Hopelijk geen dubbelaccount? Want dan heb ik hem al uren op voorhand door hoor
@Langesjarel en
@speedrukker86
even goede vrienden, maar je had geen bijval nodig , zo zie je maar.
Je werd hier mits toelichting en enige verduidelijking van onze communicatie ontvangen als een vriend in een warme gezellige babbelhoek aan het haardvuur.
Julie vielen niemand lastig, de donkere zijde van wat er gebeurd als je de amfetaminebril ophebt mag ook eens verteld worden.
Niet alles is rozegeur en manenschijn in pepland.
Ik ken vrouwen , geen nonsens, met kasten vol dildo's, en ja ga hier mee mss veel mee verklappen voor mijn medebelgen
maar ze had een roze sticker op haar achterruit van de wagen, met de voorzich sprekende term : speedqueen.
1 VAN de oude legendes uit de subcultuur.
Maar ja in de sexroes raken op amfetamine is verslavend, dit kan niet genoeg gezegd worden en vroeger was dit ook de reden waarom ik er op kickte.
Het neuken en neuken en neuken en neuken .
Maarja, nu vind ik het lullen leuker, en dan zoals psytekz zegt na drie dagen wakker lekkere sex.
Ik wil veel liever dit soort waarheden lezen in topics dan de eindeloze en vermoeiende tripreports waar alles goed ging, leer toch godverdomme eens
dat de hel ook kan opengaan met drugs en dit willen de mensen lezen, niet altijd die mellow ,
oef ik was 18 uur wakker en men hartslag was 110 tripreports van watjes.
Die daarvan al in hun broek scheten , is het lezen niet waard, ze mogen er zijn dat wel maar er ontbreekt iets.
Maar waar zijn de expliciete details, de psychoses, de horror, de gek gewordenen, de c.b.vaandeldragers ? De trainwreckreports zoals we lazen op sites als erowid bij trip en andere verslagen.
De hel van amfetamine beschrijf die eens, daar lezen we weinig van, de vulgaire sexorgieen die daadwerkelijk afspelen in het antwerpse elk weekend, waar men ook meth en zelfs ghb bij neemt/
Wanneer doet daar eens iemand zijn muil over open hee?
Moet ik het weer doen ?