#1
Ik sta zowieso nooit echt strak van pep. Ook niet als ik 500 Mg slik, snuif of plug. Het gaat me ook niet om het zware strak staan.
Pep is voor mij een hulpmiddel om langdurig te focussen en visualiseren als ik ontwerpen maak op de computer.
Meestal gebruik ik 2 keer per week 150 Mg. Dat is voldoende voor een goede productie aan hoge kwaliteit CAD ontwerpen.
Voor een denkbeeldige pepverslaving hoef je niet naar een kliniek. De verslaving is alleen maar psychisch. Lichamelijk wordt je alleen maar beter tijdens afkicken en je hebt geen medische begeleiding nodig tegen ontwenningsverschijnselen. Het is wel belangrijk dat je een flinke dosis wilskracht hebt en ook een weekje vrij neemt om te rusten, slapen, bezinnen.
Succes. Je moet wel sterk in je schoenen staan om te ontwennen dus eigenlijk moet je sterk in je schoenen staan als je van plan bent drugs te misbruiken.
Pep is voor mij een hulpmiddel om langdurig te focussen en visualiseren als ik ontwerpen maak op de computer.
Meestal gebruik ik 2 keer per week 150 Mg. Dat is voldoende voor een goede productie aan hoge kwaliteit CAD ontwerpen.
Kliniek is denk ik ook maar de enige optie..
Alleen dan doe ik het eerljk waar alleen om de tolerantie te verminderen..
Voor een denkbeeldige pepverslaving hoef je niet naar een kliniek. De verslaving is alleen maar psychisch. Lichamelijk wordt je alleen maar beter tijdens afkicken en je hebt geen medische begeleiding nodig tegen ontwenningsverschijnselen. Het is wel belangrijk dat je een flinke dosis wilskracht hebt en ook een weekje vrij neemt om te rusten, slapen, bezinnen.
Succes. Je moet wel sterk in je schoenen staan om te ontwennen dus eigenlijk moet je sterk in je schoenen staan als je van plan bent drugs te misbruiken.