#1
Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met nog een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?
Jack Herrer zei:Ik vroeg me af hoe normaal je kan doen als je speed gebruikt hebt. Ik ga het binnenkort met een paar mensen doen alleen zijn er ouders thuis... Zullen ze het aan ons merken of kun je nog redelijk normaal doen ookal heb je veel energie?





esmee zei:Ik kan altijd gewoon normaal doen, maar ik gebruik ook nooit overdreven veel he. Ik zie er dan ook niet echt waus uit, tenzij ik langer wakker blijf, dan krijg ik een soort van "scherpe" blik.
Ik denk ook dat de omgeving en mensen waar je in bent uit maakt hoe je je gaat gedragen. Alleen met vrienden bijvoorbeeld kan je lekker tam ouwehoeren maar met mensen erbij waaraan je niet wilt laten merken dat je speed op hebt (zoals die ouders) zul je waarschijnlijk wat rustiger zijn omdat je nog steeds gewoon bij de tijd bent (heb ik dan). Ik kan zelf "kiezen", lekker tam zijn of gewoon normaal doen.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."