Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

59 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je blijft me verbazen. Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar om zo te knoeien?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wát er nou precies gebeurd.
Klik om te vergroten...
Ja als je de speed mengt met water en vloeibaar maakt in een lepel word het hard iets daarna..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga er voor het gemak vanuit dat er 'harde dingen'(een heel klein beetje zoals jus d'orange, maar mogelijk met grotere stukken) in je oplossing komen, in plaats van dat het water hard wordt(zoals ijs).

Dat komt omdat je speed met iets versneden is dat wel redelijk oplost in warm water, maar niet in koud water. Bij het opwarmen wordt het dan opgelost in het water, bij het afkoelen kan het water de versnijdingsmiddelen niet meer vasthouden en komen ze los in de oplossing, mogelijk in een soort kristalstructuur.

En doe jezelf een plezier en lees je goed in over het gebruiken van IV, er zitten echt een pak meer risico's aan en als je goed ingelezen bent zou je deze vraag echt niet hoeven stellen. Sterker nog, dan heb je ervoor gezorgd dat er helemaal geen rotzooi meer in je speed zit.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ik ga er voor het gemak vanuit dat er 'harde dingen'(een heel klein beetje zoals jus d'orange, maar mogelijk met grotere stukken) in je oplossing komen, in plaats van dat het water hard wordt(zoals ijs).

Dat komt omdat je speed met iets versneden is dat wel redelijk oplost in warm water, maar niet in koud water. Bij het opwarmen wordt het dan opgelost in het water, bij het afkoelen kan het water de versnijdingsmiddelen niet meer vasthouden en komen ze los in de oplossing, mogelijk in een soort kristalstructuur.

En doe jezelf een plezier en lees je goed in over het gebruiken van IV, er zitten echt een pak meer risico's aan en als je goed ingelezen bent zou je deze vraag echt niet hoeven stellen. Sterker nog, dan heb je ervoor gezorgd dat er helemaal geen rotzooi meer in je speed zit.
Klik om te vergroten...
Waar moet ik dat vinden in belgie zonder rotzooi.?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Klik om te vergroten...
Particulier.?zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
Klik om te vergroten...
Nee mee aceton..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
lotske1984- zei:
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Klik om te vergroten...
Particulier.?
Klik om te vergroten...
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php

zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Klik om te vergroten...
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.

Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
lotske1984- zei:
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Klik om te vergroten...
Particulier.?
Klik om te vergroten...
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php

zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Klik om te vergroten...
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.

Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
Klik om te vergroten...
Tuurlijk snuif ik cafiëne inplaats van speed..maar is niks anders te vinden..en trouwens speed komt van nederland..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de site's..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
Klik om te vergroten...
Nee mee aceton..
Klik om te vergroten...
Waarom warm je het dan op in water?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien is jou dealer wel gewoon een hele goede jongen (of meisje) die je tegen jezelf in bescherming neemt door je bakmeel te verkopen :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
Klik om te vergroten...
Nee mee aceton..
Klik om te vergroten...
Waarom warm je het dan op in water?
Klik om te vergroten...
Ze is zo ver, ze wil nepspeed IV'en.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
Heb nu 72% maar waarom word ik er nie helder van en krijg ik geen zin om dingen te doen..en geluksgevoel heb ik ook al niet..
Klik om te vergroten...

Misschien omdat je ondertussen een behoorlijke tolerantie hebt opgebouwd? En als je sowieso al zo lang niet goed in je vel zit, zal drugs je gevoel alleen maar verergeren denk ik.
Had ik met blowen toen, daarom ben ik gestopt. Had der niks meer aan, voelde niks meer, het deed niks meer en ik werd mega depri. Gevalletje te vaak te veel en te lang.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Ik ben Belg, heb genoeg zien voorbijkomen in het milieu en kan met zekerheid zeggen dat alle pep hier meer dan behoorlijk versneden word. Ik heb ooit een sample laten testen waar 4MA in zat, caffeine en amper 10% amfetamine als ik het nog goed heb. Belgie is overstelpt met troep en vooral omdat Hollanders van 70-73% goeie pep 50-40% mindere pep maken en die verpatsen aan Belgen aan de grens. Die Belgen versnijden dat dan nog es voor de helft en dan kom je snel op 20/25% pep. Gore troep dus...

Ikzelf gebruikte enkel nog pep als ik wist dat het helemaal ok was. Heb de goeie pep nooit in Belgie of net over de grens gehaald. Jammergenoeg heb ik het zien mislopen. Op de Epsi was iemand aangekomen die hallucineerde door "pep" en een ander vertoonde psychosegedrag na 1 lijn (sporadisch gebruik). Ik hoop dat lotske dit niet hoeft te ervaren...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eenheid voor Psychiatrische Spoed Interventie...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."