Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVage Tintels na bommetjes pep

Vage Tintels na bommetjes pep

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daarvoor mag ik andere toch wijze raad geven? :grin:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
SoftCruise zei:
Ik heb er nu nog last van btw , soms is het wat minder maar over het algemeen is het aanwezig
Klik om te vergroten...

Hoeveel mg zat er in die bommetjes?
Enige wat je kan doen is wat al gezegd is; gezond eten (veel vitaminen) en veel slapen. Je lichaam heeft een harde klap gehad en moet dus herstellen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij ligt dat lange wakker blijven meer aan jouw roekenloosheid dan aan de drug zelf zo kun je alles wel op wat anders gaan afschuiven. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
en je hebt gewenning natuurlijk...

slapen en van je kater af komen is een kwestie van ervaring, en wat te doen en wat te laten, maar ervaring telt ook mee.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met drugs moet je verantwoord omgaan en gebruiken met mate, zo blijven meestal de nare effecten achterwege en kan je volop genieten van je drugs.

Maar pep is toch een redelijke aanslag op je lichaam omdat je niet slaapt/eet!
Ik denk dat alles hierboven al gezegd is.

Hopelijk gaat het al wat beter!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Euhm...

LoveQuality zei:
Met drugs moet je verantwoord omgaan en gebruiken met mate, zo blijven meestal de nare effecten achterwege en kan je volop genieten van je drugs.

Maar pep is toch een redelijke aanslag op je lichaam omdat je niet slaapt/eet!
Ik denk dat alles hierboven al gezegd is.

Hopelijk gaat het al wat beter!
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat? :flushed:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moest beetje lachen om je opmerking. Gezien je gebruik van de afgelopen weken :P thats it.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja absoluut mijn excuses. Heb je gelijk in :)

LoveQuality zei:
Daarvoor mag ik andere toch wijze raad geven? :grin:
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tis nikske :grin: Ik snap je reactie wel :grin: Maar ik moet ervan profiteren nu, vanaf volgende week elke week plastest :wave:
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#11
bobsacamano zei:
Ja pas er mee op met pep.

Ik heb die tintelingen ook wel is gevoelt, maar ik heb het idee dat het komt van een oververmoeit lijf. Net zo als je kan hallucineren van puur slaap gebrek.

SoftCruise zei:
Thanks voor de reactie !! ja ik was nooit een voorstander van pep ik haatte het dat ik nooit kon slapen en ik vond het effect ook nooit zo , het is een slopende drugs , echt een van de ergste als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat het minder word want het is bizar irritant !! Maar jij hebt dit dus ook met pep die tintels ??
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hebben jullie het over dit gevoel ? (Vind het nogal moeilijk te omschrijven)
afentoe zomaar, kan overal, een soort kriebel ofzo heel kort, echt 1 seconde ofzo en dan opeens weer op een heeeeel andere plek. Het kan echt super erg variëren.

En hebben jullie dit dan ook (HIERMEE BEDOEL IK DUS IETS ANDERS DAN WAT IK HIERBOVEN HEB GESCHREVEN, of ben ik dan de enige ? (Let Op, ik bedoel hier weer een heel ander gevoel mee, maar als verhaaltje lijkt het wel op elkaar. Dat je soms iets voelt zitten (bijv. op je borst of bovenbeen, ergens. (Ik denk dan telkens meteen aan een vlieg, of mug ofzoiets.) En dat direct zodra je dat voelt je hand daarheen zwaait (als dit gebeurt reageert mijn arm en hand op een of andere manier 500x zo snel om het eraf te slaan (ik reageer zo snel op deze gevoelens dat het lijkt of dat het belangrijkste is wat mijn hele lichaam hoeft te doen (Dat kan toch niet kloppen ?), oh nou heb ik t weer, op mn linkerbovenarm, hand slaat erheen en het is weer weg, nu maar afwachten tot de volgende z'n plek onthult.

(Let Op : Ik heb samen met amfetamine 2 nachten achterelkaar doorgehaald)
(Iemand had mij verteld dat het "Paranoia" kon zijn, dit zou komen doordat ik 2 nachten geen slaap gehad heb.)
(Het probleem is : ik wil dit wel geloven, want ik herken een aantal dingen die ik gisteren had die echt wel met Paranoia te maken hebben, alleen ik vind zelf dat ik vandaag (DE DAG ERNA) veel te weinig merk. Ik voel alleen afentoe die dingetjes die ik hierboven getypt heb.
Ik verwacht toch dat, als het ook echt paranoia is dat ik veel meer zou moeten hallucineren ? Want ik heb nu (1 dag later) minder paranoia dan gisteravond, terwijl ik NOG STEEDS NIET geslapen heb ! Je verwacht toch dat als je dan alsnog langer wakker blijft, de hallucinaties zouden verergeren ? Hoe kan dat nou weer ?!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
dan snuif je lekker de rest op, het kan nooit meer dan een weekje ofzo duren voordat je die symptomen gaat herkennen. zorg wel dat je een telefoon met bereik en genoeg vermogen in je batterij bijhebt, voor de ambulance...
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
mvematthaus zei:
bobsacamano zei:
Ja pas er mee op met pep.

Ik heb die tintelingen ook wel is gevoelt, maar ik heb het idee dat het komt van een oververmoeit lijf. Net zo als je kan hallucineren van puur slaap gebrek.

SoftCruise zei:
Thanks voor de reactie !! ja ik was nooit een voorstander van pep ik haatte het dat ik nooit kon slapen en ik vond het effect ook nooit zo , het is een slopende drugs , echt een van de ergste als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat het minder word want het is bizar irritant !! Maar jij hebt dit dus ook met pep die tintels ??
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Hebben jullie het over dit gevoel ? (Vind het nogal moeilijk te omschrijven)
afentoe zomaar, kan overal, een soort kriebel ofzo heel kort, echt 1 seconde ofzo en dan opeens weer op een heeeeel andere plek. Het kan echt super erg variëren.

En hebben jullie dit dan ook (HIERMEE BEDOEL IK DUS IETS ANDERS DAN WAT IK HIERBOVEN HEB GESCHREVEN, of ben ik dan de enige ? (Let Op, ik bedoel hier weer een heel ander gevoel mee, maar als verhaaltje lijkt het wel op elkaar. Dat je soms iets voelt zitten (bijv. op je borst of bovenbeen, ergens. (Ik denk dan telkens meteen aan een vlieg, of mug ofzoiets.) En dat direct zodra je dat voelt je hand daarheen zwaait (als dit gebeurt reageert mijn arm en hand op een of andere manier 500x zo snel om het eraf te slaan (ik reageer zo snel op deze gevoelens dat het lijkt of dat het belangrijkste is wat mijn hele lichaam hoeft te doen (Dat kan toch niet kloppen ?), oh nou heb ik t weer, op mn linkerbovenarm, hand slaat erheen en het is weer weg, nu maar afwachten tot de volgende z'n plek onthult.

(Let Op : Ik heb samen met amfetamine 2 nachten achterelkaar doorgehaald)
(Iemand had mij verteld dat het "Paranoia" kon zijn, dit zou komen doordat ik 2 nachten geen slaap gehad heb.)
(Het probleem is : ik wil dit wel geloven, want ik herken een aantal dingen die ik gisteren had die echt wel met Paranoia te maken hebben, alleen ik vind zelf dat ik vandaag (DE DAG ERNA) veel te weinig merk. Ik voel alleen afentoe die dingetjes die ik hierboven getypt heb.
Ik verwacht toch dat, als het ook echt paranoia is dat ik veel meer zou moeten hallucineren ? Want ik heb nu (1 dag later) minder paranoia dan gisteravond, terwijl ik NOG STEEDS NIET geslapen heb ! Je verwacht toch dat als je dan alsnog langer wakker blijft, de hallucinaties zouden verergeren ? Hoe kan dat nou weer ?!
Klik om te vergroten...

Dit komt gewoon door slaaptekort denk ik. Als je een uitgebreider antwoord wil dan moet je even je eigen topic beginnen want anders begint het teveel af te wijken van het oorspronkelijke topic. Ik zou er ook even een iets samenhangender verhaal van maken.

MeejheM zei:
dan snuif je lekker de rest op, het kan nooit meer dan een weekje ofzo duren voordat je die symptomen gaat herkennen. zorg wel dat je een telefoon met bereik en genoeg vermogen in je batterij bijhebt, voor de ambulance...
Klik om te vergroten...

Haha :P :tearsofjoy:
SoftCruise zei:
Beste mensen ,

Ik gebruik al enige jaren af en toe drugs, coke alcohol en wiet waren nog altijd mijn favorieten , vooral omdat het een lekker effect heeft en je gewon kunt slapen en je er niet te erg van naar de pleuris gaat. Laatste tijden gebruik ik ook af en toe pep maar ik weiger dat te snuiven puur omdat ik gewoon ranzig vind en ik geen octo neus wil. Ik heb alleen soms als ik pep heb gebruikt dat ik de dag erna als ik in bed leg ik overal vage tintels heb in me lijf en ik gewoon me deken niet voel bv. En dat me tast gewoon minder is. Dat gaat meestal weer weg na een dag maar afgelopen woensdag heb ik ook een paar bommetjes pep op wat heel lang werkte en zoals vaker had ik weer die vage tintelingen erna in me handen en armen, eigenlijk in me hele lijf. Het is nu Zondag en het is er nog steeds , het is echt bloed irritant. Weet iemand wat dit is ?? alvast bedankt. Ik ga swz geen pep meer gebruiken , goedkope pleuris troep.
:rockband:
Klik om te vergroten...

OT:
Ja ik herken dit ook, hoewel ik het niet echt kan verklaren, behalve dat het door slaaptekort komt. Ik ken best veel mensen die dit hebben en ik heb dit somehow alleen als ik in de zon after of chill na een nacht doorhalen, en het echt warm heb. Ik weet niet of dit toeval is? Het voelt ook heel raar als ik me insmeer met zonnebrand of zo. Bij mij en de meeste mensen die ik ken gaat het overigens wel weg als ik geslapen heb.
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste mensen ,

Ik gebruik al enige jaren af en toe drugs, coke alcohol en wiet waren nog altijd mijn favorieten , vooral omdat het een lekker effect heeft en je gewon kunt slapen en je er niet te erg van naar de pleuris gaat. Laatste tijden gebruik ik ook af en toe pep maar ik weiger dat te snuiven puur omdat ik gewoon ranzig vind en ik geen octo neus wil. Ik heb alleen soms als ik pep heb gebruikt dat ik de dag erna als ik in bed leg ik overal vage tintels heb in me lijf en ik gewoon me deken niet voel bv. En dat me tast gewoon minder is. Dat gaat meestal weer weg na een dag maar afgelopen woensdag heb ik ook een paar bommetjes pep op wat heel lang werkte en zoals vaker had ik weer die vage tintelingen erna in me handen en armen, eigenlijk in me hele lijf. Het is nu Zondag en het is er nog steeds , het is echt bloed irritant. Weet iemand wat dit is ?? alvast bedankt. Ik ga swz geen pep meer gebruiken , goedkope pleuris troep.
:rockband:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat het veroorzaakt weet ik ook niet , was de speed zuiver/getest?
Deze klachten zouden wel minder moeten worden. Zeker na 4 dagen , als je er nog veel last van hebt en niet verminderd even langs je arts gaan , maar in 9 van de 10 gevallen verdwijnt het vanzelf weer.

Fijn dat je naar je lichaam luistert en stopt ermee!

Beterschap!
S
SoftCruiseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thanks voor de reactie !! ja ik was nooit een voorstander van pep ik haatte het dat ik nooit kon slapen en ik vond het effect ook nooit zo , het is een slopende drugs , echt een van de ergste als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat het minder word want het is bizar irritant !! Maar jij hebt dit dus ook met pep die tintels ??
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja pas er mee op met pep.

Ik heb die tintelingen ook wel is gevoelt, maar ik heb het idee dat het komt van een oververmoeit lijf. Net zo als je kan hallucineren van puur slaap gebrek.

SoftCruise zei:
Thanks voor de reactie !! ja ik was nooit een voorstander van pep ik haatte het dat ik nooit kon slapen en ik vond het effect ook nooit zo , het is een slopende drugs , echt een van de ergste als je het mij vraagt. Maar ik hoop dat het minder word want het is bizar irritant !! Maar jij hebt dit dus ook met pep die tintels ??
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Precies je slaat de spijker op de kop. Als je lichaam weer genoeg slaap , gezond eten en weer de (oa energie)reserves op peil zijn moet het verdwijnen.

Anders naar een arts die toch geheimhoudingsplicht hebben.
Maar vermoed dat je snel weer de oude bent!

Goed besluit om ermee te stoppen , het is een slopende drug inderdaad.

Peace
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik twee nachten mis dan krijg ook nog is Slaapparalyse dat is pas scary shit... :(


Tijdloos zei:
Precies je slaat de spijker op de kop. Als je lichaam weer genoeg slaap , gezond eten en weer de (oa energie)reserves op peil zijn moet het verdwijnen.

Anders naar een arts die toch geheimhoudingsplicht hebben.
Maar vermoed dat je snel weer de oude bent!

Goed besluit om ermee te stoppen , het is een slopende drug inderdaad.

Peace
Klik om te vergroten...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat noemde ik hersenverlamming , werd een keer wakker omdat ik niet goed kon ademhalen.. Nogal scary shit..
Ps dit kwam door gebruik van benzo's bij mij.

Ik dwaal af
@TS
Lekker goed eten en slapen zal wonderen doen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."