Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen na speed

Slapen na speed

67 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eet jij ook van twee walletjes?
Klik om te vergroten...

Nee, ik vind info niet echt chill. Redelijk laag niveau en het is heel erg ''ons kent ons,'' daar komt niemand nog tussen. Hoe vind je dit forum tegenwoordig? En gebruik je nog altijd?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
leipebaviaan zei:
Nee, ik vind info niet echt chill. Redelijk laag niveau en het is heel erg ''ons kent ons,'' daar komt niemand nog tussen.
Klik om te vergroten...
Daar heb je zeker een punt. Dat is ook één van de redenen waarom ik hier weer kom kijken.

leipebaviaan zei:
Hoe vind je dit forum tegenwoordig?
Klik om te vergroten...
Minder actief dan ik graag zou willen zien, maar ik heb me laten vertellen dat het de afgelopen jaren alleen maar is toegenomen, dus ik heb goede hoop. Het is ook wat serieuzer dan .info, wat ik voor de afwisseling erg prettig vind. Dat saamhorigheidsgevoel mis ik hier wel een beetje. Waar .info te veel van heeft (dat ons kent ons inderdaad), heeft .nl te weinig van. Maar dat komt vast wel weer goed.

leipebaviaan zei:
En gebruik je nog altijd?
Klik om te vergroten...
Alles dat los en vast zit.

En jij? Slaap jij een beetje lekker na de speed? :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Minder actief dan ik graag zou willen zien, maar ik heb me laten vertellen dat het de afgelopen jaren alleen maar is toegenomen, dus ik heb goede hoop. Het is ook wat serieuzer dan .info, wat ik voor de afwisseling erg prettig vind. Dat saamhorigheidsgevoel mis ik hier wel een beetje. Waar .info te veel van heeft (dat ons kent ons inderdaad), heeft .nl te weinig van. Maar dat komt vast wel weer goed.
Klik om te vergroten...

Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.

Alles dat los en vast zit.

En jij? Slaap jij een beetje lekker na de speed? :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken? Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?

En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
leipebaviaan zei:
Ik hoop het, wij zouden eigenlijk net als .info ook iets van een gemeenschappelijke chat moeten hebben. We hebben best een behoorlijke harde kern vaste posters, en ik heb het idee dat het aantal nog steeds groeit.
Klik om te vergroten...
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben namelijk nog nooit in die chat beland. Vroeger had ik de mensen die ik leuk vond gewoon op MSN.. Maar ja, dat kan niet meer.

leipebaviaan zei:
Haha, kamp je ook met verslavingen? Of heb je dat tot nu toe kunnen ontwijken?
Klik om te vergroten...
Verslaving vind ik een vies woord, daar zal ik nooit aan toegeven. Maar nu ik bijvoorbeeld al dik twee maanden vakantie heb, vind ik het wel moeilijk om nuchter te blijven.

leipebaviaan zei:
Hoe is het eigenlijk met die oude .nl leden afgelopen, die toen zijn overgestapt naar .info? Zijn zij nog altijd actief?
Klik om te vergroten...
Er is nog wel een handjevol leden van toen actief, maar de meeste (die ik ken) hebben het toch wel achter zich gelaten. Maar wie weet? Misschien komen ze ook ooit nog wel terug. Zo gaat dat meestal (:

leipebaviaan zei:
En pitten na speed lukte mij nooit, en het zal ook nooit meer lukken. Heb een verslavingsverleden met speed dus de kans is groot dat ik het nooit meer gebruik...
Klik om te vergroten...
Zonde is dat hè.. hoe je iets dat zo fijn kan zijn, zo voor jezelf kunt verzieken. Ik ken dat gevoel wel een beetje. Ik heb sinds 2012 geen speed meer gedaan, maar het begon dit jaar toch wel weer te kriebelen. Ik heb het nu weer een paar keer gedaan en het voelde echt weer als thuiskomen.

Heb je lang geworsteld met die verslaving?
w
worldbridgerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drink altijd bier als ik pep snuif (of andersom) en na een hele nacht en ochtend feesten zit ik meestal al soort van uitgeput in een soort zachte roes en ga ik lekker met mijn vriend in bed knuffelen, een hasjjointje roken, iets flauws kijken op rtlxl en eventueel een lekker kopje Sleepy Time Extra (met valeriaan) van Celestial Seasonings drinken. Dan lukt het uiteindelijk wel. :)
K
Kiz_danLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn vriendje rookt altijd een joint voordat hij gaat slapen.
Hij zegt zelf dat je dan heerlijk slaapt.

Zelf ben ik niet echt een grote fan van een joint.
ik drink eerder alcohol... daarvan slaap ik hahaha.
K
Kimi100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
In het begin, toen ik pas speed gebruikte, was het voor mij echt onmogelijk om te kunnen slapen. Dat verbeterde wel met de tijd. Ofwel werd de speed slechter en slechter natuurlijk.
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stop een goeie 10 - 15 uur met snuiven en als je de pep goed voelt uitwerken probeer te eten.Door de energie die naar je spijsvertering gaat word je slaperig. Wat ook kan helpen zijn benzo's of Z-inslapers (zolpidem,zopiclone) en een beetje alcohol als het moet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."