#1
Ik slik niks en ik heb het ook.extreem . Gewoon vermoeidheid en neerslachtig . Gelukkig gaat het over....Bij huisarts geweest en hij vertelde mij van dat het mogelijk kon zijn omdat speed en Metylfenidaat allebij op de dopamine receptoren werken, hij voegde er ook aan toe dat de een sneller geĆÆrriteerder wordt en de ander sneller wat neerslachtiger (Rebound effect) En hij raadde me ook zeker aan om te stoppen met de Speed, en dat ik een afspraak maak met mijn psychiater om samen met hem te kijken voor Medicatie mits ik daar zelf in toestem.