Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmfetamine tolerantie niet meer strak gaan.

Amfetamine tolerantie niet meer strak gaan.

47 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Techneut zei:
Nog nooit G gebruikt, en coke altijd op level gehouden. Dus lezen kan je ook al niet, maar dat kan ik wel begrijpen, die hersens van jou zullen intussen wel weggerrot zijn.

Misschien moet je een bommetje van 2 gram nemen, ga jij eindelijk weer hard en zijn wij hopelijk van je achterlijke posts af. Win-win situatie.

Verder wel schattig dat je het voor je mede-pepjunk opneemt.
Klik om te vergroten...

Ik ken jou niet persoonlijk dus ik weet niet of jij in een psychose zit of dat je hersens zijn weggerot. 1 ding is zeker en dat is dat je je nu wel erg asociaal en kinderachtig gedraagt op het forum. Dat is pas treurig.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen gemekker, pep is godverdomme lekker!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké, jongens, klaar nu weer hoor, tjeezus, dit soort discussies kunnen écht wel op een meer volwassen toon zonder elkaar te beledigen. Ban voor Techneut, maar ook een waarschuwing voor jou Pompen, hou dit topic gezellig a.u.b.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Amfitamientje Power
Ik vind het toch wel spijtig dat mijn wellicht iets te felle kritiek op 'pep is voor winnaars' aanleiding gaf voor anderen om je zo te veroordelen.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Excuus nog voor mijn persoonlijke aanvallen naar jullie beide toe, was niet zo netjes van me.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koffieboon zei:
Iemand die hiervoor pep moet gebruiken is in mijn ogen geen winnaar, maar een verliezer die niet zonder drugs zn werk kan doen.
Klik om te vergroten...
Is toch een keuze, als vitamientje lekker werkt op pep moet ze dat lekker zelf weten.

Andere mensen beulen inderdaad nuchter 8 uur achter een bureau. Moeten ze ook zelf weten.

Of het gezond is, is een andere discussie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Amfitamientje Power
Dat was mijn bedoeling nou ook weer niet. Maar wel denk ik dat het juist erg slim is om toch wel wat kritisch maar je drugsgebruik te kijken van tijd op tijd. Dat houd je uit de problemen in tegenstelling tot verheerlijking als 'pep is voor winnaars' en/of goedpraterij van dat je er grootse dingen mee kan bereiken.

@Lytje pole
Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij doet. Maar als je jezelf gaat verheerlijken puur omdat je pep gebruikt denk ik toch dat je ergens een verkeerde afslag hebt gepakt.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
@acht.zes
Een “verkeerde afslag” is een waardeoordeel, gebaseerd op algemene opvattingen omtrent gezond/ongezond drugsgebruik.

En sinds wanneer is zelfverheerlijking niet meer toegestaan. Ook weer een waardeoordeel van een ander persoon.

Iedereen gaat op zijn eigen manier met het leven om en maakt zijn eigen, persoonlijke keuzes. Vitamientje weet zelf heus ook wel wanneer teveel gebruik een te grote impact krijgt.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag heb ik gewoon nuchter 8 uur vrijwillig vrijwilligerswerk gedaan bij een stichting die daklozen helpt.

Een goede graadmeter of ik te veel gebruik is hoe het contact met sociale contacten verloopt. Veel vrienden weten niet eens dat ik gebruik. In het weekend ben ik gewoon nuchter omdat veel van mijn vrienden ex-probleemgebruikers zijn. Ik wil ze niet confronteren met drugs.

De huisarts weet dat ik gebruik en dus krijg ik elk halfjaar een bloedtest om de lever te checken en bloeddruktest. Ik ben nog steeds gewoon gezond, heb al mijn tanden nog, mijn verstand ook nog. Allemaal na jaren pep en vroeger nog veel meer drugs.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Lytje pole
Het gaat om de manier waarop.
Klik om te vergroten...
Dat is dus ook een waardeoordeel lol. Maar goed, dat is nou eenmaal inherent aan een discussie lijkt me.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#11
@acht.zes
Ik impliceer niet dat het geven van een mening op een openbaar forum niet kan, daar is een openbaar forum juist voor.

Het gaat om de manier waarop. Er worden oordelen geveld over het drugsgebruik van een persoon die zegt daar beter op te presteren.

Die “meningen” zijn dus eigenlijk oordelen, gezien de manier waarop ze worden gepresenteerd. Tenminste, zo komt het op mij over.
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gaf alleen maar mijn mening hoe IK erover denk. Wat iemand anders daarmee doet moet diegene zelf weten. Ik ben het er wel mee eens dat drugs positief gebruikt kan worden recreatief zowel niet recreatief (werk/prestaties) mits er uitgekeken wordt. Ik ben niet een voorstander voor het verheerlijken van drugsgebruik want verslaving is echt een bitch als je er aan vast zit. De één kan beter met het gebruik omgaan dan een ander dat is zeker waar. Maar blijf evengoed voorzichtig want ik gun niemand een verslaving <3.

Dit typend terwijl ik weer 3 dagen achter elkaar wiet heb gerookt doordeweeks haha. Morgen maar weer even rustig aan..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koffieboon zei:
Onder invloed zijn is al lang niet meer zo leuk als in het begin. Minder euforisch, ik word er minder sociaal van dan wanneer ik nuchter ben. Eerder lulde ik echt de oren van iedereen zn kop als ik pep had gehad, goeie tijd. Verder heb ik nu veel meer een hoge hartslag en lichaamstemperatuur. Ben hierdoor soms lichtelijk paranoide, omdat het lijkt alsof ik te hard ga.

Eerder met speed kreeg ik echt zin om dingen te doen en te ondernemen. Dat is nu ook veel minder aanwezig. Al met al is het onder invloed zijn voor mij al veel minder leuk, de katers nemen wel toe in sterkte.. Terwijl ik eerder nooit zo mega brak was als nu na een avondje pep snuiven. Misschien dat bommen slikken een andere werking op me heeft, maar daar kan ik weinig over zeggen. Heb dat maar een keer gedaan.

Pep gooit mijn circadiaanse ritme zo gigantische op de kop dat ik gewoon meerdere dagen nodig om dat weer recht te zetten en weer lekker in mn vel te zitten. Kijk als je pep gebruikt en je hebt daarna een paar dagen vrij dan kom je de kater nog wel een keer door. Maar als je de volgende week gewoon weer naar je werk moet das wel een ander verhaal. Dit speelt ook wel mee.
Klik om te vergroten...

Het pep gebruiken zelf blijft voor mij leuk, het sociale gedeelte geen negatieve bijwerkingen ik heb nog steeds zin om meer te gaan ondernemen, dus dat is het niet zo zeer.
Ik heb geen katers

Alleen het ultieme pep-effect wat je af en toe gewoon wilt dat kneiterstrak staan is niet meer aanwezig.
Ik denk ook dat de enige oplossing daar tegen is inderdaad een pauze houden.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
@Lytje pole
En sinds wanneer is het geven van je mening op een discussieforum niet meer toegestaan dan?

Ja natuurlijk is mijn mening een waardeoordeel duh :tongueout:
Klik om te vergroten...

Hoe staaf je een stelling of een advies?
Kan je wel een linkje geven hoor. :upsidedown:
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben altijd al eigenwijs geweest en blijf er bij dat pep een supermens van je kan maken mits goed gebruikt. Wees je bewust van de gevaren maar leef “on the edge”.

Meningen en stellingen verschillen en mogen uitgesproken worden. Niemand weet wie er gelijk heeft. Dat is grappig.

Na een nacht goed geslapen te hebben, een dag inzet voor de maatschappij, wenkbrauwen geëpileerd en een stevige maaltijd neem ik nu een likje uit de zak van peppie om creatiever dan creatief te zijn en verder te werken aan een mechanisch ontwerp.

Likje uit peppie zijn zak wordt 75 a 76 Mg.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Amfitamientje Power
ja, ik ga je niet de hele avond zitten liken hoor! :grin: Voor de klok neem ik aan.

Maar nogmaals nice!!
En nu hou ik op.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Amfitamientje Power zei:
een dag inzet voor de maatschappij
Klik om te vergroten...
Nice hoor!

Zelf zet ik mij uit principe nooit in voor de maatschappij, behalve dat ik geen afval op straat gooi. Maar dat terzijde, gaat nu niet over mij.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
2442895D-989F-443B-B2C9-5E32B65AADDD.jpeg 1385A43C-2D5B-40CD-B2D8-7B8C7B66EB13.jpeg BF58C2B5-A255-40E4-B672-EC2EBD4BD8C5.jpeg
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amfitamientje doet me een beetje denken aan Erick de Hollander, maar dan met pep. Die gelooft ook zo mooi in zijn eigen waanideeën maar in werkelijkheid is het een treurig stukje mens. Weet je zeker dat je niet in een psychose zit?

Lol, de hele week aan de pep om maar een beetje te kunnen functioneren en denken dat je je gebruik onder controle hebt.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amfitamientje Power zei:
Vandaag heb ik gewoon nuchter 8 uur vrijwillig vrijwilligerswerk gedaan bij een stichting die daklozen helpt.

Een goede graadmeter of ik te veel gebruik is hoe het contact met sociale contacten verloopt. Veel vrienden weten niet eens dat ik gebruik. In het weekend ben ik gewoon nuchter omdat veel van mijn vrienden ex-probleemgebruikers zijn. Ik wil ze niet confronteren met drugs.
Klik om te vergroten...
Als mensen het aan je gaan zien en je vragen of opmerkingen krijgt over je gezondheid, te laat komen op afspraken en "officiele" dingen gaat vermijden of missen ben je sowieso al ver t slechte pad op. Aan de andere kant kan het heel gevaarlijk zijn als niemand ergens van weet, als je goed bent in je normaal gedragen en niet te ver gaat kan je heeeeeel lang dagelijks of semi dagelijks gebruiken zonder dat je gesnapt wordt. (niet dat ik zeg dat je dat doet)
Amfitamientje Power zei:
De huisarts weet dat ik gebruik en dus krijg ik elk halfjaar een bloedtest om de lever te checken en bloeddruktest. Ik ben nog steeds gewoon gezond, heb al mijn tanden nog, mijn verstand ook nog. Allemaal na jaren pep en vroeger nog veel meer drugs.
Klik om te vergroten...

Ai ja dat is altijd goed, in ieder geval een oogje in t zeil, doe ik ook. Ook al is er niks aan de hand, tot nu toe ben niet bang om naar de doktor te gaan voor wat dan ook, ze hebben toch allemaal zwijgplicht (nee geen zwijgrecht:grimacing:) en mogen zelfs niet eens bevestigen of ontkennen dat je patient bij ze bent, idem voor psychologen en psychiaters natuurlijk. Die gaan zeker hun baan na zoveel jaar studeren op het spel zetten omdat je moeder, vader, zus, schoonmoeder of cavia belt of komt om iets over je te vragen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."