#1
Zo kan het dus ook ^
hallo,
Speedy2 hier. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang speed. Maar altijd nadat het uitgewerkt is wordt ik heel erg agressief... hebben meer mensen hier last van en wat kan ik het beste er tegen doen?
Thanks alvastāŗļø
Vergeten bij te schrijven dat ik paar jaar geleden ben gediagnoseerd met Adhd. Waar ik geen medicatie voor slik, en las op het internet dat speed zelfde soort werking heeft als Metylfenidaat en een van de na effecten kan zijn de rebound effect zou het hier misschien mee te maken kunnen hebben?
Misschien is de combi van je Metylfenidaat met speed een probleem? Of neem je geen medicijnen als je speed gaat nemen?Vergeten bij te schrijven dat ik paar jaar geleden ben gediagnoseerd met Adhd. Waar ik geen medicatie voor slik, en las op het internet dat speed zelfde soort werking heeft als Metylfenidaat en een van de na effecten kan zijn de rebound effect zou het hier misschien mee te maken kunnen hebben?
Nee ik slik geen metylfenidaat. Ik heb morgen een afspraak met mijn huisarts en zal het hem vragen of het mogelijk is. Hou jullie op de hoogte!Misschien is de combi van je Metylfenidaat met speed een probleem? Of neem je geen medicijnen als je speed gaat nemen?
Bij huisarts geweest en hij vertelde mij van dat het mogelijk kon zijn omdat speed en Metylfenidaat allebij op de dopamine receptoren werken, hij voegde er ook aan toe dat de een sneller geĆÆrriteerder wordt en de ander sneller wat neerslachtiger (Rebound effect) En hij raadde me ook zeker aan om te stoppen met de Speed, en dat ik een afspraak maak met mijn psychiater om samen met hem te kijken voor Medicatie mits ik daar zelf in toestem.Nee ik slik geen metylfenidaat. Ik heb morgen een afspraak met mijn huisarts en zal het hem vragen of het mogelijk is. Hou jullie op de hoogte!
Ik herken het ! Als ik afkick en moe ben en niks kan dan slapen in principe , maar ik moet werken en normaal functioneren word ik extreem gemeen tegen iedereen . Heel agressief. Voel mij altijd zo schuldig. Ik wil er mee stoppen . Soms lukt dat een maand en dan laat ik mij weer vangen en dan zit ik al te denken.oke ik kan best die dag stoppen want ik weet hoe vreselijk lelijk ik doe dan. Na 4 dagen is dat door. Maar heb daardoor al veel mensen weggejaagd tis echt een kutverslaving!!! Ik haat mezelf ervoor. Waarom kan ik het niet laten.. ik wil het zelfs niet meer maar doe het tochhallo,
Speedy2 hier. Ik gebruik nog niet zo heel erg lang speed. Maar altijd nadat het uitgewerkt is wordt ik heel erg agressief... hebben meer mensen hier last van en wat kan ik het beste er tegen doen?
Thanks alvastāŗļø
Ik slik niks en ik heb het ook.extreem . Gewoon vermoeidheid en neerslachtig . Gelukkig gaat het over....Bij huisarts geweest en hij vertelde mij van dat het mogelijk kon zijn omdat speed en Metylfenidaat allebij op de dopamine receptoren werken, hij voegde er ook aan toe dat de een sneller geĆÆrriteerder wordt en de ander sneller wat neerslachtiger (Rebound effect) En hij raadde me ook zeker aan om te stoppen met de Speed, en dat ik een afspraak maak met mijn psychiater om samen met hem te kijken voor Medicatie mits ik daar zelf in toestem.
Alles gaat met mate, hƩ. :')Onderzoek met honden toont aan dat amfetamine agressie juist doet afnemen en dat dit ten goede komt van de impulscontrole.
Tepelstreeltje las ik eerst hahaha.tepelsteeltje
Daar zou ik ook wel blij van worden. Maar los daarvan, een dag helemaal los kunnen gaan op je hobby klinkt inderdaad wel als een van de betere dagen.Zojuist 412 Mg top-pep naar binnen geschept oraal. Het is weer maandag dus ik mag weer fijn werken. Wat ben ik blij met mijn werk en leven en vrienden. De hond is ook heel lief.
Soms zie ik het verschil niet zo (heuheuheu), maar je hebt een punt.Alles gaat met mate, hƩ. :')
En ook al lijken hondenhersenen structuureel gezien best op die van een mens, ze zijn wel 1/10 van de grootte. Met zo'n schaalverschil is het goed te verwachten dat een middel als amfetamine meer bijwerkingen in mensen veroorzaakt.![]()
Jij leest wat je wilt lezen!Tepelstreeltje las ik eerst hahaha.
Nice! Dat kon ik vroeger ook toen ik 28 was. 10 jaar later is dat andere koekIk wordt helemaal niet agressief van pep. Meestal neem ik pep om 8 uur savonds. Eerst heb ik zin om dingen te maken en dat doe ik dan ook. Designen, Dat duurt zo een 10 tot 12 uurtjes. Dan ga ik 1 a 2 uurtjes bankhangen. Daarna ga ik tevreden naar bed en zorg ik dat ik niet gestoord kan worden. Meestal slaap ik heel licht (gewoon overdag). Kom daarna om 5 uur smiddgags uit bed. Lekker douchen, eten, mijn werk bewonderen. Blij zijn. Weer naar bed rond 01:00 uur en de volgende dag ben ik gewoon weer lekker fris en klaar om me te mengen tussen het ānormaleā āburgerlijke levenā. Niemand weet dat ik tepelsteeltje heet.
Zojuist 412 Mg top-pep naar binnen geschept oraal. Het is weer maandag dus ik mag weer fijn werken. Wat ben ik blij met mijn werk en leven en vrienden. De hond is ook heel lief.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."