Ik sluit me aan bij
@lysergic bink . Van goeie pep gaat dat rukken geen meter vooruit maar na een 3 nachten binge bij men dametje aangekomen en ja hoor binnen de 5 seconden speerrecht. Begrijp dat er pepfappers zijn maar als ik al es peppie los ga dan ga ik zeker die wakkere tijd niet wegfappen.
Veel peppraat op df trouwens. Zou er wel es zin in krijgen na 2j niets gebruikt te hebben.
Wij begrijpen elkaar Psytekz, las gisteren een mooie quote, die je nbeetje kan toedichten aan speedpraat,
het is soms goor en voos voor veel mensen, ze zouden ons graag censureren,
Pep is de bodybuilder die je vol in je bek mept ,
coke is de huichelaar die je sneaky in je rug steekt . .
Daarom vind ik in het lsd en speed subforum de meeste interessante gesprekken en personen vaak,
eerlijk en rechtuit.
Sommigen hier zouden ons graag censureren, en tja daar ik men spontaniteit hier niet meer kan uiten zoals ik wil,
want zeg nu zelf speedpraat en tot drie tellen eer je iets typt gaat niet samen
zie je jules deelder al drie keer zen tong draaien voor ie iets voordraagt, welneen.
Als er geen artistieke vrijheid meer kan zijn, denkt de psychedelic bink zo stilaan aan virtuele zelfmoorD
PEPPRAAT ZONDER GRENZEN, OF EEN SUBFORUM VOOR ONGELIMITEERDE PEPPRAAT ZONDER GRENZEN ZONDER MELDINGSKNOPPEN VOOR GEVOELIGE ZIELETJES want die perforeren we die zieltjes op de peppraat.
geen sorry voor wie aanstalten genomen heeft aan men peppraat, hoe ver die ook ging en op MELDEN KLIKTE,
zoals ik vernam, jullie zijn sneaky, val me hier dan verbaal en frontaal aan dat heb ik liever.
Wie wel aanstalten nam en me aansprak heb ik liever ...en heb ik ook beleefd terug geantwoord of minder beleefd als ze in de aanval gingen natuurlijk.
Na een lang gesprek met een medewerker gisteren ben ik namelijk veel backstabbing te weten gekomen hier.
schrik erover wat een soap, ik zou hier nboekje of zes a zeven kunnen opendoen
waar menig forummedelezer zich zeven kleuren stront in de broek van schijt.
En
@PsyTekZ snap je makker, maar ik ben nu 8 a 9 dagen clean, het is allemaal erna hee.
Want de echte binken blijven niet high die gaan dan voor hun gezin gaan zorgen,
en hebben ook nog verantwoordelijkheden.
En de echte speedpraat wordt hier toch vlug gecensureerd of aangemaand, dus als je de speedluldrang ooit es voelt opkomen, gooi dan mss beter nprivelijntje naar me, want de meldknopjes hier worden ingeduwd als ware het pianotoetsen.
Ziekte van de tijd oeeeee i'm offended ... wat een watjesmaatschappij.