Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBegonnen met speed voor afvallen. ADVIES ???

Begonnen met speed voor afvallen. ADVIES ???

33 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
b
bendb4ubreakkLid
01-01-2024, 00:00
#1
vjeebol zei:
Een advies: stop er vandaag nog mee! Je zal misschien snel afvallen maar je gaat er niet uit zien. Hangende huid, puisten, bleek zijn... en je houdt er misschien nog een verslaving aan over. En als je eenmaal stopt met die troep en je begint weer te eten heb je die kilo's er zeg maar 5x zo snel terug bij. Drink water eet gezond ga wat sporten maar blijf van de pep af zou ik zeggen. als je eens gaat gebruiken voor de lol zal niet zo veel uitmaken, maar voor af te vallen? Dat is het domste wat ik ooit gehoord heb, sorry :)
Klik om te vergroten...

Wat je zegt mag dan bijna allemaal waar zijn, behalve dat gedeelte van dat je de kilo's 5x zo snel terug opneemt misschien. Dat is zeer persoonsgebonden. Maar het idee om af te vallen met speed is zo dom nog niet, het werd vroeger vaak als afvalkuurtje voorgeschreven. Ook na dat de gevaren en risico's van speed bekend waren. Is dit dan ook het 'domste wat je ooit gehoord hebt'? Als dokters en wetenschappers hier inderdaad een manier in zien/zagen om af te vallen waarom zou iemand anders dat dan niet mogen proberen? Toegegeven het is niet het beste idee ooit maar ik kan 100% begrijpen dat sommige mensen dit overwegen of willen uitproberen. Je laatste zin vond ik dan ook nogal kort door de bocht en uiterst onnodig, sorry :wink:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bendb4ubreakk zei:
Wat je zegt mag dan bijna allemaal waar zijn, behalve dat gedeelte van dat je de kilo's 5x zo snel terug opneemt misschien. Dat is zeer persoonsgebonden. Maar het idee om af te vallen met speed is zo dom nog niet, het werd vroeger vaak als afvalkuurtje voorgeschreven. Ook na dat de gevaren en risico's van speed bekend waren. Is dit dan ook het 'domste wat je ooit gehoord hebt'? Als dokters en wetenschappers hier inderdaad een manier in zien/zagen om af te vallen waarom zou iemand anders dat dan niet mogen proberen? Toegegeven het is niet het beste idee ooit maar ik kan 100% begrijpen dat sommige mensen dit overwegen of willen uitproberen. Je laatste zin vond ik dan ook nogal kort door de bocht en uiterst onnodig, sorry :wink:
Klik om te vergroten...


Wat jij zegt klopt idd, dat het vroeger ( door doktoren) voor werd geschreven aan huisvrouwtjes om af te vallen, en mooi side-effect, ze poetsten en neukten er op los, haha, en het werd ook gegeven aan soldaten tijdens Vietnam, JUIST omdat de doktoren wisten wat het doet, maar al schrijft een dokter het voor, en al weten wetenschappers de gevaren, wil niet zeggen dat het niet dom is, het is m.i. aardig verslavend, en vind het dan ook knap dat als je die kilo's kwijt bent die je eraf wilde, je dan ook nog de speed kan laten staan, ieder zn ding hoor, maar slim lijkt me anders :)
b
bendb4ubreakkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Missyy23 zei:
bendb4ubreakk zei:
Wat je zegt mag dan bijna allemaal waar zijn, behalve dat gedeelte van dat je de kilo's 5x zo snel terug opneemt misschien. Dat is zeer persoonsgebonden. Maar het idee om af te vallen met speed is zo dom nog niet, het werd vroeger vaak als afvalkuurtje voorgeschreven. Ook na dat de gevaren en risico's van speed bekend waren. Is dit dan ook het 'domste wat je ooit gehoord hebt'? Als dokters en wetenschappers hier inderdaad een manier in zien/zagen om af te vallen waarom zou iemand anders dat dan niet mogen proberen? Toegegeven het is niet het beste idee ooit maar ik kan 100% begrijpen dat sommige mensen dit overwegen of willen uitproberen. Je laatste zin vond ik dan ook nogal kort door de bocht en uiterst onnodig, sorry :wink:
Klik om te vergroten...


Wat jij zegt klopt idd, dat het vroeger ( door doktoren) voor werd geschreven aan huisvrouwtjes om af te vallen, en mooi side-effect, ze poetsten en neukten er op los, haha, en het werd ook gegeven aan soldaten tijdens Vietnam, JUIST omdat de doktoren wisten wat het doet, maar al schrijft een dokter het voor, en al weten wetenschappers de gevaren, wil niet zeggen dat het niet dom is, het is m.i. aardig verslavend, en vind het dan ook knap dat als je die kilo's kwijt bent die je eraf wilde, je dan ook nog de speed kan laten staan, ieder zn ding hoor, maar slim lijkt me anders :)
Klik om te vergroten...

Ja juist, en het werd trouwens ook al in tweede wereld oorlog gebruikt, ik heb zelfs documentaires gezien waarin ze beweren dat Hitler aan de speed zat :grin: . Blijkbaar doet het dan toch iets goed, als het het beste in vrouwen naar boven brengt! En ik zei ook dat ik het geen goed idee vind, ik zeg alleen maar dat ik het niet raar vind dat iemand dit zou overwegen... Sommige mensen die hier reageren lijken ver in shock omdat iemand het probeert. Ik geef van mezelf toe dat ik al (heel) veel domme dingen gedaan heb of heb willen doen, ik knal dan ook niet onmiddellijk iemand af die de intentie heeft van iets dom te doen of gewoon iets dom doet. Tenzij je naam met Sint-.... begint denk ik niet dat het nodig is iemand anders te beoordelen voor zo'n luttele dingen en kan je gewoon vriendelijk je mening uiten.
Dat neemt niet weg dat het idd redelijk verslavend kan zijn en dat je er zeker mee moet oppassen, ik heb dan ook niet aangeraden om zeker zo verder te doen hé :)
S
SpeedkillzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope, ik heb de speed niet meer nodig om verder af te vallen! Het spul heeft zijn werk prima gedaan. Lekker 15-18 kilo afgevallen. Hele omgeving zeer positief. En de kilo's vliegen er echt niet aan, gewoon blijven sporten en bewegen en wellicht af en toe eens een supermegagiga sport weekend met fietsen, zwemmen, liften enz. met een beetje hulp!
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bonnie is gewoon slecht bezig :cry: Schade valt niet te voorkomen zelfs niet na 1 keer:wink: Speed gebruik je voor je plezier niet anders!! :openmouth:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
bendb4ubreakk zei:
Ja juist, en het werd trouwens ook al in tweede wereld oorlog gebruikt, ik heb zelfs documentaires gezien waarin ze beweren dat Hitler aan de speed zat :grin: . Blijkbaar doet het dan toch iets goed, als het het beste in vrouwen naar boven brengt! En ik zei ook dat ik het geen goed idee vind, ik zeg alleen maar dat ik het niet raar vind dat iemand dit zou overwegen... Sommige mensen die hier reageren lijken ver in shock omdat iemand het probeert. Ik geef van mezelf toe dat ik al (heel) veel domme dingen gedaan heb of heb willen doen, ik knal dan ook niet onmiddellijk iemand af die de intentie heeft van iets dom te doen of gewoon iets dom doet. Tenzij je naam met Sint-.... begint denk ik niet dat het nodig is iemand anders te beoordelen voor zo'n luttele dingen en kan je gewoon vriendelijk je mening uiten.
Dat neemt niet weg dat het idd redelijk verslavend kan zijn en dat je er zeker mee moet oppassen, ik heb dan ook niet aangeraden om zeker zo verder te doen hé :)
Klik om te vergroten...

Denk dat àls er al in shock werd gereageerd het meer was van 'nee wijffie, niet aan beginnen' en 'er zijn betere gezondere manieren om af te vallen' om haar ervoor te behoeden, dan in de trant van 'wat ben je toch een dom wijf' :) maar goed, ken zelf wat meiden die toen ze merkten dat ze ook nog afvielen ze er lekker mee doorgingen, ken een meid die vroeger naar de sportschool ging met spul op, tja, ieder zn ding, maar goed voor je lichaam is anders. En al zou je er niet mee sporten, maar alleen door de werking niet/nauwelijks eten waardoor je afvalt, je ziet er echt niet goed mee uit, maar idd, ik ben niet Sint Missyy :wink: Dus ze doet maar lekker wat ze wil, hoop dat het werkt voor d'r :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ope, ik heb de speed niet meer nodig om verder af te vallen! Het spul heeft zijn werk prima gedaan. Lekker 15-18 kilo afgevallen. Hele omgeving zeer positief. En de kilo's vliegen er echt niet aan, gewoon blijven sporten en bewegen en wellicht af en toe eens een supermegagiga sport weekend met fietsen, zwemmen, liften enz. met een beetje hulp!
Klik om te vergroten...

Concluderend: iedereen die wil afvallen massaal aan de speed. Je geestelijke gezondheid, spieren, huid en weerstand gaan volledig naar de kanker, maar het is wel effectief. :tearsofjoy:
P
ParapnoidLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gebruiken om af te vallen werkt, maar wanneer je niet meer gebruikt vallen de kilo's dubbel en dik, razendsnel terug op je lijf.
b
biebabeloeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speedkillz zei:
Ik heb ook speed gebruikt om af te vallen! En met succes, gelukkig. In een paar weken (9) tijd ben ik bijna 20 kilo afgevallen. Naast het afvallen ben ik weer gaan zwemmen en gestart met gewichten. Niet dat ik veel te dik was, maar ik zat op het randje van de BMI score.

Ik voel me nu ik ben afgevallen stukken beter. Mijn buik is weg, minder bolle kop enz. Door het zwemmen en de hometrainer is mijn conditie stukken vooruit gegaan. Door het gebruik van gewichten ben ik nu in sneltreinvaart een prima buik aan het creëren! Mijn andere spiergroepen gaan ook steeds meer vooruit.

Wondermiddel! Van mollig naar goed getraind en slank in slechts een paar weken!
Klik om te vergroten...

Hi, mag ik vragen hoe vaak en hoe veel jij gebruikte?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
biebabeloe zei:
Hi, mag ik vragen hoe vaak en hoe veel jij gebruikte?
Klik om te vergroten...
Die is al twee jaar niet op DF geweest. Dus de kans dat je een reactie krijgt is bijzonder klein.

Wel is dit echt een dom idee, dus het is beter als je het uit je hoofd zet.
d
daoistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je thuis wil sporten zonder veel lawaai doe dan bijvoorbeeld squats via een schema (eerste dag doe je er bijvoorbeeld 4 x 10 squats en dan elke dag een paar meer. Je kan ook schemas voor opdrukken enzo doen. 5 minuten planken en dan misschien nog buikspieren enzo.

Ik gebruik zelf chinese bojenmi thee. Ik val daar goed van af in combinatie met gezond eten en bewegen.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch mooi hoe verschillend het kan zijn voor mensen, ik ben juist een beetje bang dat ik door speed te veel gewicht kwijt raak en dat er vervolgens weer aan moet zien te vreten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zweibeiner zei:
Toch mooi hoe verschillend het kan zijn voor mensen, ik ben juist een beetje bang dat ik door speed te veel gewicht kwijt raak en dat er vervolgens weer aan moet zien te vreten.
Klik om te vergroten...
Dat geldt uiteindelijk voor iedereen, als je maar lang genoeg door gaat met speed. Speed gebruiken om af te vallen is ook gewoon ontzettend dom en potentieel gevaarlijk.
r
ratmatje020Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed nemen om af te vallen is als morfine nemen voor een griepje.
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycholoog en (huis)dokter opzoeken voor je eetstoornis.
Je calorie behoefte uitrekening d.m.v. tdee.com bijvoorbeeld.
500 Kcal onder je behoefte eten, elke dag.
Sporten is geen must, onder calorie behoefte eten en doorzettingsvermogen wel!

Als je zo ver gaat om elke dag speed te gebruiken voor het afvallen dan heb je zeker een probleem.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mudita zei:
Psycholoog en (huis)dokter opzoeken voor je eetstoornis.
Je calorie behoefte uitrekening d.m.v. tdee.com bijvoorbeeld.
500 Kcal onder je behoefte eten, elke dag.
Sporten is geen must, onder calorie behoefte eten en doorzettingsvermogen wel!

Als je zo ver gaat om elke dag speed te gebruiken voor het afvallen dan heb je zeker een probleem.
Klik om te vergroten...
Ik weerleg je idee over dat sporten geen must is met afvallen. Sporten is juist heel erg van belang als je wil afvallen. Alleen jezelf uithongeren is niet goed en ongezond.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dunnetjess33 zei:
Ik weerleg je idee over dat sporten geen must is met afvallen. Sporten is juist heel erg van belang als je wil afvallen. Alleen jezelf uithongeren is niet goed en ongezond.
Klik om te vergroten...
500kcal onder je behoefte eten is geen uithongeren. Sterker nog, als je gaat sporten groeit je behoefte gewoon: als je dan nog steeds even veel eet als je nodig hebt zul je niet afvallen.
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dunnetjess33 zei:
Ik weerleg je idee over dat sporten geen must is met afvallen. Sporten is juist heel erg van belang als je wil afvallen. Alleen jezelf uithongeren is niet goed en ongezond.
Klik om te vergroten...

Ik ga hier gewoon niet op in, einde verhaal.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mudita zei:
Ik ga hier gewoon niet op in, einde verhaal.
Klik om te vergroten...
Hoeft toch ook niet, einde verhaal.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
leipebaviaan zei:
ope, ik heb de speed niet meer nodig om verder af te vallen! Het spul heeft zijn werk prima gedaan. Lekker 15-18 kilo afgevallen. Hele omgeving zeer positief. En de kilo's vliegen er echt niet aan, gewoon blijven sporten en bewegen en wellicht af en toe eens een supermegagiga sport weekend met fietsen, zwemmen, liften enz. met een beetje hulp!
Klik om te vergroten...

Concluderend: iedereen die wil afvallen massaal aan de speed. Je geestelijke gezondheid, spieren, huid en weerstand gaan volledig naar de kanker, maar het is wel effectief. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Ja, idd, ieder zn ding hoor, maar ik ben te verslavingsgevoelig, kan me niet voorstellen dat ik die kilo's dmv speed eraf krijg, en dan kap, en dan fanatiek ga sporten en speed links laat liggen, haha, maar goed, iedereen is anders natuurlijk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."