Zie ook antwoord van foxy, de rest lijkt me allemaal zeer verantwoord. Goed bezig!
#2
Ik zou na dat eerste bommetje wat langer wachten dan een uur omdat het toch even duurt voor je hem helemaal gaat voelen. Ook vind ik dat het effect van dat eerste bommetje vaak in vlagen komt. Ik voel die eerste na ongeveer 45min en dan denk ik dat ik op m'n piek zit, maar soms krijg ik na een half uur weer een piek. Dus misschien best wat langer wachten?
Als je het gevoel hebt dat het toch wat fel is, zou ik er gewoon lekker op drinken. Ik vind dat op speed het lekkerst (maar dat is uiteraard voor iedereen weer anders).
Ik zweer bij yoghurtdrankjes als ik bommetjes neem. Verzacht de maag een beetje.
Veel plezier!
#3
Laat ik het toch nog even zeggen. Misschien is het toch nog handig om je Speed te laten testen? Dan weet je 100% zeker of je geen grote ladingen cafeine heb en anders veel plezier gewenst.
#4
Ik heb een goede vriedn wat gegeven, en hij vond het super en leeft nog
Spannend, ik begin iedergeval rustig en heb geen haast, ik weet dat meer niet
altijd beter is. Gaat om die pieklijk, balanceren tussen teveel en teweinig.
Bedankt allemaal .
#5
ik had het toch egt gewoon bij 100mg in 1x gehouden hoor,
50mg en dan 1 of 2 uurtjes later nog keer 50mg ga je egt niet vernemen. das zelfde als dat je een kwartpilletje neemt( kan relaxt zijn maar persoonlijk vind ik dat niets)
Justinn
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.