#1
Wát wordt er hard?
Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.
Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.
Bedoel om te spuiten..Fool zei:Wát wordt er hard?
Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.
Wil het zelf niet doen maar omdat het hard word vroeg ik mij af wat het kon zijn..Fool zei:Dat is intraveneus, intramusculair is in de spieren.
Een paar opmerkingen die ik graag even wil maken:
- Nee, je water hoort niet hard te worden
- Om drugs te injecteren moet je helemaal geen gewoon water gebruiken, hier zitten veel te veel risico's aan.
- Als je slechte pep hebt is het een nog groter risico en een nog kleinere winst op dit te injecteren
Waarom wil je zo nodig gaan injecteren en, alhoewel ik het je behoorlijk afraad om te gaan injecteren, zoek dan op zijn minst uit hoe je hierbij de risico's minimaliseert!
Anders gaat je arm er uitzien als op onderstaande link (en mogelijk daarna erger).
https://meded.ucsd.edu/clinicalimg/upper_abscess1.jpg
Particulier.?zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *lotske1984- zei:Particulier.?Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Tuurlijk snuif ik cafiëne inplaats van speed..maar is niks anders te vinden..en trouwens speed komt van nederland..Fool zei:http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *lotske1984- zei:Particulier.?Fool zei:Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
Ze is zo ver, ze wil nepspeed IV'en.Exceptional Insight zei:Waarom warm je het dan op in water?lotske1984- zei:Nee mee aceton..Exceptional Insight zei:Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
MeejheM zei:Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?
Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Zo noemen de Nederlandse ziekenhuismensen die ik ken het ook, blijft een onduidelijke term tho. :PMeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Haha, is dat ontkenning?lotske1984- zei:Hoe bedoel je.?MeejheM zei:Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?
Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.lotske1984- zei:Dat het probleem..
Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.
Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.lotske1984- zei:Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."