Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 vragen over speed gebruik

2 vragen over speed gebruik

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Conjo zei:
Geef mij maar lekker Sos dat is meer natuurlijk product dan pep zooi wat in een lab word gemaakt xD
Klik om te vergroten...

Hahahah yeah, right....
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Conjo

Ten eerste even duidelijk maken dat het echt jij is die zo reageert op pep. Daarnaast is sos nou ook niet bepaald een natuurlijk product.

Pep is echt mijn favoriet als je psychedelica weg laat. Ik pak dan wel wat meer als @De Dunne maar ook ik herken me totaal niet in de zaken die jij aandraagt.
Niks geen para hier, nooit gehad. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met pep, en kan het ook goed in de hand houden. Ik heb zelfs geen enkele dip na gebruik van speed. dus praat in het vervolg maar liever voor jezelf.
P
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien een beetje offtopic, maar hier wordt toch niet zo veel zinnigs meer verteld.
Ik twijfel al een tijdje om eens speed te proberen, maar meestal zet ik het uit mijn hoofd als ik berichten lees zoals die van Conjo. :)

Vooral om eens iets te hebben wat energie geeft op een feest tijdens de 3 maanden pauzes.
4fmp vind ik geweldig, slechts 2x geprobeerd het laatste jaar en ligt ook gewoon in huis.
Ook ik rook dagelijks wiet maar ik ben er ook wel van overtuigd dat ik niet verslaafd zal worden aan hard drugs; obsessief over de risico's lezen op DF en jezelf regels opleggen helpt ook wel denk ik.
(bv. mijn 1e xtc heb ik mezelf beloofd voor ik het innam van dat jaar het niet nog eens te doen. ik ben die zomer naar nog festivals geweest met mensen onder de xtc rond mij en heb een prima tijd gehad met wat biertjes en jointjes)

Ik denk dat het effect mij zeker zal bevallen, maar hier in België heeft speed een slechte naam lijkt mij en wordt het mij afgeraden. En ommdat ik ADD heb denk ik dat amfetamine wel een leuke werking zal hebben op mij.

Verder enkel mdma gebruikt van stimulanten. Ook wil ik niet snuiven.
2CB-fly en 6 apb (maar voor 6apb uiteraard ook pauze aanhouden) staan nog op de to-do list en veel verder wil ik niet gaan.
V
VerduinLid
01-01-2024, 00:00
#4
BasvanHoven zei:
"Kleine" is subjectief. Zonder te wegen kan "kleine" lange megalijnen of minilijntjes betekenen. Ben misschien een Pietje Precies, maar dat kleine beetje meer of minder kan veel verschil maken, positief of negatief.

Verder zoek je naar mijn idee teveel naar een verklaring voor je paranoïde gevoelens, wat ik snap, maar je moet aan de andere kant ook gewoon kunnen accepteren dat dit een effect van Amfetamine kan zijn en het hoewel onplezierig het meestal niet voor teveel schade zorgt.

Ook zeg je alleen in de winkel er last van te hebben. Ik verwijs terug naar mijn post hier paar stukken boven.



Dit lijkt mij een verklaring voor je selectieve paranoia, maar misschien heb ik het mis.
Klik om te vergroten...

Zo klein dat de weegschaal het niet meet.

Ik denk dat het te wijten is aan een voorval van ruim een jaar geleden.
Ik was een x in een winkel na 2 nachten wakker en kreeg een speed-para-diarree toestand.
Ik dacht serieus dat mijn broek vol zat en ik uitgelachen werd.
Heeft best indruk gemaakt.
Dat zou wel kunnen verklaren waarom het nog steeds en alleen in een winkel gebeurd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verduin zei:
Zo klein dat de weegschaal het niet meet.
Klik om te vergroten...
Hoe nauwkeurig is jouw weegschaal? Want dat maakt nogal een verschil in deze.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Hoe nauwkeurig is jouw weegschaal? Want dat maakt nogal een verschil in deze.
Klik om te vergroten...

Nouja, ik heb bijvoorbeeld een weegschaal tot de 0.01 gram nauwkeurig, maar hij begint pas te meten na een bepaalde hoeveelheid, vanaf ongeveer 20 milligram. Alles daaronder leest die niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi. Hoe vaak en hoeveel gebruik je? De maat van een capsule zegt niets. Hoeveel mg doe je in de capsule? Is je speed getest?

Zoals hierboven gemeld zijn dit soort klachten vaak (dus niet altijd) te wijten aan misbruik van drugs. Teveel te kort op elkaar. Koud krijgen kan een teken van vermoeidheid zijn. Van 1 nacht goed slapen kun je alsnog moe zijn. Zeker als je regelmatig gebruikt.
2
22:22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Herkenbaar, en misschien niet wat je wil horen maar toch wel de bijkomstigheid van teveel/ te vaak gebruiken :wink: paranoia/ schrikachtig had ik ook met slaapgebrek en het ijskoud hebben wanneer ik stelselmatig elke week gebruikte.
V
VerduinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo,

Waarom krijg ik het altijd ijskoud tijdens speed gebruik?
Normaal geslapen en gegeten.

Waarom wordt ik altijd para in de winkel?
Ook als ik normaal geslapen en gegeten heb.

Ik gebruik niet veel.
Capsule maat 3, en deze niet helemaal vol.

Mijn dank is groot:praying1:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."