Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bommetjes buik helse pijn.

Speed bommetjes buik helse pijn.

52 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Quinn zei:
een fruitvlieg is eigenlijk redelijk intelligent. de grote van zijn hersenen in vergelijking tot mensen hersenen met de daarbij horende kennis blijkt dat een vlieg en daarbij afstanders van de vlieg ( de fruitvlieg ). Is dat een fruitvlieg intelligenter zou zijn dan een mens. als daarbij de horende hersendelen vergroot werden naar mensen formaat of mensen hersenen verkleind werden naar vliegen formaat.
Klik om te vergroten...
't Leuke is dat de grootte van hersens niet bepalend zijn voor het IQ/intelligentie. Just saying ...
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bas zei:
't Leuke is dat de grootte van hersens niet bepalend zijn voor het IQ. Just saying ...
Klik om te vergroten...
wordt wel bepaald door hoe de hersen delen met elkaar samen werken en de kennis die je ermee opvangt ( als ik het goed verwoord bij deze een soort verbinding tussen de delen). iq wordt gerekent op 3 factoren. daarbij heeft de kennis die je kan opslaan in de grote van je hersenen wel invloed. vgm geld het niet voor alle 3 factoren daarintegen.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Bas je bent een vreselijk irritant mannetje en nog al dom inderdaad. Ik kwam laatst ook al een post van je tegen maar wat kan jij stom lullen zeg! En voor de rest kraak je alleen maar mensen af hier.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Quinn zei:
wordt wel bepaald door hoe de hersen delen met elkaar samen werken en de kennis die je ermee opvangt ( als ik het goed verwoord bij deze een soort verbinding tussen de delen). iq wordt gerekent op 3 factoren. daarbij heeft de kennis die je kan opslaan in de grote van je hersenen wel invloed. vgm geld het niet voor alle 3 factoren daarintegen.
Klik om te vergroten...
ja net gegoogled grote heeft minimalen invloed alleen een vlieg kan beteren connecties leggen tussen zijn hersendelen alleen heeft minder kennis in zijn hersenen dus minder opties. stel de grote van de hersenen waren evengroot als de mens kan een vlieg snellere grote en meer connecties/verbindingen leggen tussen de hersendelen en is daarom ook een intelligent wezen. enzovoorts enzovoorts....
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#5
MelissaChanelNo1 zei:
@Bas je bent een vreselijk irritant mannetje en nog al dom inderdaad. Ik kwam laatst ook al een post van je tegen maar wat kan jij stom lullen zeg! En voor de rest kraak je alleen maar mensen af hier.
Klik om te vergroten...
@Bas heeft gewoon gelijk hoor, het is niet voor niks dat Mercedesz zijn posts heeft verwijderd.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
MelissaChanelNo1 zei:
@Bas je bent een vreselijk irritant mannetje en nog al dom inderdaad. Ik kwam laatst ook al een post van je tegen maar wat kan jij stom lullen zeg! En voor de rest kraak je alleen maar mensen af hier.
Klik om te vergroten...
Ik bespeur hier enige vorm van sarcasme. ;p
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen, kappen nu met het gebitch. Dit is echt nergens voor nodig. Geldt voor zowel @Mercedesz als voor @Bas als voor @MelissaChanelNo1. Een waarschuwing bij deze. Hou de sfeer een beetje prettig a.u.b. En ik heb net m’n huis schoongemaakt dus ik zie het niet echt zitten om vandaag ook nog grote-topic-schoonmaak op de planning te zetten.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koffieboon zei:
Snap niet dat je zo kneitertje strak staan mooi vindt. Te veel van het goeie is echt niet meer leuk man, compleet naar de kloten ben je dan.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt mij ook geen pretje, alleen komt het zelden voor dat ik "kneiterstrak" sta.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Techneut zei:
@Bas heeft gewoon gelijk hoor, het is niet voor niks dat Mercedesz zijn posts heeft verwijderd.
Klik om te vergroten...

Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet.
M
MelissaChanelNo1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze olifant zei:
Mensen, kappen nu met het gebitch. Dit is echt nergens voor nodig. Geldt voor zowel @Mercedesz als voor @Bas als voor @MelissaChanelNo1. Een waarschuwing bij deze. Hou de sfeer een beetje prettig a.u.b. En ik heb net m’n huis schoongemaakt dus ik zie het niet echt zitten om vandaag ook nog grote-topic-schoonmaak op de planning te zetten.
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Hou de sfeer prettig. Maar voor sommige is dat blijkbaar erg lastig. Snap niet waarom er zo negatief gereageerd moet worden op iemand die goed advies geeft aan TS. Ik vind dat zo jammer altijd.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol. :tongueout:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Omdat, ik geen idee heb hoe ik op al deze reactie's moet reageren.
Ik heb al genoeg downers dus, wiet is voor mij niet intressant.
Stoppen is inderdaad het beste maar ook het lastigst, ik zal beginnen met minderen iedegeval.

Nee, ik ben niet trots op deze naam, maar dat lijkt mij dan weer voor de hand liggend.

Bedankt voor de input van ieder van jullie, donderdag heb ik een afspraak staan met dokter/psychiater.
Daar zal ik deze klacht voorleggen hij weet al van mijn gebruik dus ik zal er ook niet om heen draaien.
Enige update zal ik nog op terug komen na oordeel van dokter.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sterkte @Misbruik! Speed kan de maagwand irriteren en beschadigen. Goed dat je het aan een dokter voorlegt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
acht.zes zei:
Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen :yum:.
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#15
MelissaChanelNo1 zei:
Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet.
Klik om te vergroten...

Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekZ zei:
Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen :yum:.
Klik om te vergroten...
Zo lok je het zelf ook wel een beetje uit hè. Aub even op letten. Ik lees niet alle posts op het forum, dus misschien dat Mercedesz hetzelfde heeft gedaan. Als ik dat zie zal ik hem daar ook op wijzen.
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mercedesz zei:
Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt :)
Klik om te vergroten...
Discussies zijn er om meningen samen te voegen en naar realiteit te werken om zo feiten en waarheid te creeëren en achterhalen. discussies zijn wel goed zolang beide partijen maar met correcte standpunten komen en er daadwerkelijk een discussie inplaats van een water ballonen gevecht. ben trots op je command boven deze btw <3 en ja voor mij blijft het altijd lastig om gezellig te blijven dat is mijn vak. <3
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekZ zei:
@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...
Klik om te vergroten...
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1 :) daarom kan je nooit de 1e beschuldigen maar alleen beide.

( tenzij de discussie natuurlijk voorbij is lol )
M
MercedeszLid
01-01-2024, 00:00
#20
Quinn zei:
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1 :) daarom kan je nooit de 1e beschuldigen maar alleen beide.

( tenzij de discussie natuurlijk voorbij is lol )
Klik om te vergroten...

<3 <3

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."