#1
Bobsacamano zei:Hey Meejhem, dat snap ik lijkt me ook niks meer dan logisch. Maar ik snap niet dat als mensen de kans hebben hun speed schoner te maken en een deel van de onzuiverheden eruit te halen dat dan niet doen. Veel gebruikers snuiven liever veel 30% speed dan minder 70+% speed. Alleen al om de geur /smaak dat begrijp ik niet helemaal.
[...]
MeejheM zei:@bob: Om onnodige stappen en gewichtsverlies te voorkomen is een zekere hoeveelheid vervuiling in het product normaal. d[...]
je zou niet geloven hoeveel van die natte zooi sneller geaccepteerd wordt door de gemddelde gebruiken dan spul waar verder niets mee is gedaan. dat is echt waanzin, als je het mij zou vragen...
Misschien handig om het even te wassen met aceton?