Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnelle hartslag als speed uitwerkt

Snelle hartslag als speed uitwerkt

44 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lol , ik kijk porno dan he... maakt niet of ik 6 uur aan mijn pin moet trekken voor het 1ste orgasme, met goede porno lukt alles :wink: en ik neukte meerdere keren mijn vriendin onder invloed van pep.... afwisseling kan geen kwaad hoor :) er zijn meerdere mensen die rukken onder speed.... en inderdaad het 1ste uur is het wat friemelen.... en nee ik lijd niet aan narcisme. Ben ondertussen al effe met pep gestopt, was ervoor ook al geen alledaagse gebruiker :) af en toe... ik wou niet eindigen zoals de meeste geen tanden/onverzorgd geen werk/schulden enz
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
En wtf , ik kwam hier voor raad en ik ben nog is heel eerlijk over wat (it takes a man with balls to be honest) ook en de helft ervan krijg ik belachelijke reacties terug, kdacht al keyboardwarriors, de helft van de speedgebruikers die ik kende rukte zich af op speed..... google it chronic mastrubation on amfetamines of rukken onder speed...... Lysergic Bink ik denk dat je hersencellen al flink beschadigd zijn door gebruik :wink: als je zo bekrompen denkt.... Maar goed, blij dat ik er vanaf ben alhoewel ik nog soms nog eens zuchtig ben naar speed.. En die spiegel op jezelf richten ?? Doe je dat zelf niet ?? Is inderdaad narcistish en een beetje gay niet ?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed om te horen dat je gestopt bent @speedrukker86! En ik denk dat het van velen in dit topic niet de bedoeling was om je belachelijk te maken, maar dat we gewoon een beetje verbaasd waren over de duur van je rukavonturen. :wink: Niet zozeer het feit dat je horny wordt van speed, want dat hoor je wel eens vaker.
L
LangesjarelLid
01-01-2024, 00:00
#4
@speedrukker86 LOL gaan met die banaan, ik denk ook niet dat ze het verkeerd bedoelen. Maar ik geef toe ik snokte mij vroeger ook veel onder invloed van speed, kon ook wel eens gebeuren dat ik 24 uurs (al dan niet langer) aan mijn staak aan het trekken was, wel de helft van die 24uur snokken filmpjes aan het zoeken, er zijn er teveel om te kiezen hahahaha, je ben niet de enigste hoor en die hartkloppingen zijn vrij normaal na het gebruik/snokken (wel niet gezond), moet wel een zicht zijn als ze iemand "dood" zouden terugvinden achter zijn pc/tv met zijn peplul nog in zijn handen :tearsofjoy:
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#5
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad niks is zeker , maar ik ben echt niet iemand die een dubbel account zou aanmaken hoor, en ben juist op zijn profiel gaan kijken inderdaad vandaag aangemaakt, dus ik begrijp je vermoedens maar ze zijn onterecht, ik heb heus niemand nodig om mij te backen ofzo, als het mij echt begint te ergeren reageer ik gewoon niet
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
speedrukker86 zei:
En wtf , ik kwam hier voor raad en ik ben nog is heel eerlijk over wat (it takes a man with balls to be honest) ook en de helft ervan krijg ik belachelijke reacties terug, kdacht al keyboardwarriors, de helft van de speedgebruikers die ik kende rukte zich af op speed..... google it chronic mastrubation on amfetamines of rukken onder speed...... Lysergic Bink ik denk dat je hersencellen al flink beschadigd zijn door gebruik :wink: als je zo bekrompen denkt.... Maar goed, blij dat ik er vanaf ben alhoewel ik nog soms nog eens zuchtig ben naar speed.. En die spiegel op jezelf richten ?? Doe je dat zelf niet ?? Is inderdaad narcistish en een beetje gay niet ?
Klik om te vergroten...

speedpiemeltje of speedrukkertje, of hoe je je ook noemt, ik heb minder hersencellen verloren in men koppie op de speed dan jij bloedvaten kapotgetorsd hebt in je pikkie op de speed,
voor eerst , een half grammetje gebruik je... we weten de kwaliteit niet, laat ons van het Nederlands gemiddelde uitgaan en nu puur hypotetisch stellen dat je 250 mg amfetamine binnen had hoogstens.
Ikzelfs als ik het doe ga jammergenoeg altijd naar rond de gram op een 24 uurse binge, en het is wel altijd 67 a 72 procent vriend.
Dan mijn jongen, heeft dat geen zin althans bij mij, om zelfbevrediging uit te voeren.
Zoals je zelf en de poster hier twee posts boven aangeeft, kun je je niet genoeg focussen ook en zoek je telkens ander filmmateriaal, je hartslag gaat heel hard omhoog!!!
En nu komt de aap uit de mouw makker je beticht mij van hersencellen te verliezen MAAR je geeft aan in die 24 uur amper te eten en te drinken.
Ikzelf eet,drink en verzorg me als npasgeborene op de pep.
Laat nu net 1 van de bewijzen voor hersenschade door amfetamine door uitdroging zijn en overhitting en als jij een rukmarathon houd loop jij men jongen flinke hersenschade op.
Ook zorg je hierdoor voor een dopamineflush(die je kater ernstig kan verergeren ), die chronic masturbation sites die je zelf aangeeft stellen dit met name zelf... dus de pot verwijt hier de ketel dat ie zwart ziet.
Ik denk helemaal niet zo bekrompên, weet ook wel dat er veel spêedrukkers zijn, maar ik blijf zeggen dat het beter is met een dame, die krijgt em hup zo zelfs met 2 gram op in 1 2 3 stijf.
Enne ik ben geen keyboardwarrior hoor, ben net zo'n grote warrior als ik nu voor je zou staan.
Heb nergens behalve met een humoristische ondertoon je onderuit willen halen,...
Dit moet je nooit persoonlijk nemen zo praat ik nu eenmaal.
Je zegt it takes a man with balls to be honest, wel ben ik dan niet eerlijk?
Moest je meerdere posts van me lezen zou je veel van me kunnen zeggen maar zeker niet dat ik niet eerlijk ben,
dus speedrukker, laat ons de strijdbijl begraven.
Ik wou je niet belachelijk maken ok, ik wou gewoon aantonen dat in grote dosissen amfetamine en rukken niet zo goed lukt !
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij was het andersom rukken lukte mij beter dan poepen :grin: goeie porno hé www.backroomcastingcouch.com, iedereen zal het anders ervaren, en mijn excuses ivm mijn reactie van hersencellen...
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#9
speedrukker86 zei:
goeie porno hé www.backroomcastingcouch.com, iedereen zal het anders ervaren
Klik om te vergroten...

Daar moet je betalen volgens mij. Zijn de gratis sites niet goed (genoeg) wanneer je aan het speedrukken bent?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik sluit me aan bij @lysergic bink . Van goeie pep gaat dat rukken geen meter vooruit maar na een 3 nachten binge bij men dametje aangekomen en ja hoor binnen de 5 seconden speerrecht. Begrijp dat er pepfappers zijn maar als ik al es peppie los ga dan ga ik zeker die wakkere tijd niet wegfappen.

Veel peppraat op df trouwens. Zou er wel es zin in krijgen na 2j niets gebruikt te hebben.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#11
speedrukker86 zei:
Bij mij was het andersom rukken lukte mij beter dan poepen :grin: goeie porno hé www.backroomcastingcouch.com, iedereen zal het anders ervaren, en mijn excuses ivm mijn reactie van hersencellen...
Klik om te vergroten...
Poepen? Aha nog een Belg, je moet opletten hier met dat woord poepen hee.
In Nederland heeft dat namelijk een geheel andere betekenis.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekZ zei:
Ik sluit me aan bij @lysergic bink . Van goeie pep gaat dat rukken geen meter vooruit maar na een 3 nachten binge bij men dametje aangekomen en ja hoor binnen de 5 seconden speerrecht. Begrijp dat er pepfappers zijn maar als ik al es peppie los ga dan ga ik zeker die wakkere tijd niet wegfappen.

Veel peppraat op df trouwens. Zou er wel es zin in krijgen na 2j niets gebruikt te hebben.
Klik om te vergroten...

Wij begrijpen elkaar Psytekz, las gisteren een mooie quote, die je nbeetje kan toedichten aan speedpraat,
het is soms goor en voos voor veel mensen, ze zouden ons graag censureren,

Pep is de bodybuilder die je vol in je bek mept ,
coke is de huichelaar die je sneaky in je rug steekt . .

Daarom vind ik in het lsd en speed subforum de meeste interessante gesprekken en personen vaak,
eerlijk en rechtuit.
Sommigen hier zouden ons graag censureren, en tja daar ik men spontaniteit hier niet meer kan uiten zoals ik wil,
want zeg nu zelf speedpraat en tot drie tellen eer je iets typt gaat niet samen
zie je jules deelder al drie keer zen tong draaien voor ie iets voordraagt, welneen.
Als er geen artistieke vrijheid meer kan zijn, denkt de psychedelic bink zo stilaan aan virtuele zelfmoorD

PEPPRAAT ZONDER GRENZEN, OF EEN SUBFORUM VOOR ONGELIMITEERDE PEPPRAAT ZONDER GRENZEN ZONDER MELDINGSKNOPPEN VOOR GEVOELIGE ZIELETJES want die perforeren we die zieltjes op de peppraat.

geen sorry voor wie aanstalten genomen heeft aan men peppraat, hoe ver die ook ging en op MELDEN KLIKTE,
zoals ik vernam, jullie zijn sneaky, val me hier dan verbaal en frontaal aan dat heb ik liever.
Wie wel aanstalten nam en me aansprak heb ik liever ...en heb ik ook beleefd terug geantwoord of minder beleefd als ze in de aanval gingen natuurlijk.
Na een lang gesprek met een medewerker gisteren ben ik namelijk veel backstabbing te weten gekomen hier.
schrik erover wat een soap, ik zou hier nboekje of zes a zeven kunnen opendoen
waar menig forummedelezer zich zeven kleuren stront in de broek van schijt.
En @PsyTekZ snap je makker, maar ik ben nu 8 a 9 dagen clean, het is allemaal erna hee.
Want de echte binken blijven niet high die gaan dan voor hun gezin gaan zorgen,
en hebben ook nog verantwoordelijkheden.

En de echte speedpraat wordt hier toch vlug gecensureerd of aangemaand, dus als je de speedluldrang ooit es voelt opkomen, gooi dan mss beter nprivelijntje naar me, want de meldknopjes hier worden ingeduwd als ware het pianotoetsen.
Ziekte van de tijd oeeeee i'm offended ... wat een watjesmaatschappij.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekZ zei:
Ik sluit me aan bij @lysergic bink . Van goeie pep gaat dat rukken geen meter vooruit maar na een 3 nachten binge bij men dametje aangekomen en ja hoor binnen de 5 seconden speerrecht. Begrijp dat er pepfappers zijn maar als ik al es peppie los ga dan ga ik zeker die wakkere tijd niet wegfappen.
Klik om te vergroten...

OT JA psytekz , dat klopt allemaal wat je zegt. Of het zou wel eerder kunnen lukken als jet op pijpen kan doen uitdraaien, das de kunst.... och schat men hart klopt net iets te hard van dat laatste 300 mg bommetje...
mss eerst em effe laten bedaren in je keelholte, en kwak volop haar keel gesmeerd, die hoeft geen vics snoepje tegen de keelpijn de komende dagen.
Nadien ben je dan opgewarmd, na haar zo verrast te hebben en naai je haar probleemloos nog nkeer of drie vier, wel eten enzo en drinken op de nachtkastjes zetten, liefst zo van die nachtkastjes die je in kleur kan laten veranderen.
Naargelangd de mood.
Want het orgasme kan soms uuuuren duren, soms marathoninspanningsgewijs, het zweet met de buitenzijde van je hand wegvegend haal je de finish wel.
Maar het is topsport en langst de marathonpistes staan er ook kerels op je te wachten met energy drinks volop drankjes met elektrolyten enz.
Dus das ntip voor al wie meeleesd, en ook @speedrukker86 zelf, wat ivm pijpen?
Rukken lukt de meesten niet, neuken met de juiste lieve vrouw wel, maar jou dan weer niet
en pijpen, gebruik men pijptruc?

Tot slot, stimfappen, speedfappen of pepfappen moest al lang het woord van het jaar geweest zijn, lang leve de underground, lang leve de rebellen !
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Albedo Ooit al gehoord van torrents, heb heel de siterip gedownload :grin: Free... @Lisergic Bink dat was wel fijn, maar ik ruk mij liever dan, raar maar waar. @PsyTekZ raar dan toch dat ik kan klaarkomen na 6 uurs trekken niet en daarna nog eens? Ik vind de roes die je hebt als je naar porno kijkt geweldig en dat het orgssme uitgesteld word... Maar dat is nu toch gedaan, aangezien ik gestopt ben (de zin zit er wel nog in hoor)
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@PsyTekZ Inderdaad er zijn nog mensen die dat verspilling vinden van het effect van pep.... hele tijd rukken. Maar dat was mijn ding gewoon, vroeger... Vrienden van mij genoten van de babbelkick ervan ik van het rukken. Bij deze danku allemaal voor jullie meningen en sorry dat ik jullie ermee lastig viel.
L
LangesjarelLid
01-01-2024, 00:00
#16
@speedrukker86 geen probleem hoor. Ik genoot ook van het snokken onder pep vroeger en jou kameraad die overleden is blijkbaar ook, innige deelneming trouwens. Die roes en het opgaan in de porno was gewoon patat en verslavend. Ik begrijp u heel goed, goed dat je gestopt bent
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hopelijk geen dubbelaccount? Want dan heb ik hem al uren op voorhand door hoor @Langesjarel en @speedrukker86
even goede vrienden, maar je had geen bijval nodig , zo zie je maar.
Je werd hier mits toelichting en enige verduidelijking van onze communicatie ontvangen als een vriend in een warme gezellige babbelhoek aan het haardvuur.

Julie vielen niemand lastig, de donkere zijde van wat er gebeurd als je de amfetaminebril ophebt mag ook eens verteld worden.

Niet alles is rozegeur en manenschijn in pepland.

Ik ken vrouwen , geen nonsens, met kasten vol dildo's, en ja ga hier mee mss veel mee verklappen voor mijn medebelgen
maar ze had een roze sticker op haar achterruit van de wagen, met de voorzich sprekende term : speedqueen.

1 VAN de oude legendes uit de subcultuur.

Maar ja in de sexroes raken op amfetamine is verslavend, dit kan niet genoeg gezegd worden en vroeger was dit ook de reden waarom ik er op kickte.
Het neuken en neuken en neuken en neuken .

Maarja, nu vind ik het lullen leuker, en dan zoals psytekz zegt na drie dagen wakker lekkere sex.
Ik wil veel liever dit soort waarheden lezen in topics dan de eindeloze en vermoeiende tripreports waar alles goed ging, leer toch godverdomme eens
dat de hel ook kan opengaan met drugs en dit willen de mensen lezen, niet altijd die mellow ,
oef ik was 18 uur wakker en men hartslag was 110 tripreports van watjes.
Die daarvan al in hun broek scheten , is het lezen niet waard, ze mogen er zijn dat wel maar er ontbreekt iets.

Maar waar zijn de expliciete details, de psychoses, de horror, de gek gewordenen, de c.b.vaandeldragers ? De trainwreckreports zoals we lazen op sites als erowid bij trip en andere verslagen.

De hel van amfetamine beschrijf die eens, daar lezen we weinig van, de vulgaire sexorgieen die daadwerkelijk afspelen in het antwerpse elk weekend, waar men ook meth en zelfs ghb bij neemt/
Wanneer doet daar eens iemand zijn muil over open hee?
Moet ik het weer doen ?
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@lysergic bink Hoezo ? Nee zo ben ik niet hoor, ik ken @Langesjarel van toeten of blazen, zoveel moeite ga ik niet doen hoor.... Waarom omdat hij mij begrijpt ? Ik zit ook nog op een ander drugsforum en daar begrijpen meerderen mij, of omdat hij kort na mij reageert mischien ? Hij/zij zal wel meldingen krijgen op de gsm of pc, ik hoop dat ik geen achterdocht ruik ? Niet verkeerd bedoeld hé, en zoals ik al zij er zijn meerdere die genieten van rukken onder speed of van de sex.... niet iedereen is hetzelfde, sommige ervaren hetzelfde, sommigen niet
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#19
speedrukker86 zei:
@lysergic bink Hoezo ? Nee zo ben ik niet hoor, ik ken @Langesjarel van toeten of blazen, zoveel moeite ga ik niet doen hoor.... Waarom omdat hij mij begrijpt ? Ik zit ook nog op een ander drugsforum en daar begrijpen meerderen mij
Klik om te vergroten...

we begrijpen je allemaal vriend, neen vond het vreemd dat hij over een gemeenschappelijke kennis van jou begon, en net vandaag zijn account aangemaakt had, net op de dag dat jij je hier nbeetje door keyboardwarriors aangevallen viel.
Vond de timing wat vreemd.
Maarja zoals brood ook zei, met'' nbeetje'' paranoia ben je de mensheid altijd nstapje voor
Maar even goede vriends, dubbel accounts kennen een lange legende op deze site en anderen,
al was het zo wel , al is het zo niet, lange sjarel mag er gerust bij van mij !
s
speedrukker86Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aahzo mischien was @Langesjarel al lid en mischien een nieuw account heeft aangemaakt ? Ik heb in eerder bericht hierboven 17oktober vermeld dat mijn kameraad overleden is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."