Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine tabletten

Dexamfetamine tabletten

36 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat lijkt me sterk, die pillen vallen onder de wet op de geneesmiddelen en mogen alleen op doktersrecept worden verkocht. En dan krijg je een bepaalde hoeveelheid per week.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#2
jah klopt

heb ik fout. hij heeft al een paar keer dosis verhoging gekregen.
en maandelijks kan het het ophalen op recept
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben ik dan even blij dat de dex die ik kan nemen gewoon goed is gelukkig.
Wie zoekt zal vinden.
X
XTC-Lover-NLLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb die tabletten geprobeerd in het verleden maar echt ik neem liever de pasta vorm dan die werkt veel beter
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
XTC-Lover-NL zei:
ik heb die tabletten geprobeerd in het verleden maar echt ik neem liever de pasta vorm dan die werkt veel beter
Klik om te vergroten...

't Grappige is dat het exact hetzelfde effect is als je bijvoorbeeld 100mg dex pasta neemt of tien 10mg pillen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
XTC-Lover-NL zei:
ik heb die tabletten geprobeerd in het verleden maar echt ik neem liever de pasta vorm dan die werkt veel beter
Klik om te vergroten...

't Grappige is dat het exact hetzelfde effect is als je bijvoorbeeld 100mg dex pasta neemt of tien 10mg pillen.
Klik om te vergroten...


Als die pasta gewoon zuiver zou zijn klopt dat wel, maar helaas is ie dat bijna nooit (meer). Vandaar dat de pillen vaak toch wel anders voelen dan de pasta. Als je bijv. Dex hebt die is versneden met cafeïne, dan geeft de aanwezige cafeïne toch wel een ietwat andere beleving dan wanneer hij zuiver zou zijn....
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan ook aan een paar van deze pillen komen. Als ik het goed begrijp heeft dit dus het zelfde effect als speed. Maar is dit dan misschien ook minder schadelijk dan speed?
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Not-Nauw zei:
Ik kan ook aan een paar van deze pillen komen. Als ik het goed begrijp heeft dit dus het zelfde effect als speed. Maar is dit dan misschien ook minder schadelijk dan speed?
Klik om te vergroten...

Dex fantopic is your best guide.

Maar ter vermakkelijking: Dex heeft een aanzienlijke verlaging van afkick bij de meesten, en het is meer mentaal. Naar eigen onvervinding is het kalmer, minder tics. Niet constant de behoefte te bewegen (soms zelfs een soort klaarwakkere luiheid), maar wel de concentratie en versterkte gevoelens van speed. Meningen verschillen over de smaak bij het snuiven, maar ik persoonlijk verzuip liever in een zoutzuurbad dan 10 minuten lang dex te proeven :grin:

Sommigen vinden het heviger, anderen vinden het zachter, nog anderen vergelijken het niet meer met amphetamines. Feit voor de meesten blijkt dat je er minder van hoeft te nemen. Probeer en u zult ondervinden!
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vraag me af of tabletten ook langer houdbaar zullen zijn dan de pasta/poeder
N
Not-NauwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Irezz zei:
Probeer en u zult ondervinden!
Klik om te vergroten...

Die maat van me zei dat hij hard genoeg ging op één enkele pil. En dan ging hij ongeveer 5uurtjes door.
Vanavond ga ik ook eentje proberen rond 2100 in de hoop dat ik om een uurtje of 0500 ook echt weer kan slapen... Ik zal mijn bevindingen hier posten :wink:

*edit: Ow het Dex FAN topic.. nu snap ik 'm pas. Sorry, ik moet nog even wakker worden. Ik zal hem door lezen :grin:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=22848
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
pas moest ik een psychologische keuring doen voor het cbr
deze beste man stond erop dat ik medicatie ging gebruiken als ik in de auto zit. daar ben ik het dus niet mee eens, gebruik wietolie als medicijn en dit werkt voor mij prima
dus nu heb ik 7 potjes dexamfetamine over :wink:
K
KarzzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dexamfitamine is voor mij de remmer voor de symptonen van mijn ADHD, 40 mg, werkt prima! Daarbij gebruik ik 4 x 10 mg oxazepam en 2 x 10 mg diazepam, 15 mg mirtazapine en 300 mg welbutrin. Dit alles op recept en gecontroleerd of deze medicijnen met elkaar kunnen door mijn huisarts en de apotheek. Ja dus, gaat al 8 jr goed en voel me prima! Misschien antwoord op meerdere vragen die ik hier zie? Groet
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar Mdma<3 gaat ze niet verkopen...
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Biertje zei:
Maar Mdma<3 gaat ze niet verkopen...
Klik om te vergroten...
tuurlijk niet. ben n brave jongen :wave: :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA<3 zei:
Biertje zei:
Maar Mdma<3 gaat ze niet verkopen...
Klik om te vergroten...
tuurlijk niet. ben n brave jongen :wave: :wink:
Klik om te vergroten...

Gelukkig weten wij dat.
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Karzz zei:
Dexamfitamine is voor mij de remmer voor de symptonen van mijn ADHD, 40 mg, werkt prima! Daarbij gebruik ik 4 x 10 mg oxazepam en 2 x 10 mg diazepam, 15 mg mirtazapine en 300 mg welbutrin. Dit alles op recept en gecontroleerd of deze medicijnen met elkaar kunnen door mijn huisarts en de apotheek. Ja dus, gaat al 8 jr goed en voel me prima! Misschien antwoord op meerdere vragen die ik hier zie? Groet
Klik om te vergroten...
Poeh, wat heb je nog meer dan alleen ADHD? Bijzonder dat je dit al 8 jaar volhoudt.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dexamfetamine is een stuk mentaler dan gewone speed. Dit kan je als zeer uitputtend ervaren. Wel heb je zekerheid dat er geen andere troep inzit. Dit is het meest veilige. Daarnaast vind ik 100 mg absurd hoog. Hier zou ik niet mee beginnen. 50 mg is al zeer hoog.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tevil19 zei:
Dexamfetamine is een stuk mentaler dan gewone speed. Dit kan je als zeer uitputtend ervaren. Wel heb je zekerheid dat er geen andere troep inzit. Dit is het meest veilige. Daarnaast vind ik 100 mg absurd hoog. Hier zou ik niet mee beginnen. 50 mg is al zeer hoog.
Klik om te vergroten...

Het oorspronkelijke topic is uit 2009 (gebumped door Karzz hierboven) dus de kans is klein dat de TS dit nog ooit leest.

Overigens wel met je eens: 100 mg is een enorm hoge dosering voor een eerste keer, hiervan kun je zonder tolerantie zeker de nodige vervelende bijwerkingen en met wat pech een flinke kater verwachten. Een dosis van 30 mg dexamfetamine is echt ruimschoots genoeg voor iemand die nog niet bekend is met het effect en niet weet hoe hij gaat reageren.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dexpasta? Er zijn dus illegale labs waar men moeite doet om levo en dextroamfetamine te scheiden of specifiek te syntheseren ipv gewoon speed de straat op te gooien?
Ik zou hier wel eens een goede bron van willen zien...
g
ghbghbLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb een potje dexamfetamine sulfaat tabletten weten te bemachtigen.
45 stuks 10mg per tablet.

ik heb niet echt een hoge tolerantie voor speed (gebruik het wel af en toe een keer).

welke dosering adviseren jullie voor een chill effect??
en op de bijsluiter staat dat het effect 4 tot 6 uur aanhoud. klopt dit ? ik dacht dat dexamfetamine nog wat langer werkt als normale amfetamine

en hoe zit het met de kater?

bedankt voor reacties

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."