#1
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben namelijk nog nooit in die chat beland. Vroeger had ik de mensen die ik leuk vond gewoon op MSN.. Maar ja, dat kan niet meer.leipebaviaan zei:Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.
Verslaving vind ik een vies woord, daar zal ik nooit aan toegeven. Maar nu ik bijvoorbeeld al dik twee maanden vakantie heb, vind ik het wel moeilijk om nuchter te blijven.leipebaviaan zei:Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken?
Er is nog wel een handjevol leden van toen actief, maar de meeste (die ik ken) hebben het toch wel achter zich gelaten. Maar wie weet? Misschien komen ze ook ooit nog wel terug. Zo gaat dat meestal (:leipebaviaan zei:Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?
Zonde is dat hè.. hoe je iets dat zo fijn kan zijn, zo voor jezelf kunt verzieken. Ik ken dat gevoel wel een beetje. Ik heb sinds 2012 geen speed meer gedaan, maar het begon dit jaar toch wel weer te kriebelen. Ik heb het nu weer een paar keer gedaan en het voelde echt weer als thuiskomen.leipebaviaan zei:En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...
Heb je lang geworsteld met die verslaving?