Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje

Vraagje

59 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wát wordt er hard?

Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Wát wordt er hard?

Als het over je mengsel gaat ben je de verkeerde kant aan het opverwarmen.
Klik om te vergroten...
Bedoel om te spuiten..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alsin intraveneus of intramusculair injecteren?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lotske, ga je alsjeblieft hulp zoeken. Je posts worden steeds wanhopiger valt me op. Ook jij bent het waard om een gezond en gelukkig leven te leiden :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is intraveneus, intramusculair is in de spieren.

Een paar opmerkingen die ik graag even wil maken:
- Nee, je water hoort niet hard te worden
- Om drugs te injecteren moet je helemaal geen gewoon water gebruiken, hier zitten veel te veel risico's aan.
- Als je slechte pep hebt is het een nog groter risico en een nog kleinere winst op dit te injecteren


Waarom wil je zo nodig gaan injecteren en, alhoewel ik het je behoorlijk afraad om te gaan injecteren, zoek dan op zijn minst uit hoe je hierbij de risico's minimaliseert!

Anders gaat je arm er uitzien als op onderstaande link (en mogelijk daarna erger).
https://meded.ucsd.edu/clinicalimg/upper_abscess1.jpg
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
:(
asfdf
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Dat is intraveneus, intramusculair is in de spieren.

Een paar opmerkingen die ik graag even wil maken:
- Nee, je water hoort niet hard te worden
- Om drugs te injecteren moet je helemaal geen gewoon water gebruiken, hier zitten veel te veel risico's aan.
- Als je slechte pep hebt is het een nog groter risico en een nog kleinere winst op dit te injecteren


Waarom wil je zo nodig gaan injecteren en, alhoewel ik het je behoorlijk afraad om te gaan injecteren, zoek dan op zijn minst uit hoe je hierbij de risico's minimaliseert!

Anders gaat je arm er uitzien als op onderstaande link (en mogelijk daarna erger).
https://meded.ucsd.edu/clinicalimg/upper_abscess1.jpg
Klik om te vergroten...
Wil het zelf niet doen maar omdat het hard word vroeg ik mij af wat het kon zijn..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wát er nou precies gebeurd.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Klik om te vergroten...
Particulier.?zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
lotske1984- zei:
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Klik om te vergroten...
Particulier.?
Klik om te vergroten...
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php

zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Klik om te vergroten...
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.

Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
lotske1984- zei:
Fool zei:
Zelf zuiveren en laten testen in Brussel of bij een particulier lab zou wel een optie zijn.
Klik om te vergroten...
Particulier.?
Klik om te vergroten...
http://www.ecstasydata.org/send_sample.php *
Er zitten wel, naast de kosten, een paar limieten aan de testresultaten die ze mogen weergeven. http://www.ecstasydata.org/faq.php

zelfs na het wassen werkt de speed zo goe als niet..
Klik om te vergroten...
Dan heb je verkeerd gewassen of snuif je normaal cafeïne met een beetje speed, in plaats van andersom.

Edit) Deze ziet er beter uit. http://energycontrol.org/international.html
Klik om te vergroten...
Tuurlijk snuif ik cafiëne inplaats van speed..maar is niks anders te vinden..en trouwens speed komt van nederland..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien is jou dealer wel gewoon een hele goede jongen (of meisje) die je tegen jezelf in bescherming neemt door je bakmeel te verkopen :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
lotske1984- zei:
Exceptional Insight zei:
Probeerde je het nou serieus te wassen met water?
Klik om te vergroten...
Nee mee aceton..
Klik om te vergroten...
Waarom warm je het dan op in water?
Klik om te vergroten...
Ze is zo ver, ze wil nepspeed IV'en.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
Kunnen andere belgen bevestigen of ontkrachten dat de speed bij jullie vaak flink versneden wordt?

Als dit zo doorgaat zit lotske nog en keer in het ziekenhuis.
Klik om te vergroten...

Ik ben Belg, heb genoeg zien voorbijkomen in het milieu en kan met zekerheid zeggen dat alle pep hier meer dan behoorlijk versneden word. Ik heb ooit een sample laten testen waar 4MA in zat, caffeine en amper 10% amfetamine als ik het nog goed heb. Belgie is overstelpt met troep en vooral omdat Hollanders van 70-73% goeie pep 50-40% mindere pep maken en die verpatsen aan Belgen aan de grens. Die Belgen versnijden dat dan nog es voor de helft en dan kom je snel op 20/25% pep. Gore troep dus...

Ikzelf gebruikte enkel nog pep als ik wist dat het helemaal ok was. Heb de goeie pep nooit in Belgie of net over de grens gehaald. Jammergenoeg heb ik het zien mislopen. Op de Epsi was iemand aangekomen die hallucineerde door "pep" en een ander vertoonde psychosegedrag na 1 lijn (sporadisch gebruik). Ik hoop dat lotske dit niet hoeft te ervaren...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Zo noemen de Nederlandse ziekenhuismensen die ik ken het ook, blijft een onduidelijke term tho. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
lotske1984- zei:
MeejheM zei:
Wat is Epsi in het nederlands, spoedeisende hulp, of Paaz(psychiatrische afdeling algemeen ziekenhuis)?

Volgens mij is lotske niet meer te helpen...
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je.?
Klik om te vergroten...
Haha, is dat ontkenning?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat het probleem..heeft niks mee tolerantie te make..volgens mij wete vele mensen niet wat echte pep is..ik ken het verschil goed..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik

Die jonge zal ook aant zeveren zijn zeker en een hoge tolerantie opgebouwd en al zijn vriende.?!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
lotske1984- zei:
Dat het probleem..

Je hebt helemaal gelijk, de pep van tegenwoordig haalt het niet bij de pep van zo'n 10 jaar terug.
Ook al heb je 70+% het geeft niet het effect van de ouderwetse pep.

Heb er heel lang naar gezocht, bij veel mensen geïnformeerd, en al m'n vrienden ervaren het ook zo.
Wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn twee opties.
Optie 1 is dat er vroeger Pervitin (meth) inzat. Het schijnt dat als er 3 a 5 % doorheen zit, je al hele potente pep hebt.
Optie 2 is dat er andere olie wordt gebruik
Klik om te vergroten...
Nee, jij hebt na 10 jaar tolerantie,.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
lotske1984- zei:
Wat weet jij er nu over.!allemaal zever is da.!
Klik om te vergroten...
Ik geloof eigenlijk niet dat jij een echt persoon bent. Niemand heeft zo'n enorm bord voor z'n kop. Maar ik vind je reacties en vooral de reacties die je uitlokt wel heerlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."