij veel andere mensen zijn.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."