Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Combi`s brengen natuurlijk altijd risico`s met zich mee, eigen ervaring: - 150 MG speed - 22 MG 2-cb een leuke aanrader is het zeker, maar je moet wel van een trip houden die toch wel zo`n 3/5 uur aanhoud, en daarna nog een flinke poos wakker niet alleen van de speed, maar ook door het opgewekte gevoel wat ik kreeg na dat de 2-cb mijn lichaam verliet."
"Hallo, ik heb een klein vraaje, mijn urine is bij speed gebruik vaak doorzichig toch drink ik weinig water maar meer frisdrank, heeft iemand hier een verkalring voor? Vandaag ook het gevoel dat ik ontzettend nodig naar het toilet moet eenmaal aangekomen geen of nauwelijks urine, heeft dit te maken met spierverkrampingen of een blaasontsteking? Maak me best wel zorgen!"
"Ik heb hier geen last van... Zou dit te maken kunnen hebben met een te snelwerkende schildklier en goed eten? Eet vaak voor het slapen na een avond speed, nog een appeltje of manderijntje... N denk wanneer je vaker gebruikt ook sneller in slaapvalt, gewoon de ogen dicht doen en een rustig muziekje er bij."
"zeker is dit wel speed... maar inderdaad het blijft wel apart... krijg altijd een enorme energie boost bij deze speed, het lijkt wel wanneer ik rust dat de speed zich gedeisd houdt, en wanneer ik iets onderneem activeert...."
"grijs en zoutig... Hallo, heb gisteren pep gekocht en in een zwart sealtje... volgens mijn dealer is dat normaal of kan het gebeuren dat het sealtje een beetje afgeeft. nou heb ik inmiddels een snuif genomen, en direct proef ik een aparte zoute smaak. verder weet ik niet echt wat ik er van moet vinden... hebben jullie dat ooit meegemaakt?"
"Na aanleiding van een ander topic wil ik graag een vraagstellen aan iedereen die redelijk vaak gebruikt. wanneer ik speed gebruik is het zo dat wanneer ik actief bezig ga dat de amfetamine zn werking zeker goed doet! wanneer ik speed gebruik en rustig achter de computer zit toch na een lijntje redelijk snel kan slapen (1,5 uur) de ene keer kan ik goed slapen de andere keer niet, het valt me op dat de speed wel steeds van de zelfde bron komt, is hier enige verklaring voor? Stel ik neem een lijn om 6 uur savonds, van 100 mg, en 2 uur later nog 100mg en 1 uur later 200mg, (heb dit wel vaker gedaan) dan moet het toch niet mogelijk zijn om rond 12 uur middennacht te kunnen slapen? soms heb ik wel dat ik zo makkelijk als ik het wil op 1 lijn een nacht wakker kan blijfen... tevens eet ik wel goed bij speedgebruik. ik gebruik inmiddels 3 maanden, waarvan de eerste 6 weken bijna elke dag, en de laatste 6 2x per week (1gram/1,5gram) ik hoor graag jullie mening. misschien is het niet te geloven voor jullie en vragen jullie je af of het wel speed is, ja dat is het echt en getest op 53% amfetamine."
"Hallo, Ik gebruik nu 3 maanden pep, waarvan de eerste 6 weken intensief, ben een stuk geminderd maar gebruik het soms nog wel voor een extra boost. Nou zat ik vanochtend op de fiets naar mijn werk en kreeg het gevoel dat ik in mijn broek ging plassen. Stapte af even een bosje gaan zoeken om te plassen, maar nee! Kon niet plassen, ik stapte weer op de fiets en ging verder, even later weer het zelfde! Wat kan dit zijn? Ik heb denk ik een lijntje van 200 mg op, en verder eet ik goed, sochtends 2 boterhammen en smiddags 4, waarna volgt 2 borden warm eten en savonds regelmatig een zak chips of wat nootjes. Verder is mijn urine ook bijna nooit geel, ik zorg dat ik voldoende drink, Ik was na de eerste 6 weken zo erg afgevallen dat ik mijn eet patroon vanaf toen weer heb opgebouwd. (Ik woog 49,2kg maar weeg nu weer 58,4 kg. Voor dat ik aan de pep zat woog ik 60.2) Soms last van hartkloppingen maar dit is maar een enkele keer en niet ernstig en is vaak na een half uurtje wel voorbij, ik probeer minimaal 6 uur per dag te slapen met in het weekend uitschieters van 12 - 14 uur!. Nou maak ik mij behoorlijk zorgen om het urine probleempje, ik ben een denker en maak mij snel druk om zaken. Iemand die mij kan gerust stellen of weet wat er mogelijk aan de hand is? Groetjes, vox22"