#1
hoi allemaal !
Daar snap ik nou helemaal niks van ..
Het maken van speed (amfetamine) kost eigelijk al niet zo veel en dan nog moet er mee geknoeit worden ..
Met alle gevolgen van dien .
Snap die lui niet en zal het ook nooit snappen ook niet denk ik
Ciao
Daar snap ik nou helemaal niks van ..
Het maken van speed (amfetamine) kost eigelijk al niet zo veel en dan nog moet er mee geknoeit worden ..
Met alle gevolgen van dien .
Snap die lui niet en zal het ook nooit snappen ook niet denk ik
Ciao
want met de legalisering zou het financieel alleen maar beter zijn voor ons land. en word de criminaliteit ook minder waar je dan ook meteen geld op bezuinigd en minder incidenten kwa vervuiling en versneden spul

