Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoppijn

Koppijn

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een paracetamol nemen kan ook helpen misschien bij hoofdpijn. Maar vooral water drinken denk ik.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Handig voor thuis alleen ja.
Voor buiten niet echt lol.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik houd zelf altijd in gedachten:
aan de pep?
hoofdpijn = watertekort / drink wat.
spanningshoofdpijn = verkrampte houding / je moet meer bewegen.
buikpijn = Honger / eet of drink wat.

Het is lastig om te weten wat je lichaam nodig is als je niet kan zien/voelen in wat voor staat hij verkeerd.
Probeer voor en na gebruik GOED te eten. Alle voedingstoffen die je binnenkrijgt terwijl je onder invloed bent kan je lichaam niet of nauwelijks verwerken. Ga nooit te lang door op pep het is dweilen met de kraan open en je komt jezelf gigantisch tegen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Water snuiven tussendoor.
Hand onder de kraan en dan licht van je hand af snuiven.

Na een kwatier voel je vaak ook dat weer snot krijgt en je neus moet snuiten.

Even spoelen, schoonhouden best wel logisch eigenlijk.
Smeer maar eens de hele tijd pep op je hand zonder je handen te wassen dan raakt het ook geïrriteerd.
Daar binnen is het dan ook helemaal droog.
Hou het vochtig.
Het werkt echt ken veel mensen die het fijn vinden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Guapo Temudgin zei:
Droog je de pep goed voor gebruik? Van aceton krijg je namelijk mal hoofdpijn :P
Klik om te vergroten...

Dit is van levensbelang zelfs. Er zit een stof in natte pep, waar je blind van kan worden. Was het niet manitol?
Laatst hoorde ik ook weer van iemand die te ongeduldig was om te drogen en van natte pep bommetjes maakte. Ongelofelijk. Blijkt maar weer dat veel mensen dit niet weten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."