+ Licht gele kleur
+ Ruikt naar appeltjes/fruit/parfum
+ Hoeveelheid 0.5 gram
Daar kan ik weinig van zeggen, kleur en reuk geven geen garantie voor goede speed, dat doet alleen een testcentrum. Dat het naar appels ruikt komt omdat het met aceton is bewerkt en dat doet me gelijk denken aan de zogenaamde "appeltjesspeed". Die heb ik zelf ook wel eens gehad, kans is groot dat je dan wel goeie hebt. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Twintig jaar geleden is nogal een tijd en ik weet niet of je andere drugs gewend bent, hou het bij bommetjes van rond de 100mg, dat is in ieder geval niet te veel.
+ Hoe vaak bommetje slikken? 1 x per 2 uur of juist niet?
Dat is meer een gevoelskwestie, neem de eerste en kijk hoe het voelt. Zolang je je goed voelt niet bijnemen, mocht je voelen dat het gevoel minder wordt kun je er één bijnemen. Dat kan na een uur zijn maar ook na meerdere uren. Dat is ook afhankelijk van de sterkte van je speed. Als je echt goeie speed hebt, kun je misschien wel 24 uur vol maken met 300mg.
+ Hoe het beste de doseren opvoeren?
Zie vorige antwoord. Opvoeren is misschien niet eens nodig.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=263#p1554 Of gebruik verder de zoekfunctie op het forum, genoeg opties.
+ Wat kan je erbij nemen?
Ook dat ligt er maar net aan wat je zoal gewend bent. De ene zweert bij alcohol (zoals ik), de ander in combinatie met MDMA. Met alcohol kan verkeerd uitpakken omdat je niet meer goed voelt hoe het effect op je lichaam uitpakt omdat speed je meer energie geeft, en het is een extra belasting voor je hart. Daarnaast is de kater de dag erna nog groter evenals de kans op uitdroging. Met MDMA geeft het weer extra druk op hart en bloedvaten, waardoor je lichaam meer uitgeput raakt. En de kans op hersenschade is ook veel groter. Al zijn deze gevaren meer van toepassing als je dit vaak doet, maar omdat ik schat dat je al iets ouder bent moet je er toch rekening mee houden. Ik kan nog wel veel meer soorten drugs afgaan, maar misschien is het makkelijker om te zeggen wat je er bij zou willen gebruiken.
+ Wat kan je erbij nemen om je maag te beschermen?
Zorg dat je van te voren genoeg eet, en het liefst tussen de bommetjes door ook nog iets. Waarschijnlijk zal dat moeilijk worden omdat door het gebruik van speed je eetlust vermindert, maar doe anders iets kleins. Daar help je je maag echt mee.
+ Is "kaken" onvermijdelijk?
Ik heb er zelf zelden last van, maar ik ben dan ook één van die mensen die er eerder rustig van wordt dan hyperactief. De kans is groter dat je er wel last van krijgt, daar kun je weinig tegen doen. Probeer af en toe je kaken te ontspannen en er niet te veel druk op zetten.
Have fun!