Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskleverig ? droogproces ?

kleverig ? droogproces ?

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey Meejhem, dat snap ik lijkt me ook niks meer dan logisch. Maar ik snap niet dat als mensen de kans hebben hun speed schoner te maken en een deel van de onzuiverheden eruit te halen dat dan niet doen. Veel gebruikers snuiven liever veel 30% speed dan minder 70+% speed. Alleen al om de geur /smaak dat begrijp ik niet helemaal.

Zelf heb ik nu 78% speed thuis liggen. Het stinkt niet het brand niet het is kurk droog en voelt heel schoon in gebruik. Toen ik dat voor het eerst probeerde dacht ik meteen dat ik geen rommel (relatief :P) meer in mijn neus ga stoppen.

Er zit een gast in mijn vriendengroep die het gewoon erg lekker vind dat die smaak en geur van in mijn ogen slechte pep zijn neus in gaat. Ik verklaar hem voor gek maar het is zijn keuze. Het is blijkbaar een smaakje dat niet in mijn pallet zit :P




MeejheM zei:
@bob: Om onnodige stappen en gewichtsverlies te voorkomen is een zekere hoeveelheid vervuiling in het product normaal. dat is een soort mexica stand-off tussen groothandelaren die het zo accepteren, en fabrikanten die er niet meer mee willen doen. de eindgebruiker hefft daar maar mee te leven.

@Lotske..: speed drogen aan de lucht of omgevingswarmte is een procces waarbij vooral oppervlakte van speed nodig is. als je de chemicalien er met aceton uit kan halen, wat zelf echt enorm snel vervliegt, bespaar je tijd, moeite en afwas.
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bobsacamano zei:
Hey Meejhem, dat snap ik lijkt me ook niks meer dan logisch. Maar ik snap niet dat als mensen de kans hebben hun speed schoner te maken en een deel van de onzuiverheden eruit te halen dat dan niet doen. Veel gebruikers snuiven liever veel 30% speed dan minder 70+% speed. Alleen al om de geur /smaak dat begrijp ik niet helemaal.

Zelf heb ik nu 78% speed thuis liggen. Het stinkt niet het brand niet het is kurk droog en voelt heel schoon in gebruik. Toen ik dat voor het eerst probeerde dacht ik meteen dat ik geen rommel (relatief :P) meer in mijn neus ga stoppen.

Er zit een gast in mijn vriendengroep die het gewoon erg lekker vind dat die smaak en geur van in mijn ogen slechte pep zijn neus in gaat. Ik verklaar hem voor gek maar het is zijn keuze. Het is blijkbaar een smaakje dat niet in mijn pallet zit :P




MeejheM zei:
@bob: Om onnodige stappen en gewichtsverlies te voorkomen is een zekere hoeveelheid vervuiling in het product normaal. dat is een soort mexica stand-off tussen groothandelaren die het zo accepteren, en fabrikanten die er niet meer mee willen doen. de eindgebruiker hefft daar maar mee te leven.

@Lotske..: speed drogen aan de lucht of omgevingswarmte is een procces waarbij vooral oppervlakte van speed nodig is. als je de chemicalien er met aceton uit kan halen, wat zelf echt enorm snel vervliegt, bespaar je tijd, moeite en afwas.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Alle proficiat dat je 78% hebt..maakt mij alleen maat kwader en jaloers..en als ik mijn speed was mee aceton dan werkt de speed nog niet..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bobsacamano zei:
Hey Meejhem, dat snap ik lijkt me ook niks meer dan logisch. Maar ik snap niet dat als mensen de kans hebben hun speed schoner te maken en een deel van de onzuiverheden eruit te halen dat dan niet doen. Veel gebruikers snuiven liever veel 30% speed dan minder 70+% speed. Alleen al om de geur /smaak dat begrijp ik niet helemaal.

[...]
MeejheM zei:
@bob: Om onnodige stappen en gewichtsverlies te voorkomen is een zekere hoeveelheid vervuiling in het product normaal. d[...]
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

je zou niet geloven hoeveel van die natte zooi sneller geaccepteerd wordt door de gemddelde gebruiken dan spul waar verder niets mee is gedaan. dat is echt waanzin, als je het mij zou vragen...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja bij jou mss bij mij niet.!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
mvematthaus zei:
het is wel elke keer goede speed
Klik om te vergroten...
Je zegt net dat je dealer het versnijdt. Dus dat is het niet.

lotske1984- zei:
Als hij langer als 1 dag op mijn spiegel ligt vind ik de speed te droog om te snuiven en persoonlijk werkt hij minder goed..
Klik om te vergroten...
Dit is bullshit.
Klik om te vergroten...
Ja bij jou mss bij mij niet.!
Klik om te vergroten...
Oh ja. Ik was even vergeten dat jij in een andere wereld leeft dan wij.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Iedereen is anders dus jij kunt niet wete hoe andere het goed vind om te snuiven enz..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De beste manier zeggen ze eigenlijk en marmeren blok..gebruik zelf en spiegeltje..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
speed is steeds vaker erg nat, vloeibare versnijding zegmaar. toch is het best normaal dat je speed niet kurkdroog is. kurkdroog weegt het het minste, en als je behoorlijke hoeveelheden doorverkoopt is het financeel onverstandig het spul verder te laten drogen dan je het gekregen hebt.

voor eigen gebruik moet je hem zeker laten drogen, amphetaminesulfaat is een droge stof, en alles wat verdampt is vervuiling. even wassen is zeker aanbevelenswaardig. alles wat je kwijtraakt is in principe toch niet wat je wilt houden.

veel mensen hoor ik klagen over de irritaties die kurkdroog poeder snuiven met zich meebrengt. ik heb daar zelf echter geen problemen mee. kwestie van gewenning misschien, ik zuiver zelf alles wat ik gebruik, vooral omdat het sneller is dan anders drogen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat lotske zegt over werking van de speed klopt niet. Maar het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld denkt dat het minder goed werkt omdat als je het wast de caffeine er ook uit word gewassen en je dat effect niet meer voelt. Schone gewassen pep is echt de moeite waard. Je houd dan minder poeder over maar dit is wel puur amfetamine en alle rommel is er uit dus je verliest eigenlijk geen pep.

Je hebt gewoon minder nodig dan anders.

Met nye heb ik het gebruikt en heb 2 keer 2 sleutelpunten gebruikt daar heb ik het van 22:00 tot 10:00 mee uitgehouden en heb van die 12 uur 11 uur continue staan dansen. In het begin dacht ik zelfs dat het minder goed werkte omdat het nerveuze er niet bij zat maar dat kwam dus normaal van de troep die er in zat.

Ook vond ik het fijn dat het niet meer stonk amper en niet brande.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De eerste keer dat ik gewassen pep gebruikte dacht ik ook dat het minder goed werkte, je hebt wel energie maar niet zo opgefokt en nerveus inderdaad. Toen ik eenmaal doorhad dat het effect gewoon veel schoner aanvoelt wilde ik niet meer zonder. In mijn ongewassen pep zat overigens niet eens cafeïne, alleen maar restanten van de productie die niet actief zouden zijn, maar toch voelt het effect veel schoner aan nu alle troep eruit is gewassen.

Dat meer gedroogde pep minder goed werkt is echt de grootste bullshit trouwens. Dat iemand te droge pep minder lekker vind om te snuiven ok, maar het werkt er echt niet minder op hoor.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bobsacamano zei:
Wat lotske zegt over werking van de speed klopt niet. Maar het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld denkt dat het minder goed werkt omdat als je het wast de caffeine er ook uit word gewassen en je dat effect niet meer voelt. Schone gewassen pep is echt de moeite waard. Je houd dan minder poeder over maar dit is wel puur amfetamine en alle rommel is er uit dus je verliest eigenlijk geen pep.

Je hebt gewoon minder nodig dan anders.

Met nye heb ik het gebruikt en heb 2 keer 2 sleutelpunten gebruikt daar heb ik het van 22:00 tot 10:00 mee uitgehouden en heb van die 12 uur 11 uur continue staan dansen. In het begin dacht ik zelfs dat het minder goed werkte omdat het nerveuze er niet bij zat maar dat kwam dus normaal van de troep die er in zat.

Ook vond ik het fijn dat het niet meer stonk amper en niet brande.
Klik om te vergroten...
Als ik speed was brand hij nog hoor en ruiken ook..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgende keer wat minder wasmiddel toevoegen!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ooh serieus bij mij is hij dan echt helemaal schoon. Ik ruik er niks meer aan en voel hem ook niet meer in de neus.

Hoe was je het dan?

lotske1984- zei:
Bobsacamano zei:
Wat lotske zegt over werking van de speed klopt niet. Maar het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld denkt dat het minder goed werkt omdat als je het wast de caffeine er ook uit word gewassen en je dat effect niet meer voelt. Schone gewassen pep is echt de moeite waard. Je houd dan minder poeder over maar dit is wel puur amfetamine en alle rommel is er uit dus je verliest eigenlijk geen pep.

Je hebt gewoon minder nodig dan anders.

Met nye heb ik het gebruikt en heb 2 keer 2 sleutelpunten gebruikt daar heb ik het van 22:00 tot 10:00 mee uitgehouden en heb van die 12 uur 11 uur continue staan dansen. In het begin dacht ik zelfs dat het minder goed werkte omdat het nerveuze er niet bij zat maar dat kwam dus normaal van de troep die er in zat.

Ook vond ik het fijn dat het niet meer stonk amper en niet brande.
Klik om te vergroten...
Als ik speed was brand hij nog hoor en ruiken ook..
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Volgende keer wat minder wasmiddel toevoegen!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik smeer het uit op me spiegel, hak het, smeer het uit,hak het enz.enz.enz. net zolang tot ik het droog genoeg vind niet helemaal dus. en dat vieze pep geurtje smaakje, is na de eerste nak of drop onmisbaar, ik laat wel eens te lang een lijn liggen op me spiegel dan ist beetje weg en mis ik het gewoon. maar wel als het al in me systeem zit, bij de eertse lijn moet ik me best doen om niet over te geven. maar het hoort er natuurlijk wel bij.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
als ik pep was hou ik bijna hetzelfde gewicht en volume aan poeder over. ik doe het meer om de geur en kleur eruit te krijgen. en het droogt sneller.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#18
en het hakken doe ik met me koksmes :wink: . zonder echte reden, weet niet of het beter of slechter is. ik vind het gewoon makkelijker
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoezo hoort het er bij. Het is gewoon rommel dat er bij in zit waarom hoort dat er bij :confused: snap die logica nooit zo.

Hoezo niet een schoner en puurder product snuiven.

peprick zei:
ik smeer het uit op me spiegel, hak het, smeer het uit,hak het enz.enz.enz. net zolang tot ik het droog genoeg vind niet helemaal dus. en dat vieze pep geurtje smaakje, is na de eerste nak of drop onmisbaar, ik laat wel eens te lang een lijn liggen op me spiegel dan ist beetje weg en mis ik het gewoon. maar wel als het al in me systeem zit, bij de eertse lijn moet ik me best doen om niet over te geven. maar het hoort er natuurlijk wel bij.
Klik om te vergroten...
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
als ik pep was hou ik bijna hetzelfde gewicht en volume aan poeder over. ik doe het meer om de geur en kleur eruit te krijgen. en het droogt sneller.
Klik om te vergroten...
Droogt sneller.?dan is de speed direct kurk droog..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."