#1
Om vervolgens helemaal plat te gooien met valiums en ghb jointjes roken niet echt mij ding... om je zelf rustig te houden en geen Parra gedachtes meer te hebben. Niet echt mij ding ![:)]()
Waarom krijg ik het altijd ijskoud tijdens speed gebruik?
Waarom wordt ik altijd para in de winkel?
Dit inderdaad. Ook momenteel die koude dagen helpen hier aan mee. Van de uitgang van een festival naar de trein/auto rennen is echt geen pretje, haha. Zelfs het buiten roken is ook zeer vervelend, je hebt al een koud gevoel wat nog eens erger wordt. Simpeler gezegd dan gedaan misschien, denk gewoon niet aan de kou. Als jij naar buiten komt en gaat schreeuwen dat het warm is, zul je dat warme gevoel ook weer terug krijgen, want je hebt het ook gewoon warm zoals Psychedelibee zegt.Omdat speed je bloedvaten vernauwd, dan kun je het dus koud krijgen terwijl de temperatuur van je lichaam in werkelijkheid juist hoger ligt dan normaal.
Omdat speed je bloedvaten vernauwd, dan kun je het dus koud krijgen terwijl de temperatuur van je lichaam in werkelijkheid juist hoger ligt dan normaal. Is standaard bij stimulanten, maar het gevoel neemt vaak wel evenredig met de dosis toe.Waarom krijg ik het altijd ijskoud tijdens speed gebruik?
Omdat speed je bloedvaten vernauwd, dan kun je het dus koud krijgen terwijl de temperatuur van je lichaam in werkelijkheid juist hoger ligt dan normaal. Is standaard bij stimulanten, maar het gevoel neemt vaak wel evenredig met de dosis toe.
Verder vertel je te weinig over de frequentie en hoeveelheden van gebruik voor ons om iets zinnigs over je paranoia te kunnen zeggen.
Ik gebruik ongeveer kleine 2 lijntje op 1 dag gemiddeld 4x per maand.
wanneer je...
"onder invloed bent/comedown ervaart/hersteld van het gebruik/afkickverschijnselen hebt"
...van welke drug dan ook in een plek waar mensen je kunnen zien is nooit leuk. Paranoia hoort daar gewoon bij. Vaak is het veel minder duidelijk dan je zelf denkt. Anderen mensen zijn nuchter, en alleen omdat jij onder invloed bent in die situatie verbeeld je je dat mensen het meteen aan je kunnen zien.
Ik gebruik ongeveer kleine 2 lijntje op 1 dag gemiddeld 4x per maand
Ik heb daar ook nog nooit last van gehad, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet voorkomt. Ieder lichaam en geest reageert weer anders op een drug. Het tegenspreken omdat je het zelf nog nooit hebt meegemaakt zegt dus weinig.Onder invloed para zijn tussen nuchtere mensen hoort er echt niet bij hoor, ik heb daar nochtans geen last van.
Ik heb der nooit last van met speed. Als je een beetje “ballen” hebt maak je het niet op en is je kater ook niet zo erg. Ligt niet aan speed maar aan de gebruiker hoor.Sowieso speed is depressief kut zooi... paar keer gedaan je wordt er overmoedig van om steeds meer bij te pakken totdat je pakje op is ... daarna Parra in je kop voelen! Je dachtes gaan alle kanten op ... raar denken! niet kunnen slapen dagen erna mega depressief voelen en uitgeput voelen..echt fun....Not!!! maar dat branderig gevoel in je neus is wel heerlijk dat dan weer wel!
Ik heb met mijn gram speed wel een x of 6 een leuke avond gehad. Dus met ene gram. Moet der niet aan denken dat ik een hele gram op een dag snuif. Ik denk dat ik dan wel op de SEH beland. Of iig geval een mega kutdag heb met een gruwelijke kater..
Dan nog ligt het aan jou zelf en niet aan de pep...Overdosis pep krijg niet zo snel maar die zooi staat er bekend om ,dat sommige mensen er overmoedig van worden... vooral als je wappie bent en je komt van een feest vandaan en je gaat naar een After... ik kwam op punt dat ik geen eens meer lijntje/puntjes maakte dat ik gewoon met een ritje in een bergje pep zat en dat had ik geen eens meer in de gaten! En dat kan je ook niet kwalijk nemen op zulke momenten ben je niet helemaal 100% totdat ineens te veel op hebt en doodsangsten uitstaat
Geef mij maar lekker Sos dat is meer natuurlijk product dan pep zooi wat in een lab word gemaakt xD
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."