Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bewaren

Speed bewaren

20 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
A
AnarchyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe snel vergaat natte speed ongeveer als je het bewaard in 3 gesloten drugszakjes, in een donkere omgeving op kamertemperatuur?

Gaat de kwaliteit al omlaag in enkele weken tot een maand? Of langzamer?
En is het misschien beter hem droog te bewaren, of juist nat?

In de vriezer wegleggen is niet erg handig aangezien die gedeeld is.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik bewaar mijn speed zowel nat als droog. En heb dit soms maanden lang liggen. Het is mij nog nooit opgevallen dat de kwaliteit achteruit zou zijn gegaan. Het werkte na maanden nog net zo goed als toen ik het kocht.

De een zweert bij nat. De ander is fan van droog. Conclusie: amfetamine is een stabiele verbinding en kwaliteit blijft gelijk mits watervrij en donker bewaart.

Ik stop natte speed altijd met zak en al in een leeg jam potje. Dekseltje dicht. En blijft lekker vochtig.
A
AnarchyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Top, bedankt! Werd onlangs aan twijfelen gebracht door iemand en las online wisselende verhalen.
Het leek mij verder ook redelijk stabiel in dat het niet binnen weken zou 'degraden'.
a
amytrip2leyneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je in principe lang bewaren, alleen als het vers is (nat) of je hebt het net laten drogen is de
geur nog heel sterk, en het brand vet in je naze. Nu moet dat ook met goeie pep :tongueout: maar als je het gewoon bewaard gaat vooral de geur snel weg en brand ook bijna niet meer, maar het werkt
gewoon nog prima...!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Of de speed pijn doet in je neus, zegt niets over de kwaliteit ervan...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon niet in een te warme omgeving (auto in de zomer) en uit het zonlicht in een luchtdicht zakje.

@hierboven..
Logisch dat je speed niet meer brand in je neus, alle reststoffen van het productieproces zijn er dan uit vervlogen. Speed hoort trouwens niet te branden :wink: als je geen wondjes hebt toch :rolleyes:
A
AanwazigLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kreeg laatst te horen dat je pep beter in de koelkast kan bewaren dan in de vriezer, om dat anders de kwaliteit minder wordt, is dit waar? Dit lijkt mij namelijk van niet..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Enkele maanden geleden had ik natte pep, stonk geweldig ook, heb die een dag of 3 laten uitdrogen in donker op kamertemperatuur, geur was wel wat weg, prikte ook heel wat minder in de neus. Mijn 2 kameraden geloofden niet dat het dezelfde pep was. Fijne doorgang en kwam net iets beter aan. Raar maar waar.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het zou me verbazen als het buiten de vriezer al kapot ging.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je verpakking luchtdicht is niet nee, anders heb je wel de kans dat er in de diepvries vocht in je zakje komt.

Maar bij gebruikershoeveelheden maakt 't allemaal niet zoveel uit, zo snel gaat amfetamine echt niet kapot.
A
AanwazigLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Als je verpakking luchtdicht is niet nee, anders heb je wel de kans dat er in de diepvries vocht in je zakje komt.

Maar bij gebruikershoeveelheden maakt 't allemaal niet zoveel uit, zo snel gaat amfetamine echt niet kapot.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je informatie :)
Dus in principe zou je amfetamine jaren lang kunnen bewaren (in de vriezer dan)?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als het water bevat kristalizeert dat in de vriezer, en zal niet zo makkelijk teruggeraken in je spul. doorgaans is water niet echt iets om je druk over te maken.

koel droog en donker betekend luchtdicht verpakt zoals 2 sealzakken, of lab flesjes(droog) in een kast of lade(donker en koel). zo simpel is het.

iedereen denkt aan de vriezer of koelkast, maar dat zijn eigenlijk 2 van de slechtste plaatsen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
Als het water bevat kristalizeert dat in de vriezer, en zal niet zo makkelijk teruggeraken in je spul. doorgaans is water niet echt iets om je druk over te maken.

koel droog en donker betekend luchtdicht verpakt zoals 2 sealzakken, of lab flesjes(droog) in een kast of lade(donker en koel). zo simpel is het.

iedereen denkt aan de vriezer of koelkast, maar dat zijn eigenlijk 2 van de slechtste plaatsen.[/quote
Dan weet je tenminste dat er water in zit en ermee gekloot bent..speed die uit vriezer komt en daarna droog kapt werk zelf beter..maar ja gekloot worden er gebeurd niks anders..
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
je hebt een bracket teveel weggehaald, maar in ek geval een quote geplaatst.

hoe meer mensen er aan je speed zitten hoe groter de kans dat ermee gekloot is. als het kut is koop je toch ergens anders in. niet alle speed is 3 keer verkocht.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze doet na vijf jaar nog precies hetzelfde. Ik geloof niet in verlies van kwaliteit.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon droog in een kastje of lade neem ik aan?

daar gebeurt niet veel mee. ik heb wel eens wat teruggevonden, maar 5 jaar heb ik nooit gehaald, maar als 2 jaar kan zal 5 geen probleem zijn.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MeejheM zei:
je hebt een bracket teveel weggehaald, maar in ek geval een quote geplaatst.

hoe meer mensen er aan je speed zitten hoe groter de kans dat ermee gekloot is. als het kut is koop je toch ergens anders in. niet alle speed is 3 keer verkocht.
Klik om te vergroten...
Kan ergens 100 kopen maar ken persoon niet echt persoonlijk en er zou nie mee geknoeid zijn..zoude jullie de poging wagen.?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou het niet op het forum plaatsen als je van plan bent 100 gram harddrugs in je huis te halen. :')
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Ik zou het niet op het forum plaatsen als je van plan bent 100 gram harddrugs in je huis te halen. :')
Klik om te vergroten...
Zeker als Belg is dat echt een fucking goed idee.

Remember Frisko en schranziewanzie..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Ik zou het niet op het forum plaatsen als je van plan bent 100 gram harddrugs in je huis te halen. :')
Klik om te vergroten...
Te laat en je hebt gelijk..kan ik nog wisse.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."