#1
Nog nooit G gebruikt, en coke altijd op level gehouden. Dus lezen kan je ook al niet, maar dat kan ik wel begrijpen, die hersens van jou zullen intussen wel weggerrot zijn.
Misschien moet je een bommetje van 2 gram nemen, ga jij eindelijk weer hard en zijn wij hopelijk van je achterlijke posts af. Win-win situatie.
Verder wel schattig dat je het voor je mede-pepjunk opneemt.
Ik ken jou niet persoonlijk dus ik weet niet of jij in een psychose zit of dat je hersens zijn weggerot. 1 ding is zeker en dat is dat je je nu wel erg asociaal en kinderachtig gedraagt op het forum. Dat is pas treurig.


