#1
Dat lijkt me sterk, die pillen vallen onder de wet op de geneesmiddelen en mogen alleen op doktersrecept worden verkocht. En dan krijg je een bepaalde hoeveelheid per week.
XTC-Lover-NL zei:ik heb die tabletten geprobeerd in het verleden maar echt ik neem liever de pasta vorm dan die werkt veel beter
Oom Klaas zei:XTC-Lover-NL zei:ik heb die tabletten geprobeerd in het verleden maar echt ik neem liever de pasta vorm dan die werkt veel beter
't Grappige is dat het exact hetzelfde effect is als je bijvoorbeeld 100mg dex pasta neemt of tien 10mg pillen.
Not-Nauw zei:Ik kan ook aan een paar van deze pillen komen. Als ik het goed begrijp heeft dit dus het zelfde effect als speed. Maar is dit dan misschien ook minder schadelijk dan speed?
Irezz zei:Probeer en u zult ondervinden!
tuurlijk niet. ben n brave jongenBiertje zei:Maar Mdma<3 gaat ze niet verkopen...
MDMA<3 zei:tuurlijk niet. ben n brave jongenBiertje zei:Maar Mdma<3 gaat ze niet verkopen...![]()
![]()
Poeh, wat heb je nog meer dan alleen ADHD? Bijzonder dat je dit al 8 jaar volhoudt.Dexamfitamine is voor mij de remmer voor de symptonen van mijn ADHD, 40 mg, werkt prima! Daarbij gebruik ik 4 x 10 mg oxazepam en 2 x 10 mg diazepam, 15 mg mirtazapine en 300 mg welbutrin. Dit alles op recept en gecontroleerd of deze medicijnen met elkaar kunnen door mijn huisarts en de apotheek. Ja dus, gaat al 8 jr goed en voel me prima! Misschien antwoord op meerdere vragen die ik hier zie? Groet
Dexamfetamine is een stuk mentaler dan gewone speed. Dit kan je als zeer uitputtend ervaren. Wel heb je zekerheid dat er geen andere troep inzit. Dit is het meest veilige. Daarnaast vind ik 100 mg absurd hoog. Hier zou ik niet mee beginnen. 50 mg is al zeer hoog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."