#1
Omdat het universum van je houdt.
Fijn dat je me eraan herrinerd.
Omdat het universum van je houdt.
Die pam en pine gaan de speed natuurlijk wel onderdrukken.
Maar als je wel 500 mg oraal 70% niet strak komt te staan zou ik maar eens een lange pauze inlassen en een gezonde levensstijl hanteren.
Olanzapine behoort tot de atypische antipsychotica. Het remt in de hersenen de effecten van natuurlijk voorkomende stoffen, voornamelijk van dopamine. Hierdoor verminderen psychosen en onrust.
De tabletten werken binnen enkele uren en minstens 1 dag lang.
Mag ik vragen wanneer en hoe je dat besefte dat je dat punt had bereikt, en waar heb je t meest last van?De glitter & the glamour van je speedgebruik is eraf. Op dit punt zit ik ook met het gebruik van amfetamine. Meer negatieve effecten (lichamelijk en geestelijk) dan positieve/leuke.
Waarom wil je er geen punt achter zetten en je richten op je verdere leven? Dit leven heeft zoveel meer te bieden dan onder invloed zijn van speed. De mate waarin je gebruikt maakt je eigen van binnen ook echt kapot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."