#1
Eet jij ook van twee walletjes?
Nee, ik vind info niet echt chill. Redelijk laag niveau en het is heel erg ''ons kent ons,'' daar komt niemand nog tussen. Hoe vind je dit forum tegenwoordig? En gebruik je nog altijd?
Eet jij ook van twee walletjes?
Daar heb je zeker een punt. Dat is ook één van de redenen waarom ik hier weer kom kijken.leipebaviaan zei:Nee, ik vind info niet echt chill. Redelijk laag niveau en het is heel erg ''ons kent ons,'' daar komt niemand nog tussen.
Minder actief dan ik graag zou willen zien, maar ik heb me laten vertellen dat het de afgelopen jaren alleen maar is toegenomen, dus ik heb goede hoop. Het is ook wat serieuzer dan .info, wat ik voor de afwisseling erg prettig vind. Dat saamhorigheidsgevoel mis ik hier wel een beetje. Waar .info te veel van heeft (dat ons kent ons inderdaad), heeft .nl te weinig van. Maar dat komt vast wel weer goed.leipebaviaan zei:Hoe vind je dit forum tegenwoordig?
Alles dat los en vast zit.leipebaviaan zei:En gebruik je nog altijd?
Minder actief dan ik graag zou willen zien, maar ik heb me laten vertellen dat het de afgelopen jaren alleen maar is toegenomen, dus ik heb goede hoop. Het is ook wat serieuzer dan .info, wat ik voor de afwisseling erg prettig vind. Dat saamhorigheidsgevoel mis ik hier wel een beetje. Waar .info te veel van heeft (dat ons kent ons inderdaad), heeft .nl te weinig van. Maar dat komt vast wel weer goed.
Alles dat los en vast zit.
En jij? Slaap jij een beetje lekker na de speed?![]()
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben namelijk nog nooit in die chat beland. Vroeger had ik de mensen die ik leuk vond gewoon op MSN.. Maar ja, dat kan niet meer.leipebaviaan zei:Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.
Verslaving vind ik een vies woord, daar zal ik nooit aan toegeven. Maar nu ik bijvoorbeeld al dik twee maanden vakantie heb, vind ik het wel moeilijk om nuchter te blijven.leipebaviaan zei:Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken?
Er is nog wel een handjevol leden van toen actief, maar de meeste (die ik ken) hebben het toch wel achter zich gelaten. Maar wie weet? Misschien komen ze ook ooit nog wel terug. Zo gaat dat meestal (:leipebaviaan zei:Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?
Zonde is dat hè.. hoe je iets dat zo fijn kan zijn, zo voor jezelf kunt verzieken. Ik ken dat gevoel wel een beetje. Ik heb sinds 2012 geen speed meer gedaan, maar het begon dit jaar toch wel weer te kriebelen. Ik heb het nu weer een paar keer gedaan en het voelde echt weer als thuiskomen.leipebaviaan zei:En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."