Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en agressie

Speed en agressie

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BrokenWingsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speedy wolf zei:
Bij huisarts geweest en hij vertelde mij van dat het mogelijk kon zijn omdat speed en Metylfenidaat allebij op de dopamine receptoren werken, hij voegde er ook aan toe dat de een sneller geĆÆrriteerder wordt en de ander sneller wat neerslachtiger (Rebound effect) En hij raadde me ook zeker aan om te stoppen met de Speed, en dat ik een afspraak maak met mijn psychiater om samen met hem te kijken voor Medicatie mits ik daar zelf in toestem.
Klik om te vergroten...
Ik slik niks en ik heb het ook.extreem . Gewoon vermoeidheid en neerslachtig . Gelukkig gaat het over....
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onderzoek met honden toont aan dat amfetamine agressie juist doet afnemen en dat dit ten goede komt van de impulscontrole.

Zelf word ik van amfetamine zelf niet agressief al kan ik me irriteren aan mensen die tussen mij en mijn tunnelvisie komen. Tijdens de rebound / het dipje ben ik sneller overprikkeld en kan ik geĆÆrriteerd uit de bocht vliegen, maar iedereen die vermoeid is lijkt mij.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Onderzoek met honden toont aan dat amfetamine agressie juist doet afnemen en dat dit ten goede komt van de impulscontrole.
Klik om te vergroten...
Alles gaat met mate, hƩ. :')

En ookal lijken hondenhersenen structuureel gezien best op die van een mens, ze zijn wel 1/10 van de grootte. Met zo'n schaalverschil is het goed te verwachten dat een middel als amfetamine meer bijwerkingen in mensen veroorzaakt. :)
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wordt helemaal niet agressief van pep. Meestal neem ik pep om 8 uur savonds. Eerst heb ik zin om dingen te maken en dat doe ik dan ook. Designen, Dat duurt zo een 10 tot 12 uurtjes. Dan ga ik 1 a 2 uurtjes bankhangen. Daarna ga ik tevreden naar bed en zorg ik dat ik niet gestoord kan worden. Meestal slaap ik heel licht (gewoon overdag). Kom daarna om 5 uur smiddgags uit bed. Lekker douchen, eten, mijn werk bewonderen. Blij zijn. Weer naar bed rond 01:00 uur en de volgende dag ben ik gewoon weer lekker fris en klaar om me te mengen tussen het ā€œnormaleā€ ā€œburgerlijke levenā€. Niemand weet dat ik tepelsteeltje heet.

Zojuist 412 Mg top-pep naar binnen geschept oraal. Het is weer maandag dus ik mag weer fijn werken. Wat ben ik blij met mijn werk en leven en vrienden. De hond is ook heel lief.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Parfumflesje zei:
tepelsteeltje
Klik om te vergroten...
Tepelstreeltje las ik eerst hahaha.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Parfumflesje zei:
Zojuist 412 Mg top-pep naar binnen geschept oraal. Het is weer maandag dus ik mag weer fijn werken. Wat ben ik blij met mijn werk en leven en vrienden. De hond is ook heel lief.
Klik om te vergroten...
Daar zou ik ook wel blij van worden. Maar los daarvan, een dag helemaal los kunnen gaan op je hobby klinkt inderdaad wel als een van de betere dagen.

Fool zei:
Alles gaat met mate, hƩ. :')

En ook al lijken hondenhersenen structuureel gezien best op die van een mens, ze zijn wel 1/10 van de grootte. Met zo'n schaalverschil is het goed te verwachten dat een middel als amfetamine meer bijwerkingen in mensen veroorzaakt. :)
Klik om te vergroten...
Soms zie ik het verschil niet zo (heuheuheu), maar je hebt een punt.

Ik denk dat vermoeidheid wel een aanzienlijke invloed heeft op agressie. Lijkt mij vrij lastig om agressie te meten binnen een wetenschappelijk onderzoek, binnen de ethische richtlijnen in ieder geval.

Nu zijn persoonlijke ervaringen lastig te generaliseren maar mijn indruk is dat mensen die agressief worden van amfetamine vaak dezelfde mensen zijn die agressief worden van alcohol.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Tepelstreeltje las ik eerst hahaha.
Klik om te vergroten...
Jij leest wat je wilt lezen!
B
BrokenWingsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amfitamientje Power zei:
Ik wordt helemaal niet agressief van pep. Meestal neem ik pep om 8 uur savonds. Eerst heb ik zin om dingen te maken en dat doe ik dan ook. Designen, Dat duurt zo een 10 tot 12 uurtjes. Dan ga ik 1 a 2 uurtjes bankhangen. Daarna ga ik tevreden naar bed en zorg ik dat ik niet gestoord kan worden. Meestal slaap ik heel licht (gewoon overdag). Kom daarna om 5 uur smiddgags uit bed. Lekker douchen, eten, mijn werk bewonderen. Blij zijn. Weer naar bed rond 01:00 uur en de volgende dag ben ik gewoon weer lekker fris en klaar om me te mengen tussen het ā€œnormaleā€ ā€œburgerlijke levenā€. Niemand weet dat ik tepelsteeltje heet.

Zojuist 412 Mg top-pep naar binnen geschept oraal. Het is weer maandag dus ik mag weer fijn werken. Wat ben ik blij met mijn werk en leven en vrienden. De hond is ook heel lief.
Klik om te vergroten...
Nice! Dat kon ik vroeger ook toen ik 28 was. 10 jaar later is dat andere koek
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
BrokenWings zei:
Nice! Dat kon ik vroeger ook toen ik 28 was. 10 jaar later is dat andere koek
Klik om te vergroten...

Toen ik 28 was kon ik het maar nu 12 jaar later kan ik het nog steeds.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amfitamientje Power zei:
Toen ik 28 was kon ik het maar nu 12 jaar later kan ik het nog steeds.
Klik om te vergroten...

Benieuwd wanneer jouw punt komt dat de pep je afgetakeld heeft. Maar die zul jij toch wel weer counteren met een nieuwe hogere dosis pep :tearsofjoy:.

Maar OT: Tijdens de speedkaters ben ik ook snel op mn teentjes getrapt en dat heeft wel eens voor agressie uitlaten gezorgd richting mn naasten. Veel spijt van gehad. Vermoeidheid speelde hierbij denk ik een grote rol.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Koffieboon zei:
Benieuwd wanneer jouw punt komt dat de pep je afgetakeld heeft. Maar die zul jij toch wel weer counteren met een nieuwe hogere dosis pep :tearsofjoy:.

Maar OT: Tijdens de speedkaters ben ik ook snel op mn teentjes getrapt en dat heeft wel eens voor agressie uitlaten gezorgd richting mn naasten. Veel spijt van gehad. Vermoeidheid speelde hierbij denk ik een grote rol.
Klik om te vergroten...

Als ik ooit agressief word van pep dan plug ik gewoon 1500 Mg. Dan ben ik weer rustig.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amfitamientje Power zei:
Als ik ooit agressief word van pep dan plug ik gewoon 1500 Mg. Dan ben ik weer rustig.
Klik om te vergroten...

Uitstel van executie:tonguewink:
D
DrugskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kan te maken hebben met neerslachtigheid, waardoor je een kort lontje krijgt.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo kan het dus ook ^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."