#1
bobsacamano zei:Laatst wel echt 7 espresso gedronken tijdens pep gebruik. Verschrikkelijke nacht gehad fucking nerveuzig.
bobsacamano zei:Laatst wel echt 7 espresso gedronken tijdens pep gebruik. Verschrikkelijke nacht gehad fucking nerveuzig.
MusicIsLife zei:bobsacamano zei:Laatst wel echt 7 espresso gedronken tijdens pep gebruik. Verschrikkelijke nacht gehad fucking nerveuzig.
kan ik me iets bij voorstellen ja
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."