#1
Ik neem aan dat @Neo-Shulginist gevaarlijk bedoelde als risico op verslaving.
Sommige mensen kunnen drugs gewoon beter controleren.Hoe kan je 1 a 2 x in de maand meth gebruiken? Ik lees over meth niet veel hier. Heb je weleens een tripreport geschreven?
Dit wil niet zeggen dat hij niet verslaafd kan raken maar er zijn meer dan genoeg mensen die een constructieve relatie hebben met meth
Meth is voor mij een soort zelfregulerend middel. Ja het heeft de beste rush en een goede high, maar het heeft ook een van de naarste (en langstdurende) comedowns die er is. Ik ben dan dus altijd erg blij als ik me gewoon weer 'normaal' voel. Een kater krijg je er meestal alleen van als je te veel/te lang achter elkaar gebruikt of heel weinig eet/drinkt; als je dat dus wel doet dan weerhoudt het je er wel een tijdje van om weer te gebruiken. Althans, zo werkt het voor mij in ieder geval, ik kan me best voorstellen dat sommigen juist meer gaan gebruiken om de kater to overstemmen.Hoe kan je 1 a 2 x in de maand meth gebruiken? Ik lees over meth niet veel hier. Heb je weleens een tripreport geschreven?
Ik zat zelf ook aan ongeveer een maand te denken, dus ik denk dat ik dat aan ga houden tenzij ik ergens andere info vind. Ik slik meestal wat 5-htp de dag na mijn meth gebruik, just to be sure, wellicht dat ik het nu dan een paar dagen extra zal doen. Serotonine syndroom is zeker geen pretje (spreek uit ervaring :/ ) dus daar let ik tegenwoordig heel goed op.Sommige mensen kunnen drugs gewoon beter controleren.
Dit wil niet zeggen dat hij niet verslaafd kan raken maar er zijn meer dan genoeg mensen die een constructieve relatie hebben met meth.
En 1 maand wachten is aan te raden.
Mischien geen verkeerd idee om ook wat 5htp bij te pakken voor een weekje?
(5htp kan serotonine syndroom veroorzaken icm drugs die op het serotonine systeem inwerken check altijd de interacties ook al is het maar paracetamol)
Meth is voor mij een soort zelfregulerend middel. Ja het heeft de beste rush en een goede high, maar het heeft ook een van de naarste (en langstdurende) comedowns die er is. Ik ben dan dus altijd erg blij als ik me gewoon weer 'normaal' voel. Een kater krijg je er meestal alleen van als je te veel/te lang achter elkaar gebruikt of heel weinig eet/drinkt; als je dat dus wel doet dan weerhoudt het je er wel een tijdje van om weer te gebruiken. Althans, zo werkt het voor mij in ieder geval, ik kan me best voorstellen dat sommigen juist meer gaan gebruiken om de kater to overstemmen.
Verder heb ik ook een hoop 'afleiding' waardoor ik er vaak ook niet de tijd/behoefte aan heb het te gebruiken, vooral doordat de (na)effecten zo lang duren en niet heel prettig zijn. En ik kan het me ook niet echt veroorloven om (vaak) nachtjes door te halen, wat bijna altijd wel het geval is bij meth, tenzij je je (laatste) dosis rond 9 uur 's ochtends neemt of een potente benzo gebruikt.
Al met al heb ik na gebruik minimaal een week een soort 'afkeer' ervan, en dan heb ik vaak genoeg afleiding/andere dingen waar ik plezier uithaal waardoor het meestal pas wat begint te 'kriebelen' na een week of 2-3.
Ik zat zelf ook aan ongeveer een maand te denken, dus ik denk dat ik dat aan ga houden tenzij ik ergens andere info vind. Ik slik meestal wat 5-htp de dag na mijn meth gebruik, just to be sure, wellicht dat ik het nu dan een paar dagen extra zal doen. Serotonine syndroom is zeker geen pretje (spreek uit ervaring :/ ) dus daar let ik tegenwoordig heel goed op.
Bedankt voor de tip en waarschuwing!
Wat als je werkloos wordt, je meer vrije tijd hebt, minder verplichtingen hebt, je de tijd en ruimte hebt om door te halen en je minder afleiding kan zoeken? Dan past dat 'recreatief & verstandig gebruiken' van meth niet meer in je leefpatroon. Ik weet niet of je het dan nog in de hand kan houden, lol.Meth is voor mij een soort zelfregulerend middel. Ja het heeft de beste rush en een goede high, maar het heeft ook een van de naarste (en langstdurende) comedowns die er is. Ik ben dan dus altijd erg blij als ik me gewoon weer 'normaal' voel. Een kater krijg je er meestal alleen van als je te veel/te lang achter elkaar gebruikt of heel weinig eet/drinkt; als je dat dus wel doet dan weerhoudt het je er wel een tijdje van om weer te gebruiken. Althans, zo werkt het voor mij in ieder geval, ik kan me best voorstellen dat sommigen juist meer gaan gebruiken om de kater to overstemmen.
Verder heb ik ook een hoop 'afleiding' waardoor ik er vaak ook niet de tijd/behoefte aan heb het te gebruiken, vooral doordat de (na)effecten zo lang duren en niet heel prettig zijn. En ik kan het me ook niet echt veroorloven om (vaak) nachtjes door te halen, wat bijna altijd wel het geval is bij meth, tenzij je je (laatste) dosis rond 9 uur 's ochtends neemt of een potente benzo gebruikt.
Al met al heb ik na gebruik minimaal een week een soort 'afkeer' ervan, en dan heb ik vaak genoeg afleiding/andere dingen waar ik plezier uithaal waardoor het meestal pas wat begint te 'kriebelen' na een week of 2-3.
Ik zat zelf ook aan ongeveer een maand te denken, dus ik denk dat ik dat aan ga houden tenzij ik ergens andere info vind. Ik slik meestal wat 5-htp de dag na mijn meth gebruik, just to be sure, wellicht dat ik het nu dan een paar dagen extra zal doen. Serotonine syndroom is zeker geen pretje (spreek uit ervaring :/ ) dus daar let ik tegenwoordig heel goed op.
Bedankt voor de tip en waarschuwing!
Ik ken er geen 1, jij wel? En als je zoekt op methamphetamine hier, dan zijn de resultaten op 1 hand te tellen.
Wat als je werkloos wordt, je meer vrije tijd hebt, minder verplichtingen hebt, je de tijd en ruimte hebt om door te halen en je minder afleiding kan zoeken? Dan past dat 'recreatief & verstandig gebruiken' van meth niet meer in je leefpatroon. Ik weet niet of je het dan nog in de hand kan houden, lol.
Ik ken 1 persoon op DF hier die meth eens probeerde en hier een triprapport over schreef. Na 1 keer gebruiken was hij verslaafd en niet veel later was het afkickkliniek zijn eindbestemming. Verder kreeg ie nog een ban op DF op zijn eigen account én op een paar dubbel accounts. Ik denk niet dat je hem wilt volgen, toch?
In het geval van Desoxyn gaat het wel om het D isomeer van Methamfetamine, vergelijkbaar aan Dexamfetamine, het D isomeer van Amfetamine.Als methamphetamine zo verschrikkelijk is waarom zou de fda desoxyn dan toestaan voor de behandeling van adhd?
Hey allemaal!
Ik wil binnenkort weer eens een keer 6-APB of 3-MMC gebruiken, maar ik gebruik nu 1 a 2 keer per maand methamphetamine. Hoewel meth natuurlijk niet echt een serotonine-slurper is, heeft het natuurlijk wel wat effect op je serotonine. Daarom vroeg ik mij af hoelang ik ongeveer zou moeten wachten na het gebruiken van meth? Zou een paar weken in dit geval genoeg zijn, of zou ik echt 3 maanden moeten gaan wachten?
Als methamphetamine zo verschrikkelijk is waarom zou de fda desoxyn dan toestaan voor de behandeling van adhd?
Als het goed is is veel straat meth al pure d-meth.In het geval van Desoxyn gaat het wel om het D isomeer van Methamfetamine, vergelijkbaar aan Dexamfetamine, het D isomeer van Amfetamine.
Het D isomeer van Methamfetamine heeft een hogere affiniteit voor dopamine, lagere affiniteit voor noradrenaline en lagere affiniteit voor serotonine. Het L isomeer van Methamfetamine vice versa dus.
Met oog op serotonine wellicht relevant/interessant.
Ik ken 1 persoon op DF hier die meth eens probeerde en hier een triprapport over schreef. Na 1 keer gebruiken was hij verslaafd en niet veel later was het afkickkliniek zijn eindbestemming. Verder kreeg ie nog een ban op DF op zijn eigen account én op een paar dubbel accounts. Ik denk niet dat je hem wilt volgen, toch?
Lichte serotonine affiniteit kan een stimulant ook wel meer verslavend maken. Methamfetamine lijkt grotendeels meer verslavend ten opzichte van Amfetamine omdat het wat rustiger aanvoelt op het lichaam terwijl tegelijkertijd de noradrenaline receptor bindindsaffiniteit van Methamfetamine (t.o.v. SER en DA affiniteit) toch ook wel opvallend hoog is. 4-FA is zogezegd ook wel aanzienlijk misbruik gevoeliger dan MDMA. In het geval van MDMA ligt de serotonine affiniteit dermate hoog dat de bijwerkingen extra snel merkbaar zijn en dat het lichaam zeer snel gaat protesteren.Het verschil tussen methamfetamine en MDMA is dat methamfetamine daarnaast óók nog een sterke dopamine-agonist is. Dat is wat methamfetamine zo verslavend maakt, maar ook zo schadelijk.
Ik dacht dat de meeste straat Methamfetamine vanuit de Adrenaline molecuul gesynthetiseerd werd, maar ik weet het fijne niet van het effect van een synthese route op de uitwerking van stereo isomeren.Als het goed is is veel straat meth al pure d-meth.
Wel grappig, je zou denken dat het op z'n minst enige affiniteit heeft met de serotonine receptoren al ligt de noradrenaline affiniteit ook geheid hoog.En het L isomeer van met is waardeloos als recreatief middel.
Zo waardeloos dat ze het in vicks nasal inhalers hebben gepleurd wat OTC verkrijgbaar is in murica.
Vrij zeker dat het meestal gemaakt word van pseudo-ephedrine wat pure d-amph levert.Lichte serotonine affiniteit kan een stimulant ook wel meer verslavend maken. Methamfetamine lijkt grotendeels meer verslavend ten opzichte van Amfetamine omdat het wat rustiger aanvoelt op het lichaam terwijl tegelijkertijd de noradrenaline receptor bindindsaffiniteit van Methamfetamine (t.o.v. SER en DA affiniteit) toch ook wel opvallend hoog is. 4-FA is zogezegd ook wel aanzienlijk misbruik gevoeliger dan MDMA. In het geval van MDMA ligt de serotonine affiniteit dermate hoog dat de bijwerkingen extra snel merkbaar zijn en dat het lichaam zeer snel gaat protesteren.
Het zou mij echter niet verbazen dat het meer rustgevend aanvoelend karakter van Methamfetamine ten opzichte van Amfetamine niet enkel verklaard kan worden aan de hand van enige serotonine bijslag.
Ik dacht dat de meeste straat Methamfetamine vanuit de Adrenaline molecuul gesynthetiseerd werd, maar ik weet het fijne niet van het effect van een synthese route op de uitwerking van stereo isomeren.
Wel grappig, je zou denken dat het op z'n minst enige affiniteit heeft met de serotonine receptoren al ligt de noradrenaline affiniteit ook geheid hoog.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."