Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eten, wtf is dat nou weer?"
"krijg ik van de concerta tegenwoordig, ff mee stoppen en dan krijg ik weer het warme gevoel van welleer"
"ja het ff mee stoppen blijkt hilarisch onmogelijk"
"heb dit ook gehad met concerta, was nog niet mn systeem uit en ging aan de S werd moe, wazig, duizelig, kon me op nix meer concentreren, kreeg een 2tal uurtjes later een paniekaanval met zware hartkloppingen, heb de nacht nix meer geslapen. Heb er op dat moment redelijk genoeg van gekregen..."
"heet paranoia dacht ik"
"probeer je vitamines en mineralen vnl uit voeding te halen, supplementen worden lang zo niet opgenomen door ons lichaam hoe zuiver ze ook mogen zijn. drink veel melk (calcium tgn spierverkramping), bruin brood, groente en fruit en neem 2 keer daags een ijzerrijke vleessoort."
"als je plots zonder zit omdat je dokter maar op de juiste tijd wil voorschrijven zal je dat best snappen"
"neem maar lekker amfetamines ipv die troep. laatst werd ik bijna de klas uitegooid omdat ik amfetties opperde boven alle andere nieuwe onzin als visolie of die straterra shit"