Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoppijn

Koppijn

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik krijg de laatste tijd steeds koppijn v pep, terwijl het wel dezelfde is hebben jullie tips?
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@De Dunne Dus niet bv een benzo tussendoor nemen of alcohol?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anna2013 zei:
@De Dunne Dus niet bv een benzo tussendoor nemen of alcohol?
Klik om te vergroten...
Wat denk je zelf? Nee.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Wat denk je zelf? Nee.
Klik om te vergroten...
Ow want heb dat wel eens gedaan en dan zakt het. Maar zou je tip opvolgen thanks
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat kun je het beste eten tussendoor?
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Krijg zelf koppijn als het teveel versneden is.
Maar trekt na enkele minuten alweer weg.
Wat je het best kunt eten jah wat krijg je weg is meestal meer de vraag. De meeste houden het vaak op iets met yoghurt makkelijk weg te krijgen als je eigenlijk helemaal geen zin hebt om te eten. Stukje fruit erdoor kan nooit kwaad.
Combi met alcohol is niet heel handig je krijgt vaak een droge bek van de speed waardoor je meer gaat drinken en van speed voel je je vaak lekker nuchter al ben je dat niet.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je goed geslapen, gegeten en gedronken hebt dan is het waarschijnlijk de pep.|
Droog je de pep goed voor gebruik? Van aceton krijg je namelijk mal hoofdpijn :P

Oh en aanraders ter consumptie tijdens pep: fruit en heel veel water. Ik vind zelf die knijpfruit toetjes wel lekker in de winkel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een paracetamol nemen kan ook helpen misschien bij hoofdpijn. Maar vooral water drinken denk ik.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Handig voor thuis alleen ja.
Voor buiten niet echt lol.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik houd zelf altijd in gedachten:
aan de pep?
hoofdpijn = watertekort / drink wat.
spanningshoofdpijn = verkrampte houding / je moet meer bewegen.
buikpijn = Honger / eet of drink wat.

Het is lastig om te weten wat je lichaam nodig is als je niet kan zien/voelen in wat voor staat hij verkeerd.
Probeer voor en na gebruik GOED te eten. Alle voedingstoffen die je binnenkrijgt terwijl je onder invloed bent kan je lichaam niet of nauwelijks verwerken. Ga nooit te lang door op pep het is dweilen met de kraan open en je komt jezelf gigantisch tegen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Water snuiven tussendoor.
Hand onder de kraan en dan licht van je hand af snuiven.

Na een kwatier voel je vaak ook dat weer snot krijgt en je neus moet snuiten.

Even spoelen, schoonhouden best wel logisch eigenlijk.
Smeer maar eens de hele tijd pep op je hand zonder je handen te wassen dan raakt het ook geïrriteerd.
Daar binnen is het dan ook helemaal droog.
Hou het vochtig.
Het werkt echt ken veel mensen die het fijn vinden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Guapo Temudgin zei:
Droog je de pep goed voor gebruik? Van aceton krijg je namelijk mal hoofdpijn :P
Klik om te vergroten...

Dit is van levensbelang zelfs. Er zit een stof in natte pep, waar je blind van kan worden. Was het niet manitol?
Laatst hoorde ik ook weer van iemand die te ongeduldig was om te drogen en van natte pep bommetjes maakte. Ongelofelijk. Blijkt maar weer dat veel mensen dit niet weten!
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Dit is van levensbelang zelfs. Er zit een stof in natte pep, waar je blind van kan worden. Was het niet manitol?
Laatst hoorde ik ook weer van iemand die te ongeduldig was om te drogen en van natte pep bommetjes maakte. Ongelofelijk. Blijkt maar weer dat veel mensen dit niet weten!
Klik om te vergroten...
Laten we het even gezellig houden
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speed verhoogt de bloeddruk, wat onder andere hoofdpijn kan veroorzaken.
Ik zelf kreeg door de speed vaak hoofdpijn als ik te veel had genomen en te weinig water dronk.
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Syl zei:
Speed verhoogt de bloeddruk, wat onder andere hoofdpijn kan veroorzaken.
Ik zelf kreeg door de speed vaak hoofdpijn als ik te veel had genomen en te weinig water dronk.
Klik om te vergroten...
Ja drinken is echt belangrijk idd en eten op zijn tijd en niet te lang doorgaan maarja
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Water snuiven tussendoor.
Hand onder de kraan en dan licht van je hand af snuiven.

Na een kwatier voel je vaak ook dat weer snot krijgt en je neus moet snuiten.

Even spoelen, schoonhouden best wel logisch eigenlijk.
Smeer maar eens de hele tijd pep op je hand zonder je handen te wassen dan raakt het ook geïrriteerd.
Daar binnen is het dan ook helemaal droog.
Hou het vochtig.
Het werkt echt ken veel mensen die het fijn vinden.
Klik om te vergroten...

Of zoon netipod aanschaffen.
Geweldige dingen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Anna2013 zei:
Laten we het even gezellig houden
Klik om te vergroten...

?
Ik geef alleen aan dat ik verbaasd erover ben dat sommige mensen er niet van op de hoogte zijn dat je de pep beter eerst droogt. Het was een algemene opmerking en niet naar iemand gericht in het bijzonder.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Een maat van me zei zondag nog dat hij bommetjes speedpasta neemt omdat hij denkt dat de pep dan beter werkt lol!

Jammer genoeg kreeg ik het niet uit zijn hoofd gepraat.

Het is heel gemakkelijk hoor, natte speed is niet het eindproduct en bevat nog vluchtige reststoffen die niet psychoactief zijn terwijl die vluchtige reststoffen uit het productieproces nogal slecht en belastend zijn voor je lichaam. Dus wil je die niet binnen krijgen, punt.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom neem je speed als je vervolgens een benzo neemt ? Kun je toch beter nuchter blijven?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
Benzoboss zei:
Of zoon netipod aanschaffen.
Geweldige dingen.
Klik om te vergroten...

Even opgezocht..
Niet echt handig om mee rond te lopen.
Beetje water snuiven is niet zo moeilijk..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."