#1
Je blijft me verbazen. Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om zo te knoeien?
Ja als je de speed mengt met water en vloeibaar maakt in een lepel word het hard iets daarna..Fool zei:Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wát er nou precies gebeurd.
Waar moet ik dat vinden in belgie zonder rotzooi.?Fool zei:Ik ga er voor het gemak vanuit dat er 'harde dingen'(een heel klein beetje zoals jus d'orange, maar mogelijk met grotere stukken) in je oplossing komen, in plaats van dat het water hard wordt(zoals ijs).
Dat komt omdat je speed met iets versneden is dat wel redelijk oplost in warm water, maar niet in koud water. Bij het opwarmen wordt het dan opgelost in het water, bij het afkoelen kan het water de versnijdingsmiddelen niet meer vasthouden en komen ze los in de oplossing, mogelijk in een soort kristalstructuur.
En doe jezelf een plezier en lees je goed in over het gebruiken van IV, er zitten echt een pak meer risico's aan en als je goed ingelezen bent zou je deze vraag echt niet hoeven stellen. Sterker nog, dan heb je ervoor gezorgd dat er helemaal geen rotzooi meer in je speed zit.
Particulier.?zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *lotske1984- zei:Particulier.?Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Tuurlijk snuif ik cafiëne inplaats van speed..maar is niks anders te vinden..en trouwens speed komt van nederland..Fool zei:http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *lotske1984- zei:Particulier.?Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
Waarom warm je het dan op in water?lotske1984- zei:Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
Ze is zo ver, ze wil nepspeed IV'en.Exceptional Insight zei:Waarom warm je het dan op in water?lotske1984- zei:Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
lotske1984- zei:Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
MeejheM zei:Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?
Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."