#1
@Amfitamientje Power
ja, ik ga je niet de hele avond zitten liken hoor!
Voor de klok neem ik aan.
Maar nogmaals nice!!
En nu hou ik op.
ja, ik ga je niet de hele avond zitten liken hoor!
Maar nogmaals nice!!
En nu hou ik op.
Nice hoor!een dag inzet voor de maatschappij
Omdat het universum van je houdt.
Die pam en pine gaan de speed natuurlijk wel onderdrukken.
Maar als je wel 500 mg oraal 70% niet strak komt te staan zou ik maar eens een lange pauze inlassen en een gezonde levensstijl hanteren.
Olanzapine behoort tot de atypische antipsychotica. Het remt in de hersenen de effecten van natuurlijk voorkomende stoffen, voornamelijk van dopamine. Hierdoor verminderen psychosen en onrust.
De tabletten werken binnen enkele uren en minstens 1 dag lang.
Mag ik vragen wanneer en hoe je dat besefte dat je dat punt had bereikt, en waar heb je t meest last van?De glitter & the glamour van je speedgebruik is eraf. Op dit punt zit ik ook met het gebruik van amfetamine. Meer negatieve effecten (lichamelijk en geestelijk) dan positieve/leuke.
Waarom wil je er geen punt achter zetten en je richten op je verdere leven? Dit leven heeft zoveel meer te bieden dan onder invloed zijn van speed. De mate waarin je gebruikt maakt je eigen van binnen ook echt kapot.
Als mensen het aan je gaan zien en je vragen of opmerkingen krijgt over je gezondheid, te laat komen op afspraken en "officiele" dingen gaat vermijden of missen ben je sowieso al ver t slechte pad op. Aan de andere kant kan het heel gevaarlijk zijn als niemand ergens van weet, als je goed bent in je normaal gedragen en niet te ver gaat kan je heeeeeel lang dagelijks of semi dagelijks gebruiken zonder dat je gesnapt wordt. (niet dat ik zeg dat je dat doet)Vandaag heb ik gewoon nuchter 8 uur vrijwillig vrijwilligerswerk gedaan bij een stichting die daklozen helpt.
Een goede graadmeter of ik te veel gebruik is hoe het contact met sociale contacten verloopt. Veel vrienden weten niet eens dat ik gebruik. In het weekend ben ik gewoon nuchter omdat veel van mijn vrienden ex-probleemgebruikers zijn. Ik wil ze niet confronteren met drugs.
De huisarts weet dat ik gebruik en dus krijg ik elk halfjaar een bloedtest om de lever te checken en bloeddruktest. Ik ben nog steeds gewoon gezond, heb al mijn tanden nog, mijn verstand ook nog. Allemaal na jaren pep en vroeger nog veel meer drugs.
Doe je het dagelijks of alleen als je gaat feesten ofzo? Omdat je zegt een avondje pep snuiven. En zoveel last van een kater? Door het slaaptekort en slecht eten enzo of ga je je echt verrot voelen van de pep zelf. Emotioneel weet ik wel wat je bedoelt, ken het. Kruipt er wel in ja maar zeker niet als sos bijvoorbeeld dan ga ik me echt heel kansloos voelen als om 5 uur snachts je zonden ligt te overdenken omdat je te rusteloos bent om te slapen. Geen goed idee op zulke momenten, zelfreflectieOnder invloed zijn is al lang niet meer zo leuk als in het begin. Minder euforisch, ik word er minder sociaal van dan wanneer ik nuchter ben. Eerder lulde ik echt de oren van iedereen zn kop als ik pep had gehad, goeie tijd. Verder heb ik nu veel meer een hoge hartslag en lichaamstemperatuur. Ben hierdoor soms lichtelijk paranoide, omdat het lijkt alsof ik te hard ga.
Eerder met speed kreeg ik echt zin om dingen te doen en te ondernemen. Dat is nu ook veel minder aanwezig. Al met al is het onder invloed zijn voor mij al veel minder leuk, de katers nemen wel toe in sterkte.. Terwijl ik eerder nooit zo mega brak was als nu na een avondje pep snuiven. Misschien dat bommen slikken een andere werking op me heeft, maar daar kan ik weinig over zeggen. Heb dat maar een keer gedaan.
Pep gooit mijn circadiaanse ritme zo gigantische op de kop dat ik gewoon meerdere dagen nodig om dat weer recht te zetten en weer lekker in mn vel te zitten. Kijk als je pep gebruikt en je hebt daarna een paar dagen vrij dan kom je de kater nog wel een keer door. Maar als je de volgende week gewoon weer naar je werk moet das wel een ander verhaal. Dit speelt ook wel mee.
Is een beste vergelijking trouwens, jij en je ontwerp ding, ik denk?? iets in de technische sector, met soldaten uit de oorlog die al 2 dagen wakker zijn en op hun uiterste proberen te overlevenJij noemt het valsspelen. Ik noem het gebruik maken van de mogelijkheden. Het is een kunst op zich om mogelijkheden (pep) op een goede manier te benutten. In een wereld waar je leven afhangt van geld vind ik het geoorloofd om pep te gebruiken zodat je grootse dingen kan bereiken en veel geld kan verdienen.
Heel veel techniek die jij gebruikt is uitgevonden onder invloed van uppers. Silicon Valley is een grootverbruiker van drugs.
Soldaten gebruikten ook pep/meth in de oorlog om beter te presteren als de situatie penibel werd. Is dat valsspelen? Is het gebruik van wapens valsspelen? Als ik betere hardloopschoenen heb dan jij, is dat valsspelen?
Je bent toch geen communist hoop ik.
Dus wanneer moet je bijzonder goed presteren?Ik denk niet dat ik in een psychose zit nee. Ik ben niet de hele week aan de pep maar gemiddeld twee dagen per week. Het is niet om een beetje te functioneren maar om bijzonder goed te presteren. Anyway, iemand in een psychose heeft een slecht beoordelingsvermogen dus vraag ik maar aan jou of jij denkt dat ik in een psychose zit. Zit ik in een psychose volgens jou techneut?
Amfitamientje doet me een beetje denken aan Erick de Hollander, maar dan met pep. Die gelooft ook zo mooi in zijn eigen waanideeën maar in werkelijkheid is het een treurig stukje mens. Weet je zeker dat je niet in een psychose zit?
Lol, de hele week aan de pep om maar een beetje te kunnen functioneren en denken dat je je gebruik onder controle hebt.
Is het niet juist bij speed zo dat snuiven zorgt voor een korter, sterker effect en slikken zorgt voor een langdurend iets minder heftig effect? Is best raar dat het in jouw geval andersom is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."