Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNormaal doen met speed

Normaal doen met speed

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
Jack HerrerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met nog een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb 1 keer teveel speed genomen van te goede kwaliteit

en werkelijk zeven uur lang moest en zou ik mjn arm bewegen van boven naar onder, kon die werkelijk niet stil krijgen

zelfs niet na het uitgaan, in mijn bed moest en zou ik mijn arm bewegen, was eigenlijk toch een teken dat ik teveel speed binnenhad op te korte tijd
J
Jack HerrerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jack Herrer zei:
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?
Klik om te vergroten...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jack Herrer is geen speed he... volgens mij ben je een beetje verdwaalt! :beer:

Anyhow, je kan wel normaal doen maar inderdaad niet teveel bek trekken... en elkaar niet opfokken om gek te gaan doen, of met ze alle gaan rennen ofzo :P
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.


:mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij de wat grotere lijnen krijg je waarschijnlijk ook wel een beetje paranoïde trekjes (met je voet of vingers tikken ofzo). Ook adem ik altijd snel en oppervlakkig op pep, maar ik weet niet of dat ook te merken is voor anderen :)
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#7
@ nick de neger; je naam heeft toch niks te maken met het topic dat je opent?

en verder, ik ben de eigenaar van de ouders waar het over gaat, en het is heel belangrijk....elkaar opfokken kunnen we wel laten, maar het gaat erom dat als ze beneden komen, ze niet denken van 'WTF wat hebben zij nou weer gebruikt :openmouth: ' want ze zijn de laatste tijd al achter veeeel te veel drugsgebruik van mij gekomen
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Hmmm dat dacht, maar hier hebben we er nog eentje die verdwaald is :beer:

Maar je kan wel gewoon normaal doen als je speed op hebt. Alleen zorgen dat je niet teveel neemt want dan kan je heel arrogant worden enzo. En verder mocht je ze aanspreken moet je er even op letten dat je niet als de ice naar parijs door blijft ratelen tijdens het praten :grin:
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#9
...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Santa Maria is toch ook wiet :P

Maar ehhh have fun at your party! :mrgreen:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kunt nog normaal doen, let er alleen wat op dat je niet teveel bekken trekt.
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#12
aaahh ik snap je en dankoewel :smoke:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed is de drug waar ik het minst moeite mee heb om 'normaal' te doen. Als het je eerste keer is, zorg je wel best dat er geen 6-gangen diner gedaan moet worden met je ouders, want je krijgt minstens de eerste vier uur geen hap naar binnen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je voelt je gewoon lekker en je krijgt gewoon lekkere, gezellige lulkicks met die ouders. Die zullen niks aan je merken maar gewoon denken: "Wat een leuke, spontane persoon is dat!".
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik WORD pas normaal als ik speed op heb
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hehehe ik voel me ook altijd wel relaxed ja :mrgreen:
D
DozerLid
01-01-2024, 00:00
#17
esmee zei:
Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.


:mrgreen:
Klik om te vergroten...

hier sluit ik me helemaal bij aan :)
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Normaal doen is geen probleem als je niet te veel neemt, nee. Gewoon rustig om de paar uur een lijntje en het zou allemaal goed moeten gaan.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Idd niet teveel anders ga je wel strak staan en krijg je grote doppen enzo... Dat valt wel op.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
gewoon doen op de pep is lastiger dan je denkt ....

het is aan het observerende vermogen van de andere partij wat opvalt en niet ....

een snuiver spot ik op 1 km afstand !!

:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."