#1
Hey Meejhem, dat snap ik lijkt me ook niks meer dan logisch. Maar ik snap niet dat als mensen de kans hebben hun speed schoner te maken en een deel van de onzuiverheden eruit te halen dat dan niet doen. Veel gebruikers snuiven liever veel 30% speed dan minder 70+% speed. Alleen al om de geur /smaak dat begrijp ik niet helemaal.
Zelf heb ik nu 78% speed thuis liggen. Het stinkt niet het brand niet het is kurk droog en voelt heel schoon in gebruik. Toen ik dat voor het eerst probeerde dacht ik meteen dat ik geen rommel (relatief :P) meer in mijn neus ga stoppen.
Er zit een gast in mijn vriendengroep die het gewoon erg lekker vind dat die smaak en geur van in mijn ogen slechte pep zijn neus in gaat. Ik verklaar hem voor gek maar het is zijn keuze. Het is blijkbaar een smaakje dat niet in mijn pallet zit :P
Zelf heb ik nu 78% speed thuis liggen. Het stinkt niet het brand niet het is kurk droog en voelt heel schoon in gebruik. Toen ik dat voor het eerst probeerde dacht ik meteen dat ik geen rommel (relatief :P) meer in mijn neus ga stoppen.
Er zit een gast in mijn vriendengroep die het gewoon erg lekker vind dat die smaak en geur van in mijn ogen slechte pep zijn neus in gaat. Ik verklaar hem voor gek maar het is zijn keuze. Het is blijkbaar een smaakje dat niet in mijn pallet zit :P
MeejheM zei:@bob: Om onnodige stappen en gewichtsverlies te voorkomen is een zekere hoeveelheid vervuiling in het product normaal. dat is een soort mexica stand-off tussen groothandelaren die het zo accepteren, en fabrikanten die er niet meer mee willen doen. de eindgebruiker hefft daar maar mee te leven.
@Lotske..: speed drogen aan de lucht of omgevingswarmte is een procces waarbij vooral oppervlakte van speed nodig is. als je de chemicalien er met aceton uit kan halen, wat zelf echt enorm snel vervliegt, bespaar je tijd, moeite en afwas.