Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmfetamine tolerantie niet meer strak gaan.

Amfetamine tolerantie niet meer strak gaan.

47 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iskra zei:
Omdat het universum van je houdt.
Klik om te vergroten...

Fijn dat je me eraan herrinerd.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die pam en pine gaan de speed natuurlijk wel onderdrukken.

Maar als je wel 500 mg oraal 70% niet strak komt te staan zou ik maar eens een lange pauze inlassen en een gezonde levensstijl hanteren.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Prison zei:
Die pam en pine gaan de speed natuurlijk wel onderdrukken.

Maar als je wel 500 mg oraal 70% niet strak komt te staan zou ik maar eens een lange pauze inlassen en een gezonde levensstijl hanteren.
Klik om te vergroten...

Kliniek is denk ik ook maar de enige optie..
Alleen dan doe ik het eerljk waar alleen om de tolerantie te verminderen..
En dat weer terijl net een baan heb depressie uitgstuudeerd
Vrienden online en inn reallife ik raak alles kwijt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Olanzapine is een dopamine remmer, het lijkt me dat die verantwoordelijk is:

Olanzapine behoort tot de atypische antipsychotica. Het remt in de hersenen de effecten van natuurlijk voorkomende stoffen, voornamelijk van dopamine. Hierdoor verminderen psychosen en onrust.
Klik om te vergroten...

en het is nog een langwerkende ook nog:
De tabletten werken binnen enkele uren en minstens 1 dag lang.
Klik om te vergroten...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@Lytje pole
En sinds wanneer is het geven van je mening op een discussieforum niet meer toegestaan dan?

Ja natuurlijk is mijn mening een waardeoordeel duh :tongueout:
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
De glitter & the glamour van je speedgebruik is eraf. Op dit punt zit ik ook met het gebruik van amfetamine. Meer negatieve effecten (lichamelijk en geestelijk) dan positieve/leuke.

Waarom wil je er geen punt achter zetten en je richten op je verdere leven? Dit leven heeft zoveel meer te bieden dan onder invloed zijn van speed. De mate waarin je gebruikt maakt je eigen van binnen ook echt kapot.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koffieboon zei:
De glitter & the glamour van je speedgebruik is eraf. Op dit punt zit ik ook met het gebruik van amfetamine. Meer negatieve effecten (lichamelijk en geestelijk) dan positieve/leuke.

Waarom wil je er geen punt achter zetten en je richten op je verdere leven? Dit leven heeft zoveel meer te bieden dan onder invloed zijn van speed. De mate waarin je gebruikt maakt je eigen van binnen ook echt kapot.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen wanneer en hoe je dat besefte dat je dat punt had bereikt, en waar heb je t meest last van?
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pep is voor winnaars.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."