Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed combineren met XTC/4FMP of 2CB?

Speed combineren met XTC/4FMP of 2CB?

19 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus kinders, gewoon niet combineren. Dat is het beste!
v
vox22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Combi`s brengen natuurlijk altijd risico`s met zich mee,

eigen ervaring:
- 150 MG speed
- 22 MG 2-cb

een leuke aanrader is het zeker, maar je moet wel van een trip houden die toch wel zo`n 3/5 uur aanhoud, en daarna nog een flinke poos wakker niet alleen van de speed, maar ook door het opgewekte gevoel wat ik kreeg na dat de 2-cb mijn lichaam verliet.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik stel voor dat fool hier uitsluitsel over geeft.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zal wel een combinatie van factoren geweest zijn? Is nogal lastig om zo vanachter een beeldscherm te zien(of uberhaupt achteraf), maar iets met slecht geslapen/gegeten die week, combineren en gewoon de effecten van de stoffen opzich. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MusicIsLife zei:
Of je regelt dat je meer speed hebt?
Speed met 4-fmp lijkt me iig geen strak plan, heb ik zelf een keer gedaan en daar werd ik helemaal para van.

Is het grote feest trouwens Masters of Hardcore?
Klik om te vergroten...
Geeft eigenlijk en raar gevoel maar achter af was ik ook para van 4-fmp..niet te veel van nemmen..had bijna capsule vol..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugs combineren kan leuk uitpakken, maar voor de meesten is het net als 3 films tegelijk kijken.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja, leuke tip, maar over speed en mdma combineren is bekend dat de neurotoxiciteit flink toeneemt, dat kost je dus hersencellen en die krijg je nooit meer terug, dus niet allemaal in 1 keer opmaken hé...

combinaties met 4 fluo zijn bijna allemaal nog onbekend. fluor plakken ze vaak aan moleculen om ze te kunnen volgen. het geeft straling af en kost bijna niks.

research chemicals moet je eigenlijk eerst overlaten aan proefdiertesten. als je daar moreel tegen bent kun je vast wel een studie vinden die graag de effecten met combineren onderzoekt. ben je zelf het proefdier.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
Drugs combineren kan leuk uitpakken, maar voor de meesten is het net als 3 films tegelijk kijken.
Klik om te vergroten...

Kan het niet beter verwoorden. Ik hou het liever op 1 enkel stofje. Mdma en 4fa wil ik nog es een kans geven samen maar voor de rest hou ik het wel voor gezien :wave:
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heey, inmiddels is het al halfjaar verder. En we leven nog! Heuj :beer:

Wegens de omstandigheden van nu ga ik niet combineren ! Voor de feesten waar ik lekker hard wil gaan heb ik genoeg aan 4f :)

Ik wil ook niet 'vaak' gebruiken. Na de grote break heb ik gemerkt dat mijn concentratie vermogen veel beter is geworden.
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo mensen!

Eind deze maand is er een groot feest en dan wil ik goed los gaan! Ik ben dan precies 3 maanden clean. (los van alcohol).

Ik heb 1 bommetje speed, maar denk niet dat ik hier 6-10 uur op los kan gaan.
Mijn plan is om een halve X te nemen, en dan 1,5-2u later bijpakken met bommetje.
Ik las ergens dat de combinatie ervan niet goed voor je is. Maar als je halve X neemt (van -/+ 200) zou dat kunnen?

Of is het beter om 4fmp te gebruiken, en daarna bijpakken met speed?

Want als ik heel de nacht alleen op X ga dan vind ik zelf dat ik niet urenlang los kan gaan. Bijpakken is een probleem, dan word ik alleen maar vager van.

Ook heb ik binnekort een 2CB chilling, kan speed + 2cb samen? (Gewoon om het uit te proberen).
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, ook een halfje van XTC+amfetamine is erg slecht voor je. En hoewel er geen onderzoek naar is gedaan wordt er gedacht dat 4-FA+amfetamine eenzelfde neurotoxiciteit kan veroorzaken en daarom lijkt me dat ook niet zo'n verstandig plan. Je kunt ook overwegen om je bommetje speed gewoon iets later in te nemen en het eerste deel nuchter te doen? :)

2C-B met amfetamine kan gewoon, dat levert geen 'extra' hersenschade op. :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of je regelt dat je meer speed hebt?
Speed met 4-fmp lijkt me iig geen strak plan, heb ik zelf een keer gedaan en daar werd ik helemaal para van.

Is het grote feest trouwens Masters of Hardcore?
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok dankjullie wel voor jullie snelle reacties! Dan ga ik dat deze komende week nog even over nadenken.
Ik ken niemand die bommetjes speed heeft. Deze heb ik van via via gekocht. En die tussenpersoon ga ik niet voor het feest nog zien.

Maar ok. Dan wordt mijn laatste bommetje besteedt aan 2CB chilling.

Ik kijk dan nog wel wat ik kan regelen voor t feest, anders wordt het toch maar alleen aan de bekende x.

MusicIsLife zei:
Of je regelt dat je meer speed hebt?
Speed met 4-fmp lijkt me iig geen strak plan, heb ik zelf een keer gedaan en daar werd ik helemaal para van.

Is het grote feest trouwens Masters of Hardcore?
Klik om te vergroten...

Kan/Wil je wat meer vertellen over para zijn? Toen je die combi gebruikte?

Jaaah. Ga je ook?! :grin:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou xtc, 4-fmp en speed niet gaan combineren. Ga dan gewoon lekker voor één van de drie. :wink:

Ik heb van anderen (niet zo heel slimme mensen overigens, dus ik weet niet wat er van klopt) wel eens vernomen dat je 'de speed uit de buurt moet houden van de 2c-b'. Volgens mij doelden ze niet op gezondheidsrisico's, maar meer dat de combinatie niet bijzonder is en dat speed alleen maar af doet aan de werking van 2c-b. Je kunt het dus wel proberen maar heel bijzonder lijkt dit me niet.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
4fmp + speed niet doen
xtc + speed ook niet chill voor je dakpan en hart

2CB + speed kan prima. heb het toevallig zaterdag gedaan. Als je echt een bolletje neemt dan zou ik eerst de 2CB nemen van de piek genieten en dan bommen. Ik had zelf een klein puntje pep gepakt tegen de vermoeidheid en daarna de 2CB die een uur later op kwam.

Maar ik denk wel dat als je een goeie bom doet, de Speed echt kan overheersen jammer van je 2CB.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leonina zei:
Kan/Wil je wat meer vertellen over para zijn? Toen je die combi gebruikte?
Klik om te vergroten...

Ja hoor. Ik had toen niet veel gehad. Was 1 bommetje (+/- 90mg) speed en een capsule 4-fmp van volgens mij 150mg maar dat weet ik niet meer 100%. Ik had ze ongeveer 3 uur na elkaar ongenomen.
Ik stond dus niet echt strak en het was niet aan me te zien maar ik had constant het idee dat mensen over me zaten te praten met elkaar hoe hard ik wel niet ging. Heeft toen echt het laatste deel van het feest verpest voor mij.

Leonina zei:
Jaaah. Ga je ook?!
Klik om te vergroten...

Yessss, al ga ik eerlijk gezegd voor de raw hardstyle. De line up die ze daar hebben neergezet is zo bizar goed en vind hardstyle toch net wat leuker dan hardcore
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke, ik heb nog over nagedacht en aan de hand van info en jullie tips ga ik het niet combineren. :grin:

Bommetje speed ga ik bewaren voor een ander klein feestje. Heeft iemand misschien tips om evt. misselijkheid te voorkomen/verminderen?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou het niet doen kan gevaarlijk zijn. Maar heb een maat die xtc en speed combineert. Hij neemt de xtc eerst en wanneer de pil begint stoppen met ze werking achter een paar uur neemt hij nog wat speed hij vind het een leuke combi om te doen maar je frituurt je hersenen er waarschijnlijk mee.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik stond dus niet echt strak en het was niet aan me te zien maar ik had constant het idee dat mensen over me zaten te praten met elkaar hoe hard ik wel niet ging. Heeft toen echt het laatste deel van het feest verpest voor mij.
Klik om te vergroten...

Maar is dit niet gewone pep para? Bijna elke regelmatige gebruiken (waar we jou onder mogen scharen toch?) heeft wel met dit fenomeen te maken gehad. Ik heb zelf 4-FMP ook wel gecombineerd met pep maar er nooit problemen mee ervaren. Hoge hoeveelheden snelle zorgen sneller voor een paranoïde gevoel. Misschien ietsjes minder gebruiken? :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beetje beter lezen leipo :wink:

Ik had toen niet veel gehad, daarnaast gebruikte ik toen ook veel minder vaak dan tegenwoordig.

Zo'n irritant gevoel heb ik nooit meer zo heftig gehad, ook niet met veel hogere doses pep.

Dus denk dat dit echt door de combi pep en 4-fmp kwam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."