Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry my mistake... 24 uurs rukken met rook en plas pauze hé LOL ,op het laatste komt er niks meer uit en ja er zijn nog mensen die dat onder de speed doen, maar niet iedereen durft daar voor uitkomen... Maar ben ondertussen gestopt met speed en weed living the clean life mile: kijk maar eens op de american drugs forums zijn er zelfs die nog langer rukken dan mij , maar dan wel op meth amfetamine. Een kameraad van mijn had het zelfs zo erg dat als hij speed snuivde hij ging smeken bij vrienden inclusief bij mij om te mogen rukken omdat hij het thuis niet kon ivm zijn vriendin, hij zou ons dan betalen om even van huis te gaan en dan kon hij ongestoord fap fap fap. Bij zijn grootmoeder boven was het toch gelukt aangezien die beneden woonde en niet meer in staat was om de trap op te gaan Helaas is hij vorig jaar overleden aan een hartstilstand. God bless him"
"Lol , ik kijk porno dan he... maakt niet of ik 6 uur aan mijn pin moet trekken voor het 1ste orgasme, met goede porno lukt alles en ik neukte meerdere keren mijn vriendin onder invloed van pep.... afwisseling kan geen kwaad hoor er zijn meerdere mensen die rukken onder speed.... en inderdaad het 1ste uur is het wat friemelen.... en nee ik lijd niet aan narcisme. Ben ondertussen al effe met pep gestopt, was ervoor ook al geen alledaagse gebruiker af en toe... ik wou niet eindigen zoals de meeste geen tanden/onverzorgd geen werk/schulden enz"
"En wtf , ik kwam hier voor raad en ik ben nog is heel eerlijk over wat (it takes a man with balls to be honest) ook en de helft ervan krijg ik belachelijke reacties terug, kdacht al keyboardwarriors, de helft van de speedgebruikers die ik kende rukte zich af op speed..... google it chronic mastrubation on amfetamines of rukken onder speed...... Lysergic Bink ik denk dat je hersencellen al flink beschadigd zijn door gebruik als je zo bekrompen denkt.... Maar goed, blij dat ik er vanaf ben alhoewel ik nog soms nog eens zuchtig ben naar speed.. En die spiegel op jezelf richten ?? Doe je dat zelf niet ?? Is inderdaad narcistish en een beetje gay niet ?"
""
"Bij mij was het andersom rukken lukte mij beter dan poepen goeie porno hé www.backroomcastingcouch.com, iedereen zal het anders ervaren, en mijn excuses ivm mijn reactie van hersencellen..."
"@Albedo Ooit al gehoord van torrents, heb heel de siterip gedownload Free... @Lisergic Bink dat was wel fijn, maar ik ruk mij liever dan, raar maar waar. @PsyTekZ raar dan toch dat ik kan klaarkomen na 6 uurs trekken niet en daarna nog eens? Ik vind de roes die je hebt als je naar porno kijkt geweldig en dat het orgssme uitgesteld word... Maar dat is nu toch gedaan, aangezien ik gestopt ben (de zin zit er wel nog in hoor)"
"@PsyTekZ Inderdaad er zijn nog mensen die dat verspilling vinden van het effect van pep.... hele tijd rukken. Maar dat was mijn ding gewoon, vroeger... Vrienden van mij genoten van de babbelkick ervan ik van het rukken. Bij deze danku allemaal voor jullie meningen en sorry dat ik jullie ermee lastig viel."
"@lysergic bink Hoezo ? Nee zo ben ik niet hoor, ik ken @Langesjarel van toeten of blazen, zoveel moeite ga ik niet doen hoor.... Waarom omdat hij mij begrijpt ? Ik zit ook nog op een ander drugsforum en daar begrijpen meerderen mij, of omdat hij kort na mij reageert mischien ? Hij/zij zal wel meldingen krijgen op de gsm of pc, ik hoop dat ik geen achterdocht ruik ? Niet verkeerd bedoeld hé, en zoals ik al zij er zijn meerdere die genieten van rukken onder speed of van de sex.... niet iedereen is hetzelfde, sommige ervaren hetzelfde, sommigen niet"
"Inderdaad niks is zeker , maar ik ben echt niet iemand die een dubbel account zou aanmaken hoor, en ben juist op zijn profiel gaan kijken inderdaad vandaag aangemaakt, dus ik begrijp je vermoedens maar ze zijn onterecht, ik heb heus niemand nodig om mij te backen ofzo, als het mij echt begint te ergeren reageer ik gewoon niet"
"Aahzo mischien was @Langesjarel al lid en mischien een nieuw account heeft aangemaakt ? Ik heb in eerder bericht hierboven 17oktober vermeld dat mijn kameraad overleden is"