Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen na speed

Slapen na speed

67 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.
Klik om te vergroten...
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben namelijk nog nooit in die chat beland. Vroeger had ik de mensen die ik leuk vond gewoon op MSN.. Maar ja, dat kan niet meer.

leipebaviaan zei:
Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken?
Klik om te vergroten...
Verslaving vind ik een vies woord, daar zal ik nooit aan toegeven. Maar nu ik bijvoorbeeld al dik twee maanden vakantie heb, vind ik het wel moeilijk om nuchter te blijven.

leipebaviaan zei:
Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?
Klik om te vergroten...
Er is nog wel een handjevol leden van toen actief, maar de meeste (die ik ken) hebben het toch wel achter zich gelaten. Maar wie weet? Misschien komen ze ook ooit nog wel terug. Zo gaat dat meestal (:

leipebaviaan zei:
En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...
Klik om te vergroten...
Zonde is dat hè.. hoe je iets dat zo fijn kan zijn, zo voor jezelf kunt verzieken. Ik ken dat gevoel wel een beetje. Ik heb sinds 2012 geen speed meer gedaan, maar het begon dit jaar toch wel weer te kriebelen. Ik heb het nu weer een paar keer gedaan en het voelde echt weer als thuiskomen.

Heb je lang geworsteld met die verslaving?
w
worldbridgerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik drink altijd bier als ik pep snuif (of andersom) en na een hele nacht en ochtend feesten zit ik meestal al soort van uitgeput in een soort zachte roes en ga ik lekker met mijn vriend in bed knuffelen, een hasjjointje roken, iets flauws kijken op rtlxl en eventueel een lekker kopje Sleepy Time Extra (met valeriaan) van Celestial Seasonings drinken. Dan lukt het uiteindelijk wel. :)
K
Kiz_danLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vriendje rookt altijd een joint voordat hij gaat slapen.
Hij zegt zelf dat je dan heerlijk slaapt.

Zelf ben ik niet echt een grote fan van een joint.
ik drink eerder alcohol... daarvan slaap ik hahaha.
K
Kimi100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
In het begin, toen ik pas speed gebruikte, was het voor mij echt onmogelijk om te kunnen slapen. Dat verbeterde wel met de tijd. Ofwel werd de speed slechter en slechter natuurlijk.
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
aluminio zei:
Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet
Klik om te vergroten...

Hele goeie tip, op tijd stoppen. maar van die nieuwe benzo's raak je enkel knock-out, en dat heeft echt weinig te doen met slapen. het beste is al je zonder drank of medicijnen gewoon wacht tot je denkt te kunnen slapen.

ik houd mezelf er ook niet altijd aan, maar die medicijnen en/of drank verpesten je slaap zodanig dat je amper je bed uit kan komen als de wekker gaat. Zelf ervaren is het beste, maar ik slaap liever 4/5 uur au naturel, dan lang door middel van medicijnen of drank.

in het eerste geval gaat mijn wekker, en begin ik mijn dag, maar dan met duidelijk slaapgebrek. als ik alcohol of medicijnen ga gebruiken om te kunnen slapen heb ik vaak grote moeite op te staan, en slaap ik vaker door de wekker heen, om maar iets te noemen.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben het hier niet helemaal mee eens. Slaap zonder een benzo is echt beter dat geloof ik meteen en zal ik nooit ontkennen. Maar afgelopen zaterdag heb ik pep gebruikt en ik kwam om 8:00 sochtends thuis en was alles behalve moe maar had rond 19:00 wel weer eters en moest voor ze koken. Ook moest ik maandag weer werken dus ik moest slapen.

Ik heb toen Etizolam genomen. Ik viel binnen een half uur in slaap en heb tot 17:00 geslapen. Ik was de rest van de avond fit ben toen rond een uur of 12 naar bed gegaan prima geslapen en vandaag vol energie gewerkt.

Ik doe het ook liever niet. Het liefst laat ik de pep gewoon helemaal uitwerken maar soms komt het gewoon niet zo uit en heb ik even hulp nodig. De slaap is van andere kwaliteit maar het is beter dan naar naar het plafond staren.



MeejheM zei:
aluminio zei:
Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet
Klik om te vergroten...

Hele goeie tip, op tijd stoppen. maar van die nieuwe benzo's raak je enkel knock-out, en dat heeft echt weinig te doen met slapen. het beste is al je zonder drank of medicijnen gewoon wacht tot je denkt te kunnen slapen.

ik houd mezelf er ook niet altijd aan, maar die medicijnen en/of drank verpesten je slaap zodanig dat je amper je bed uit kan komen als de wekker gaat. Zelf ervaren is het beste, maar ik slaap liever 4/5 uur au naturel, dan lang door middel van medicijnen of drank.

in het eerste geval gaat mijn wekker, en begin ik mijn dag, maar dan met duidelijk slaapgebrek. als ik alcohol of medicijnen ga gebruiken om te kunnen slapen heb ik vaak grote moeite op te staan, en slaap ik vaker door de wekker heen, om maar iets te noemen.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar Bob, als je alles behalve moe bent en gaat slapen met een benzo verbaasd het me ook niets weer wakker wordt zodra het effect van de amfetamine weer zwaarder weegt dan je benzo, een paar biertjes en eventuele vermoeidheid.

Ben je wel eens in een soortgelijke situatie gewoon op bed gaan liggen en er pas 6 uur later weer uitstappen, zonder benzo's, maar ook zonder het uit te laten werken op de bank oid? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan ook vaak vrij wakker ben, mits ik tussendoor fatsoenlijk gegeten heb.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Klik om te vergroten...
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Fool zei:
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Klik om te vergroten...
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...
Klik om te vergroten...
lotske1984- zei:
Ik deed vroegetr nogal eenis bier drinken en 4 i[buprofenbrufens nelmen of ibuprofenspidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...

Ik heb (basis-)cryptografie gehad, sommige opdrachten hadden hier wel iets van weg. :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
@bob, mijn verhaaltje was vooral gericht op mensen die erg regelmatig(ja, vaak...) speed gebruiken, bij verantwoord gebruik kan het niet zoveel kwaad.

@fool, Cryptografie is de kunst algoritmen of andere herhaalde patronen herkennen in ogenschijnlijk willekeurige informatiebronnen. daar is hier geen sprake van denk ik.

Sommige documenten zijn bijvoorbeeld al jaren, decennia of eeuwen onderzocht, en als niemand er iets van kan maken gaat men er vaak van uit dat de kans aanwezig is dat de informatie uit onzin bestaat groter is dan de kans dat er enige vorm van crytographie toegepast is.

dat zijn natuurlijk superinteressante documenten, maar daar is weer een ander forum voor.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruikte de locatie van toetsen als referentiemiddel. :P
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Fool zei:
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Klik om te vergroten...
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...
Klik om te vergroten...
Nu toch al wel.?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Klik om te vergroten...
Voor 1 keer ofzo kan dat geen kwaad..en een halve dag niet eten..ik doe niks als eten op speed de laatste tijd..
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is zegmaar een dubbele maximale dosering van een medicijn dat je beter niet op een lege maag kunt nemen, naddat je een halve dag niet gegeten hebt? :P
Klik om te vergroten...
Zowiezo ben je door het slaap- en eettekort al afgezwakt, dus slaat alles wat je dan neemt ook zwaarder in.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
lotske1984- zei:
Psychedelibee zei:
lotske1984- zei:
Ik deed vroeget nogal is bier drinken en 4 brufens nelen of spidifens..ik sliep daarna wel even..
Klik om te vergroten...
Toch knap dat het je gelukt is het bericht te ontcijferen, ik heb het nou al 5 keer gelezen en weet nog steeds niet wat er staat...
Klik om te vergroten...
Nu toch al wel.?
Klik om te vergroten...
Nu Fool het ontcijferd heeft snap ik wat er staat, maar ik vind het alleen nog steeds heel onlogisch dat brufens en spidifens allebei ibuprofen zou betekenen. 1 omdat het het allebei nogal anders geschreven is en 2 omdat je dan ibuprofen of ibuprofen gebruikt om te slapen, twee keer dus hetzelfde... Dat soort onlogische berichten kan ik weinig kaas van maken als hollander.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Twee verschillende merknamen. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Twee verschillende merknamen. :wink:
Klik om te vergroten...
Oh ok, gewoon hetzelfde dus :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."