Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol.![]()
Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen
Zo, net met een bak popcorn op schoot dit topic doorgelezen lol.![]()
Ik zou mijn posts ook verwijderen als ik alleen maar word aangevallen voor niets. Hij gaf gewoon advies om er mee te stoppen en in plaats van speed een joint nemen. Wiet is veel minder schadelijk voor je en mijn vriend heeft door het blowen ook zijn verslaving van coke weten te stoppen door de coke weg te leggen en in plaats daar van een joint te nemen. En ernstig last van je maag krijgen met pijngrens 8/10 kan zeker wel gevaarlijk zijn. Waarom is het dan zo gek als het niet uit te houden is de spoedeisende hulp te bellen? Dat is nog al logisch. @Bas geeft ook aan dat het nooit te laat is om met drugs te stoppen las ik net. Datvind ik wel een zeer domme reactie moet ik zeggen. @Bas hou gewoon een keer op met je negatieve reacties en lok niet steeds ruzies uit, want dat doe je. Laat iedereen en ga niet iemand uithangen die het allemaal zo veel beter weet.
Zo lok je het zelf ook wel een beetje uit hè. Aub even op letten. Ik lees niet alle posts op het forum, dus misschien dat Mercedesz hetzelfde heeft gedaan. Als ik dat zie zal ik hem daar ook op wijzen.Je bent niet alleen haha. Jammer dat @Mercedesz zijn reacties niet meer zichtbaar zijn anders had ik er chips & dips bijgenomen.
Discussies zijn er om meningen samen te voegen en naar realiteit te werken om zo feiten en waarheid te creeëren en achterhalen. discussies zijn wel goed zolang beide partijen maar met correcte standpunten komen en er daadwerkelijk een discussie inplaats van een water ballonen gevecht. ben trots op je command boven deze btw <3 en ja voor mij blijft het altijd lastig om gezellig te blijven dat is mijn vak. <3Precies! Dat is ook de reden. Ik heb gewoon geen zin in discussies die nergens naar toe leiden.
Het blijft voor sommige mensen nog steeds lastig om de sfeer prettig te houden en dat is jammer.
Dankjewel, dat je het even duidelijk maakt![]()
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1@Mercedesz je bent anders altijd bij de eersten om discussies en sfeer op te fokken plus dat je dingen zegt die helemaal uit de context van het topic getrokken worden...
komt van alle kanten ook van die van ons mijn popcorn jonguh, <3 discussie komt van 2 kanten niet 1daarom kan je nooit de 1e beschuldigen maar alleen beide.
( tenzij de discussie natuurlijk voorbij is lol )
Stoppen met speed en shag. Regelmatig bewegen en sporten. Veel anti-oxidanten eten. Veel vers eten en zo min mogelijk bewerkt voedsel. Verspil je geld niet aan dure supplementen.Pepklachten brachten mij bij deze topic,.(Ook al gebruik no way zoveel) en wilde vragen naar omeprazol die ik van de huisarts krijg voor buikklachten,.nu slik die vlak voordat de bom erin gaat (laten we zeggen 2x gedurende de week) maar hoorde laatst dat maagbeschermes kankerverwekkend zijn!evenals paracetamol! nu rook ik ook flink (pak shag in de week) en was mij niet ontgaan dat ik me de afgelopen tijd ook best naar de k*nker voel ,nu weet ik dat jullie geen medische zorg verlenen maar laat mij mijn vraag zó stellen——er zullen door de speed behoorlijk wat vitamine reserves aan onderdoorgaan ,wat waarschijnlijk ook die alombekende pepkop zo doet ...stralen...—-Welke vitamines of voedingssupplementen zullen die ,samen met gezond eten, mij weer het snelst back to health brengen?
🤯😤ðŸ˜ðŸ¤¬ðŸ˜“🥵🥶🥵🥶🥵🥶🥵🥶 vitamine D iscipiline en cursus Zelfonthouding mis ik bij uitstek ,vind het heerlijk om seminars van vooraanstaande psychologen te beluisteren en podcasts van gelijkgestemde mensen maar volgens mij intereseert het me allemaal geen hol zonder me sjekkie en peppieStoppen met speed en shag. Regelmatig bewegen en sporten. Veel anti-oxidanten eten. Veel vers eten en zo min mogelijk bewerkt voedsel. Verspil je geld niet aan dure supplementen.
Ja discipline hoort hierbij inderdaad. Je moet uiteraard wel zelf willen stoppen.🤯😤ðŸ˜ðŸ¤¬ðŸ˜“🥵🥶🥵🥶🥵🥶🥵🥶 vitamine D iscipiline en cursus Zelfonthouding mis ik bij uitstek ,vind het heerlijk om seminars van vooraanstaande psychologen te beluisteren en podcasts van gelijkgestemde mensen maar volgens mij intereseert het me allemaal geen hol zonder me sjekkie en peppie
Mijn ex had een maag verkleining gedaan en had van die speciale maag beschermers. Als ik een lompe xtc kater had en niet kon eten nam ik er een bunkerde ik mezelf helemaal vol en was ik weer herboren. Maar gezond lijkt het me niet het deed zeker zijn werking. Toch ben ik zelf van mening dat je beter wel dan niet kan eten (maagbeschermer included)Pepklachten brachten mij bij deze topic,.(Ook al gebruik no way zoveel) en wilde vragen naar omeprazol die ik van de huisarts krijg voor buikklachten,.nu slik die vlak voordat de bom erin gaat (laten we zeggen 2x gedurende de week) maar hoorde laatst dat maagbeschermes kankerverwekkend zijn!evenals paracetamol! nu rook ik ook flink (pak shag in de week) en was mij niet ontgaan dat ik me de afgelopen tijd ook best naar de k*nker voel ,nu weet ik dat jullie geen medische zorg verlenen maar laat mij mijn vraag zó stellen——er zullen door de speed behoorlijk wat vitamine reserves aan onderdoorgaan ,wat waarschijnlijk ook die alombekende pepkop zo doet ...stralen...—-Welke vitamines of voedingssupplementen zullen die ,samen met gezond eten, mij weer het snelst back to health brengen?
Idd ,maar daar kwam u mee aan..ik vind op een juiste manier doseren veel fijner dan Stoppen..dat doe ik wel voor een rood licht 🙂Ja discipline hoort hierbij inderdaad. Je moet uiteraard wel zelf willen stoppen.
Tja, drugs gebruiken = kater accepteren. Misschien kan je wat minderen qua frequentie en hoeveelheid.Idd ,maar daar kwam u mee aan..ik vind op een juiste manier doseren veel fijner dan Stoppen..dat doe ik wel voor een rood licht 🙂
Idd ,maar daar kwam u mee aan..ik vind op een juiste manier doseren veel fijner dan Stoppen..dat doe ik wel voor een rood licht 🙂
Dit werkt in ieder geval 10 keer beter dan vitamine supplementen en het heeft ook nog eens een positieve uitwerking op je mentale en fysieke gezondheid. Ook als je niet stopt met speed en shag.Stoppen met speed en shag. Regelmatig bewegen en sporten. Veel anti-oxidanten eten. Veel vers eten en zo min mogelijk bewerkt voedsel. Verspil je geld niet aan dure supplementen.
Multivitamine en magnesium slikte ik tijdens mijn speedverslaving. Multuvita voor alles, en magnesium voor je spieren botten. Dat werkt ECHT. Maar inderdaad, stoppen met speed en shag is het beste. Dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.Pepklachten brachten mij bij deze topic,.(Ook al gebruik no way zoveel) en wilde vragen naar omeprazol die ik van de huisarts krijg voor buikklachten,.nu slik die vlak voordat de bom erin gaat (laten we zeggen 2x gedurende de week) maar hoorde laatst dat maagbeschermes kankerverwekkend zijn!evenals paracetamol! nu rook ik ook flink (pak shag in de week) en was mij niet ontgaan dat ik me de afgelopen tijd ook best naar de k*nker voel ,nu weet ik dat jullie geen medische zorg verlenen maar laat mij mijn vraag zó stellen——er zullen door de speed behoorlijk wat vitamine reserves aan onderdoorgaan ,wat waarschijnlijk ook die alombekende pepkop zo doet ...stralen...—-Welke vitamines of voedingssupplementen zullen die ,samen met gezond eten, mij weer het snelst back to health brengen?
Yes ,thanks alleen kreeg Ik dit advies ook van me buurman ,me moeder, een gast die op de bus moest wachtte met me...stiekem had ik dat ergens ook wel door hoor maar bedankt voor meedenken!Dit werkt in ieder geval 10 keer beter dan vitamine supplementen en het heeft ook nog eens een positieve uitwerking op je mentale en fysieke gezondheid. Ook als je niet stopt met speed en shag.
Omdat, ik geen idee heb hoe ik op al deze reactie's moet reageren.
Ik heb al genoeg downers dus, wiet is voor mij niet intressant.
Stoppen is inderdaad het beste maar ook het lastigst, ik zal beginnen met minderen iedegeval.
Nee, ik ben niet trots op deze naam, maar dat lijkt mij dan weer voor de hand liggend.
Bedankt voor de input van ieder van jullie, donderdag heb ik een afspraak staan met dokter/psychiater.
Daar zal ik deze klacht voorleggen hij weet al van mijn gebruik dus ik zal er ook niet om heen draaien.
Enige update zal ik nog op terug komen na oordeel van dokter.
Dit is gewoon een zeer slecht advies. Drugs combineren hoor je sowieso niet te doen *kuch*. Maar je gaat niet iemand aanraden om wiet te nemen na het blowen. Je weet zelf dat dit het effect van speed afremt waardoor de gebruiker meer speed kan nemen en zo psychisch verslaafd wordt aan wiet wanneer hij speed gebruikt. Bovendien kan dit nog eens zorgen voor een wietverslaving. En als ik het zo lees op DF, komt men hier zeer moeilijk van af.Stop er gewoon mee en probeer wanneer je speed neemt een joint te nemen in plaats van speed dus.
Niet iedereen op DF heeft het goed voor iedereen. Dat bevestig je zo juist met je eigen post. En niet bij iedereen gaat het goed fout, het ligt eraan hoe je je er zelf als persoon mee omgaat.Beter luister je naar
iedereen hier op df, die het goed met je voor hebben, voordat het een keer te laat is en geloof me, het gaat
een keer goed fout.
Je moet dit anders zien. Hij laat geen trots zien met zijn naam, maar eerder gewoon eerlijkheid en openheid. Het is heel wat om op deze manier te laten zien dat je drugs misbruikt. Niet om trots te tonen, maar om eerlijkheid. Dat is tegenwoordig zelden te vinden namelijk. Ik vind het gewoon knap van hem om zo'n naam te hebben.Snap ook niet waarom je de naam ''misbruik'' hebt.. Trots op jezelf dat je drugs misbruikt?
Dit slaat gewoon nergens op en is ook een zeer overdreven reactie.Het is erg belangrijk in jou situatie, dat je de naar de dokter gaat. Bel
anders de spoedeisende hulp en zeg dat het niet meer te houden is.
Zeer negatieve gedachte dit, je bent namelijk nooit te laat, er is altijd nog een kans & hoop. Door deze reactie zaai je veel haat en angst uit wat totaal niet helpt voor de topic-starter. Het was beter geweest als je serieus reageerde met het advies om een afspraak te maken met de huisarts samen met een ouder die daarin ondersteuning biedt, dan dit. En dat overmatig drugs gebruik grote gevolgen kan hebben met daarbij een voorbeeld. Dat zorgt er meer voor dat er goed nagedacht gaat worden over de gevolgen en zet je de topic-starter aan om iets te ondernemen.Bel de dokter, voordat het een keer te laat is. Klinkt misschien heftig,
maar dat is het ook. Wie weet krijg je een gat in je maag en dan is alles te laat als je er niet op tijd bij bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."