Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleverig ? droogproces ?

kleverig ? droogproces ?

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ten eerste : alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal !

Ik heb een gram gehaald bij mijn dealer (verkoopt het altijd droog, in een ponypackje)

maar vaak valt het me op dat de pep een beetje blijft kleven aan mijn sleutel, en dat het alleen van de sleutel af terug in de ponypack valt als ik de sleutel tegen de binnenkant van het pakje tik (hiervoor moet ik redelijk hard tikken)

kan iemand me uitleggen wat dit betekent ? is het niet goed gedroogd ofzo ?

en :

kan ik die pep dan zelf ook nog een keertje drogen (t is al gedroogd) of is het slecht voor speed om het nogmaals te drogen en verliest het haar sterkte ?

zoja, wat is de beste manier om het te drogen en hoe merk ik wanneer het precies goed droog is ?

Ik wil degenen die mij hierbij helpen alvast hartelijk bedanken !
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
mvematthaus zei:
vaak valt het me op dat de pep een beetje blijft kleven aan mijn sleutel, en dat het alleen van de sleutel af terug in de ponypack valt als ik de sleutel tegen de binnenkant van het pakje tik (hiervoor moet ik redelijk hard tikken)

kan iemand me uitleggen wat dit betekent?
Klik om te vergroten...
Zuivere speed hoort niet te plakken, althans, niet zoals jij het beschrijft.

mvematthaus zei:
kan ik die pep dan zelf ook nog een keertje drogen
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan.

mvematthaus zei:
verliest het haar sterkte?
Klik om te vergroten...
Nope, dat heeft geen invloed op de sterkte van speed.

mvematthaus zei:
wat is de beste manier om het te drogen
Klik om te vergroten...
Smeer het uit op een bord, leg dat bord op de verwarming of onder een lamp.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#3
SirErick zei:
mvematthaus zei:
vaak valt het me op dat de pep een beetje blijft kleven aan mijn sleutel, en dat het alleen van de sleutel af terug in de ponypack valt als ik de sleutel tegen de binnenkant van het pakje tik (hiervoor moet ik redelijk hard tikken)

kan iemand me uitleggen wat dit betekent?
Klik om te vergroten...
Zuivere speed hoort niet te plakken, althans, niet zoals jij het beschrijft.

mvematthaus zei:
kan ik die pep dan zelf ook nog een keertje drogen
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan.

mvematthaus zei:
verliest het haar sterkte?
Klik om te vergroten...
Nope, dat heeft geen invloed op de sterkte van speed.

mvematthaus zei:
wat is de beste manier om het te drogen
Klik om te vergroten...
Smeer het uit op een bord, leg dat bord op de verwarming of onder een lamp.
Klik om te vergroten...

Ontzettend bedankt voor je reactie !

Ik weet wel dat hij zijn speed altijd versnijdt, maarja zal het daar wel door komen (het geeft geen last)

Ik heb nog 1 vraag :rockband:

Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt ? Dat je het bijv. te lang laat drogen ?

Thanks man :)
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
mvematthaus zei:
Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt? Dat je het bijv. te lang laat drogen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#5
mvematthaus zei:
[
Ik weet wel dat hij zijn speed altijd versnijdt, maarja zal het daar wel door komen (het geeft geen last)
Klik om te vergroten...
Hij is er dan in ieder geval eerlijk over :rolleyes: Misschien handig om het even te wassen met aceton?

Speed hoort inderdaad niet te plakken maar waar dat aan zou kunnen liggen weet ik niet. Het ligt voor de hand dat het óf niet goed gedroogd is óf dat het door het versnijden komt.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je deze instructies volgt kleeft het sowieso niet meer.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarschijnlijk is je speed gewoon nog een beetje vettig, dat droog je er niet zomaar uit. Als je echt gezuiverde of farmaceutisch pure pep had dan zou het inderdaad niet moeten kleven. Bij een kleine vervuiling kan het echter al vettig worden, dat is niet zo'n ramp en betekend ook niet persé dat je dealer het versneden heeft.

(Om daarachter je komen kun je je product gewoon laten testen)

En wat Ooscarr zegt zal inderdaad ook wel werken.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah cool, thanks voor jullie reacties !

Ik heb het in 1 uur tijd ongeveer even 2 keer gedroogd nog (omdat ik het leuk vind met een pasje erop te hakken)

Het is toen wel iets minder kleverig geworden, maar het is wel elke keer goede speed dus eigenlijk maakt het totaal niet uit dat het wat blijft kleven.

Gelukkig zijn het geen brokjes enzo wat erin zit ! Haha !


Groetjes .
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
SirErick zei:
mvematthaus zei:
Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt? Dat je het bijv. te lang laat drogen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet.
Klik om te vergroten...
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
SirErick zei:
mvematthaus zei:
Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt? Dat je het bijv. te lang laat drogen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet.
Klik om te vergroten...
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...

Ah oke, bedankt voor die tip.

Ik laat het zelf altijd ook niet zolang liggen drogen hoor.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja bij jou mss bij mij niet.!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja bij jou mss bij mij niet.!
Klik om te vergroten...
Oh ja. Ik was even vergeten dat jij in een andere wereld leeft dan wij.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Iedereen is anders dus jij kunt niet wete hoe andere het goed vind om te snuiven enz..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De beste manier zeggen ze eigenlijk en marmeren blok..gebruik zelf en spiegeltje..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
speed is steeds vaker erg nat, vloeibare versnijding zegmaar. toch is het best normaal dat je speed niet kurkdroog is. kurkdroog weegt het het minste, en als je behoorlijke hoeveelheden doorverkoopt is het financeel onverstandig het spul verder te laten drogen dan je het gekregen hebt.

voor eigen gebruik moet je hem zeker laten drogen, amphetaminesulfaat is een droge stof, en alles wat verdampt is vervuiling. even wassen is zeker aanbevelenswaardig. alles wat je kwijtraakt is in principe toch niet wat je wilt houden.

veel mensen hoor ik klagen over de irritaties die kurkdroog poeder snuiven met zich meebrengt. ik heb daar zelf echter geen problemen mee. kwestie van gewenning misschien, ik zuiver zelf alles wat ik gebruik, vooral omdat het sneller is dan anders drogen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat lotske zegt over werking van de speed klopt niet. Maar het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld denkt dat het minder goed werkt omdat als je het wast de caffeine er ook uit word gewassen en je dat effect niet meer voelt. Schone gewassen pep is echt de moeite waard. Je houd dan minder poeder over maar dit is wel puur amfetamine en alle rommel is er uit dus je verliest eigenlijk geen pep.

Je hebt gewoon minder nodig dan anders.

Met nye heb ik het gebruikt en heb 2 keer 2 sleutelpunten gebruikt daar heb ik het van 22:00 tot 10:00 mee uitgehouden en heb van die 12 uur 11 uur continue staan dansen. In het begin dacht ik zelfs dat het minder goed werkte omdat het nerveuze er niet bij zat maar dat kwam dus normaal van de troep die er in zat.

Ook vond ik het fijn dat het niet meer stonk amper en niet brande.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De eerste keer dat ik gewassen pep gebruikte dacht ik ook dat het minder goed werkte, je hebt wel energie maar niet zo opgefokt en nerveus inderdaad. Toen ik eenmaal doorhad dat het effect gewoon veel schoner aanvoelt wilde ik niet meer zonder. In mijn ongewassen pep zat overigens niet eens cafeïne, alleen maar restanten van de productie die niet actief zouden zijn, maar toch voelt het effect veel schoner aan nu alle troep eruit is gewassen.

Dat meer gedroogde pep minder goed werkt is echt de grootste bullshit trouwens. Dat iemand te droge pep minder lekker vind om te snuiven ok, maar het werkt er echt niet minder op hoor.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bobsacamano zei:
Wat lotske zegt over werking van de speed klopt niet. Maar het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld denkt dat het minder goed werkt omdat als je het wast de caffeine er ook uit word gewassen en je dat effect niet meer voelt. Schone gewassen pep is echt de moeite waard. Je houd dan minder poeder over maar dit is wel puur amfetamine en alle rommel is er uit dus je verliest eigenlijk geen pep.

Je hebt gewoon minder nodig dan anders.

Met nye heb ik het gebruikt en heb 2 keer 2 sleutelpunten gebruikt daar heb ik het van 22:00 tot 10:00 mee uitgehouden en heb van die 12 uur 11 uur continue staan dansen. In het begin dacht ik zelfs dat het minder goed werkte omdat het nerveuze er niet bij zat maar dat kwam dus normaal van de troep die er in zat.

Ook vond ik het fijn dat het niet meer stonk amper en niet brande.
Klik om te vergroten...
Als ik speed was brand hij nog hoor en ruiken ook..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgende keer wat minder wasmiddel toevoegen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."