#1
Bij mij komt hoofdpijn bij drugs meestal doordat ik te weinig drink en/of eet of door (lichte) oververhitting. Bij stimulanten zoals speed kan het soms ook komen door vasoconstrictie of (nek)spierkrampen.
Of zoon netipod aanschaffen.
Geweldige dingen.
Je kan ook een zoutoplossing kopen om je neus te spoelen.
Dat is helemaal niet nodig.
Veel mensen denken dat.
Maar water blijft gewoon het beste.
Het werkt echt!
Om de 2 a 3 snuifjes even een beetje water en klaar.
Wat denk je zelf? Nee.@De Dunne Dus niet bv een benzo tussendoor nemen of alcohol?
Ow want heb dat wel eens gedaan en dan zakt het. Maar zou je tip opvolgen thanksWat denk je zelf? Nee.
Droog je de pep goed voor gebruik? Van aceton krijg je namelijk mal hoofdpijn :P
Laten we het even gezellig houdenDit is van levensbelang zelfs. Er zit een stof in natte pep, waar je blind van kan worden. Was het niet manitol?
Laatst hoorde ik ook weer van iemand die te ongeduldig was om te drogen en van natte pep bommetjes maakte. Ongelofelijk. Blijkt maar weer dat veel mensen dit niet weten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."