#1
Gelcap , beetje groter als een normale lijn, in de cap en slikken.. komt na half uurtje op (maakt bij mij weinig uit op nuchtere maag of niet...) kom ik ongeveer een uurtje of 3 mee , dan voel ik het effect wel wegzakken.
![:handwaving1:]()
Was je je speed ?Nu ik dit lees merk ik dat mijn dosissen altijd veels te veel zijn
Ik neem soms elk uur een lijntje.
Een halve gram per nacht.
Ligt er aan hoe lang je al bezig bent. Ik hou het eigenlijk op 24 uur niet slapen na je laatste bommetje. En als je dan kan slapen, zullen dit niet echt veel uurtjes zijn. Tenzij je echt veel cafeïne in je speed hebt zitten. Dan is slapen na een uur of 6 wel mogelijk na je laatste dosis. (Slaapperiodes van 1 a 2 uur achter mekaar)Na die 8 uur kun je nog wel last hebben van slapeloosheid. Ik zeg meestal dat je er rekening mee moet houden dat je 12 uur na de laatste dosis op zijn vroegst weer kan slapen.
Vraagje, ik heb nu inmiddels bij 3 verschillende vendors wat speed gehaald.. Ik vermoed dat het een slechte kwaliteit is. 250mg in een capsule, dan voel ik me een beetje 'wakkerder' en begin wat meer aan multitasking. Maar ik heb geen last van een kaakklem o.i.d. Ik mag bij deze hoeveelheid toch wel wat meer verwachten? (en nee, geen tolerantie tot nu.)
Wat voor speed heb jij dan als het na 3 uurtjes al niets meer doet? Is het wel speed of pure cafeïne?Gelcap , beetje groter als een normale lijn, in de cap en slikken.. komt na half uurtje op (maakt bij mij weinig uit op nuchtere maag of niet...) kom ik ongeveer een uurtje of 3 mee , dan voel ik het effect wel wegzakken.
![]()
Wat voor speed heb jij dan als het na 3 uurtjes al niets meer doet? Is het wel speed of pure cafeïne?
Nu ik dit lees merk ik dat mijn dosissen altijd veels te veel zijn
Ik neem soms elk uur een lijntje.
Een halve gram per nacht.
Was je je speed ?
Tot 2 jaar geleden waste ik men speed niet en legde ik ook om het uur een goede lijn , ALS ik het nu nog doe , is het geteste gewassen speed en heb ik aan 2 a 3 lijntjes van 30/40 mg meer dan genoeg voor heel de avond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."