Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben een volwassen man , 90Kg , 1.82 en gezond. Zo'n 20 jaar geleden heb ik eenmalig speed gebruikt en het was super. Nu wil ik het weer gaan doen, heb het ook al in bezit. Maar de vraag is : Doseren !!! De kwaliteit heb ik niet laten controleren, maar ik heb veel vertrouwen in de verkoper. Ik heb er zelf inmiddels naar gekeken en heb de volgende eigenschappen kunnen constateren : + Licht gele kleur + Ruikt naar appeltjes/fruit/parfum + Hoeveelheid 0.5 gram Wil het op een festival gaan gebruiken met z'n 2en, maar wil niet helemaal doordraaien. Heb dan ook de volgende vragen. + Voor een beginner, hoeveel Mg gebruiken? + Hoe vaak bommetje slikken? 1 x per 2 uur of juist niet? + Hoe het beste de doseren opvoeren? + Hoe bommetje maken? + Wat kan je erbij nemen? + Wat kan je er juist niet bij kombineren of doen? + Wat kan je erbij nemen om je maag te beschermen? + Is "kaken" onvermijdelijk? Bedankt voor jullie input."
"Om te beginnen bedankt voor je uitgebreide antwoorden, heb er echt wel wat aan daar ik het 1 a 2 x per jaar doe. Afgelopen jaar heb ik 3 x GHB genomen en verder niks, drink misschien 10 biertjes per jaar, ben een serieuze sporter. Ik weet dat het bij mij vaak net ietsje heftiger inslaat. Als je 3 maanden geen wijn drinkt dan voel je je eerste glas wijn wel degelijk. Zo moet je het zien. Dus 100Mg is ok, ik maak er dan 2 x 50Mg of 1 x 75Mg van. Je kan alsnog bij pakken. Het is namelijk de bedoeling dat ik het leuk blijft en dat ik de controle niet verlies. Rustig opbouwen tot het moment dat je voelt dat het genoeg is. Ik wil dus naar DV en het daar gaan proberen, om 13:00 1 x 50Mg, uurtje later weer 50mg. Daarna zie ik het wel, misschien weer 50Mg. Om 22:00 naar huis en daar 3 Mll GHB. Ga dus niet drinken. Wat denk jij? Groet."
"Ik heb een goede vriedn wat gegeven, en hij vond het super en leeft nog Spannend, ik begin iedergeval rustig en heb geen haast, ik weet dat meer niet altijd beter is. Gaat om die pieklijk, balanceren tussen teveel en teweinig. Bedankt allemaal ."