Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleverig ? droogproces ?

kleverig ? droogproces ?

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bobsacamano zei:
Hey Meejhem, dat snap ik lijkt me ook niks meer dan logisch. Maar ik snap niet dat als mensen de kans hebben hun speed schoner te maken en een deel van de onzuiverheden eruit te halen dat dan niet doen. Veel gebruikers snuiven liever veel 30% speed dan minder 70+% speed. Alleen al om de geur /smaak dat begrijp ik niet helemaal.

[...]
MeejheM zei:
@bob: Om onnodige stappen en gewichtsverlies te voorkomen is een zekere hoeveelheid vervuiling in het product normaal. d[...]
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

je zou niet geloven hoeveel van die natte zooi sneller geaccepteerd wordt door de gemddelde gebruiken dan spul waar verder niets mee is gedaan. dat is echt waanzin, als je het mij zou vragen...
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ten eerste : alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal !

Ik heb een gram gehaald bij mijn dealer (verkoopt het altijd droog, in een ponypackje)

maar vaak valt het me op dat de pep een beetje blijft kleven aan mijn sleutel, en dat het alleen van de sleutel af terug in de ponypack valt als ik de sleutel tegen de binnenkant van het pakje tik (hiervoor moet ik redelijk hard tikken)

kan iemand me uitleggen wat dit betekent ? is het niet goed gedroogd ofzo ?

en :

kan ik die pep dan zelf ook nog een keertje drogen (t is al gedroogd) of is het slecht voor speed om het nogmaals te drogen en verliest het haar sterkte ?

zoja, wat is de beste manier om het te drogen en hoe merk ik wanneer het precies goed droog is ?

Ik wil degenen die mij hierbij helpen alvast hartelijk bedanken !
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
mvematthaus zei:
vaak valt het me op dat de pep een beetje blijft kleven aan mijn sleutel, en dat het alleen van de sleutel af terug in de ponypack valt als ik de sleutel tegen de binnenkant van het pakje tik (hiervoor moet ik redelijk hard tikken)

kan iemand me uitleggen wat dit betekent?
Klik om te vergroten...
Zuivere speed hoort niet te plakken, althans, niet zoals jij het beschrijft.

mvematthaus zei:
kan ik die pep dan zelf ook nog een keertje drogen
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan.

mvematthaus zei:
verliest het haar sterkte?
Klik om te vergroten...
Nope, dat heeft geen invloed op de sterkte van speed.

mvematthaus zei:
wat is de beste manier om het te drogen
Klik om te vergroten...
Smeer het uit op een bord, leg dat bord op de verwarming of onder een lamp.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#4
SirErick zei:
mvematthaus zei:
vaak valt het me op dat de pep een beetje blijft kleven aan mijn sleutel, en dat het alleen van de sleutel af terug in de ponypack valt als ik de sleutel tegen de binnenkant van het pakje tik (hiervoor moet ik redelijk hard tikken)

kan iemand me uitleggen wat dit betekent?
Klik om te vergroten...
Zuivere speed hoort niet te plakken, althans, niet zoals jij het beschrijft.

mvematthaus zei:
kan ik die pep dan zelf ook nog een keertje drogen
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan.

mvematthaus zei:
verliest het haar sterkte?
Klik om te vergroten...
Nope, dat heeft geen invloed op de sterkte van speed.

mvematthaus zei:
wat is de beste manier om het te drogen
Klik om te vergroten...
Smeer het uit op een bord, leg dat bord op de verwarming of onder een lamp.
Klik om te vergroten...

Ontzettend bedankt voor je reactie !

Ik weet wel dat hij zijn speed altijd versnijdt, maarja zal het daar wel door komen (het geeft geen last)

Ik heb nog 1 vraag :rockband:

Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt ? Dat je het bijv. te lang laat drogen ?

Thanks man :)
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
mvematthaus zei:
Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt? Dat je het bijv. te lang laat drogen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#6
mvematthaus zei:
[
Ik weet wel dat hij zijn speed altijd versnijdt, maarja zal het daar wel door komen (het geeft geen last)
Klik om te vergroten...
Hij is er dan in ieder geval eerlijk over :rolleyes: Misschien handig om het even te wassen met aceton?

Speed hoort inderdaad niet te plakken maar waar dat aan zou kunnen liggen weet ik niet. Het ligt voor de hand dat het óf niet goed gedroogd is óf dat het door het versnijden komt.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je deze instructies volgt kleeft het sowieso niet meer.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarschijnlijk is je speed gewoon nog een beetje vettig, dat droog je er niet zomaar uit. Als je echt gezuiverde of farmaceutisch pure pep had dan zou het inderdaad niet moeten kleven. Bij een kleine vervuiling kan het echter al vettig worden, dat is niet zo'n ramp en betekend ook niet persé dat je dealer het versneden heeft.

(Om daarachter je komen kun je je product gewoon laten testen)

En wat Ooscarr zegt zal inderdaad ook wel werken.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah cool, thanks voor jullie reacties !

Ik heb het in 1 uur tijd ongeveer even 2 keer gedroogd nog (omdat ik het leuk vind met een pasje erop te hakken)

Het is toen wel iets minder kleverig geworden, maar het is wel elke keer goede speed dus eigenlijk maakt het totaal niet uit dat het wat blijft kleven.

Gelukkig zijn het geen brokjes enzo wat erin zit ! Haha !


Groetjes .
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SirErick zei:
mvematthaus zei:
Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt? Dat je het bijv. te lang laat drogen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet.
Klik om te vergroten...
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
SirErick zei:
mvematthaus zei:
Kan het gebeuren dat je speed TE droog wordt? Dat je het bijv. te lang laat drogen?
Klik om te vergroten...
Nee, dat kan niet.
Klik om te vergroten...
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...

Ah oke, bedankt voor die tip.

Ik laat het zelf altijd ook niet zolang liggen drogen hoor.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja bij jou mss bij mij niet.!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja bij jou mss bij mij niet.!
Klik om te vergroten...
Oh ja. Ik was even vergeten dat jij in een andere wereld leeft dan wij.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Iedereen is anders dus jij kunt niet wete hoe andere het goed vind om te snuiven enz..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De beste manier zeggen ze eigenlijk en marmeren blok..gebruik zelf en spiegeltje..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."