#1
Vrij zeker dat het meestal gemaakt word van pseudo-ephedrine wat pure d-amph levert.Lichte serotonine affiniteit kan een stimulant ook wel meer verslavend maken. Methamfetamine lijkt grotendeels meer verslavend ten opzichte van Amfetamine omdat het wat rustiger aanvoelt op het lichaam terwijl tegelijkertijd de noradrenaline receptor bindindsaffiniteit van Methamfetamine (t.o.v. SER en DA affiniteit) toch ook wel opvallend hoog is. 4-FA is zogezegd ook wel aanzienlijk misbruik gevoeliger dan MDMA. In het geval van MDMA ligt de serotonine affiniteit dermate hoog dat de bijwerkingen extra snel merkbaar zijn en dat het lichaam zeer snel gaat protesteren.
Het zou mij echter niet verbazen dat het meer rustgevend aanvoelend karakter van Methamfetamine ten opzichte van Amfetamine niet enkel verklaard kan worden aan de hand van enige serotonine bijslag.
Ik dacht dat de meeste straat Methamfetamine vanuit de Adrenaline molecuul gesynthetiseerd werd, maar ik weet het fijne niet van het effect van een synthese route op de uitwerking van stereo isomeren.
Wel grappig, je zou denken dat het op z'n minst enige affiniteit heeft met de serotonine receptoren al ligt de noradrenaline affiniteit ook geheid hoog.
Idk tbh.
Shake en bake word wss zwz van pseudo gemaakt of de Mexicaanse cartel meth er ook van gemaakt word is een vraag.