Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisselijkheid

Misselijkheid

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Of je gaat wat eten dan... :P
Klik om te vergroten...
Dit werkt echt! De oplossing is heel simpel :wink: Als eten niet lukt, omdat je het niet door je keel krijgt zoals je zegt, moet je het gewoon wegspoelen met water. Gewoon eten voorkomt echt de helft van de negatieve bijwerkingen voor mijn gevoel, succes ermee!

Oh, ik lees nu dat je zegt dat je na het avondeten ook nog last hebt, dan wil even toevoegen dat het meestal werkt. Veel eten ineens op een lege maag is natuurlijk ook niet echt een succes. Misschien is het ook wel wat anders natuurlijk... Gebruik je nou dagelijks of interpreteer ik dit verkeerd en het je je weekend flink doorgetrokken?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
Fool zei:
Of je gaat wat eten dan... :P
Klik om te vergroten...

Moet je wel iets door je keel krijgen :tongueout:
Gister heb ik trouwens gewoon avondeten gehad en toen had ik er daarna ook nog last van
Klik om te vergroten...
Beetje jezelf dwingen, anders schiet het nooit op. xD
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad, gewoon je ritme aanhouden werkt het beste en als je geen honger hebt forceren. Je leert het vanzelf. Dat je lichaam niet aangeeft dat het eten nodig heeft, betekent niet dat het zonder kan.

Mijn persoonlijke ritme is ontbijt om 10 uur, lunch om 1 uur en diner om 20 uur. Dat doe ik dus ook als ik onder invloed ben of nadat ik gebruikt heb. Of ik nou honger heb of niet :wink:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad wat veel mensen zeggen even wat eten, ik heb altijd super veel moeite met eten, ik heb er ook echt totaal geen zin in, zie er super tegen op om ook maar 1 hap te nemen, maar je hebt het toch nodig. Als ik echt wat moet eten dan eet ik kippensoep, lekker makkelijk weg te krijgen en vult goed :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ooscaar zei:
Gebruik je nou dagelijks of interpreteer ik dit verkeerd en het je je weekend flink doorgetrokken?
Klik om te vergroten...

Hahaha neeeeee! Dit was een uitzondering.

Snap er overigens niet heel veel van, heb vandaag een groot gedeelte van de dag nog last ervan gehad terwijl ik dus gisteravond gewoon goed gegeten heb en vandaag heb ik mijn normale eetpatroon aangehouden. Op de momenten dat ik iets at ging het dan tijdelijk weg, een half uur daarna kwam het weer geleidelijk op... Heel vreemd. Maar goed, nu is het weg en zal voorlopig niks gebruiken :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
IK eet dan maar dingen als drinkontbijt en yoghurt met iets van muesli ofzo maar eten moet ik. Laatst wel echt 7 espresso gedronken tijdens pep gebruik. Verschrikkelijke nacht gehad fucking nerveuzig.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
MusicIsLife zei:
Hahaha neeeeee! Dit was een uitzondering.
Klik om te vergroten...
Gelukkig maar hahaha :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
bobsacamano zei:
Laatst wel echt 7 espresso gedronken tijdens pep gebruik. Verschrikkelijke nacht gehad fucking nerveuzig.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kan ik me iets bij voorstellen ja
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar smaakte zoooooo lekker haha

MusicIsLife zei:
bobsacamano zei:
Laatst wel echt 7 espresso gedronken tijdens pep gebruik. Verschrikkelijke nacht gehad fucking nerveuzig.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: kan ik me iets bij voorstellen ja
Klik om te vergroten...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoihoi!

Ik heb even een vraagje: zowel afgelopen zaterdag als vandaag heb ik op het moment dat de pep begon uit te werken een vaag misselijk gevoel gekregen. Ik kan me niet echt herinneren dat ik dit eerder ook heb gehad bij pep.
Nu heb ik wel allebei de dagen ook koffie gedronken dus mijn eerste gedachte is dat het komt door de combinatie caffeïne/speed. Het rare is alleen dat ik zaterdag minder koffie heb gedronken, terwijl de misselijkheid toen dus wel nadrukkelijker aanwezig was, eerder begon en langer aanhield.
Ook heb ik daarnet twee biertjes gedronken en toen was het binnen no-time weg... :confused:

Hebben meer mensen hier last van als de speed begint uit te werken? Of is het toch de combi caffeïne/speed?

Ik hoor graag van jullie :)

:wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zal wel iets met een te lege maag te maken hebben, denk ik? :P

(Niet toevallig veel gedronken tijdens gebruik, dat je nucherder werd->beter alcohol voelde)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Zal wel iets met een te lege maag te maken hebben, denk ik? :P

(Niet toevallig veel gedronken tijdens gebruik, dat je nucherder werd->beter alcohol voelde)
Klik om te vergroten...

Kan, zaterdag heb ik inderdaad nauwelijks iets gegeten. Maar vandaag heb ik wel redelijk normaal gegeten en toch last ervan gehad. Afgelopen nacht heb ik ook niet gedronken en vandaag tot 2 uurtjes geleden ook niet...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat gebeurd er als je wat gaat eten als de misselijkheid weg gaat? Amfetamine heeft een nogal rare werking op je stoelgang waardoor het best zou kunnen dat je maag protesteert zodra je er wat meer van gaat merken.

Cafeïne zou er ook wat mee te maken kunnen hebben, misschien bevat je pep zelf ook wat veel koffie?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Wat gebeurd er als je wat gaat eten als de misselijkheid weg gaat?
Klik om te vergroten...

Hmm, geen idee, niet uitgeprobeerd. En lig ondertussen al in bed dus ga ik ook niet meer doen :tongueout:

Fool zei:
misschien bevat je pep zelf ook wat veel koffie?
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, heb het zelf niet getest dus heb de cijfers niet. Maar misschien dat het mogelijk hoge percentage caffeïne icm de koffie idd de misselijkheid veroorzaakte
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon wat eten doet wonderen denk ik, een beetje fruit is dan ook al genoeg. Ik heb ook wel eens iets in die richting gevoeld, maar dat ging weg na iets gegeten te hebben. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets met cafeïne te maken heeft. Ik weet niet hoeveel koffie je precies hebt gedronken maar ik moet ook geen liter koffie hebben op een lege maag als ik geen speed op heb. Dus wellicht een grote hoeveelheid koffie dat het veroorzaakt (het drankje dus, niet specifiek de cafeïne)?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooscaar zei:
Gewoon wat eten doet wonderen denk ik, een beetje fruit is dan ook al genoeg. Ik heb ook wel eens iets in die richting gevoeld, maar dat ging weg na iets gegeten te hebben. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets met cafeïne te maken heeft. Ik weet niet hoeveel koffie je precies hebt gedronken maar ik moet ook geen liter koffie hebben op een lege maag als ik geen speed op heb. Dus wellicht een grote hoeveelheid koffie dat het veroorzaakt (het drankje dus, niet specifiek de cafeïne)?
Klik om te vergroten...

Ja had er vanmorgen weer wat last van en heb net wat gegeten en nu is het idd bijna weg.
Had best veel koffie gedronken, 6 koppen, maar ik drink sowieso best veel koffie :tongueout:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
MusicIsLife zei:
Ja had er vanmorgen weer wat last van en heb net wat gegeten en nu is het idd bijna weg. Had best veel koffie gedronken, 6 koppen, maar ik drink sowieso best veel koffie :tongueout:
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat je vanmorgen last had van misselijkheid door koffie of in combinatie met speed?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ooscaar zei:
MusicIsLife zei:
Ja had er vanmorgen weer wat last van en heb net wat gegeten en nu is het idd bijna weg. Had best veel koffie gedronken, 6 koppen, maar ik drink sowieso best veel koffie :tongueout:
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat je vanmorgen last had van misselijkheid door koffie of in combinatie met speed?
Klik om te vergroten...

Nee die 6 koppen waren van gister, heb vandaag geen koffie gedronken
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
benniesmitters zei:
Is gewoon je maag die in opstand komt. Zelf heb ik er nauwelijks last van, maar een paar vrienden van me hebben het altijd. Altijd kotsen als de speed is uitgewerkt of de ochtend na een feestje. EN als ik ze moet geloven is dat niet fijn en brand die pep kots echt erg.
Klik om te vergroten...

Hmm okee, wel een beetje balen want t is niet echt chill :tongueout:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Of je gaat wat eten dan... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."