#1
Jeetje.. Heftig hoor! Hoop dat je je snel beter voelt en succes met het stoppen!
Acute aanvallen of chronisch (constant aanwezig)?Gelukkig ben ik bekend met hyperventilatie. In mijn vroege puberteit zo rond Mn 13e tot Mn 16e veel last van gehad. Regelmatig knockie out gegaan door hyperventilatie. Ik herkende het dus gister, en wist wel dat ik geen overdosis ophad en nog niet dood ging :P en ben echt de ganse dag bezig geweest naar Mn buik te ademen, tot ie echt kwam en er ik dmv zuurstofbeperking in een zakje ademen eindelijk doorheen kwam.
Heel begrijpelijk, maar ook zo makkelijk om daar in door te draven.@Mindless je hebt gelijk ja. Van mezelf onderuit schoppen gaat het niet beter worden.. ik was gewoon zo kwaad op mezelf..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."