#1
Ik had halfjaar terug roze! Vond ik wel een beetje gek natuurlijk maar inderdaad had te maken met uitwassen en hoe stoffen reageren. Zou die wel weer willen hebben. Vond t stiekem wel stoer roze speed :P
Ik had halfjaar terug roze! Vond ik wel een beetje gek natuurlijk maar inderdaad had te maken met uitwassen en hoe stoffen reageren. Zou die wel weer willen hebben. Vond t stiekem wel stoer roze speed :P
Over het algemeen is bijna alle pep wel met iets caf aangemaakt alleen als je het zelf maakt ben je er zeker van dat de niks inzitZegt niets, plakkerige speed, poederig, stoffig, vlokkerig. Kan allemaal caffaine in zitten.
Over het algemeen vormt zuivere speed nooit harde (wegschietende) klontjes. Maar ook die bewering is nergens op gebaseerd.
Overigens is dit niet helemaal waar heb hier ook zeker zuivere amfetamine die na drogen ook gelig word hoe weet ik zo zeker dat die zuiver is omdat ik er zelf heb gekloprZuivere amfetamine is steeds een wit poeder. Toen ik alles van dit vroeger van de deepweb kocht en de natte pasta te drogen legde was de speed zo wit als het maar kon zijn. Ook maanden later bleef deze droge speed zijn witte kleur behouden en de kracht bleef hetzelfde (amfetamine is een zeer stabiele stof en zal normaal gezien heel gering, tot niet met stoffen uit de omgeving reageren). Nu bezit ik ook gele speed ... van iemand in de buurt. Moet zeggen dat het effect niet veel verschild maar de witte amfetamine deed heel weinig pijn aan men neus terwijl dit gele spul zodanig brand dat ik spontaan tranen in mijn ogen krijg en zelfs braakneigingen krijg van de pijn, sterkere geur en smaak dankzij het doorsijpelende slijm.
Dat je speed gelig is betekend niet dat de kwaliteit minder is. Soms is de speed niet (goed) uitgewassen door de dealer m.b.v. aceton (best meerdere malen wassen). De gele kleur kan dus tal van redenen hebben, de oorzaak kan dus liggen door de aanwezigheid van restproducten (bvb zwavelzuur, dit reageert met zuurstof en zo verkrijg je de gele verkleuring).
Vaak is speed ook versneden met Cafeïne, ook dit kan het gele kleurtje verklaren.
Zelf heb ik graag dat mijn speed een relatief lage zuiverheid heeft... zodat ik me geen zorgen hoef te maken problemen te krijgen om in te slapen of heel makkelijk een te intense energiestoot krijg op een ongewenst moment. Over de prijs valt toch niet te klagen.
Wanneer de speed meer pikt dan dat je gewend bent komt dit wellicht door de aanwezigheid van nog te veel restproducten. Een heel groot gevaar is dit nu ook weer niet, maar veel van de restproducten heb je liever niet te veel van in je lichaam. Zo is het alsnog verstandig (zeker als je er vrij veel van hebt) dit zelf te wassen met aceton. Zo hou je alleen het zuivere spul over en zal je neus je dankbaar zijn!
Heeft voornamelijk met de olie te makenBen hier geen expert in...
Maar is dat niet gewoon omdat het blootgesteld wordt aan licht/lucht? Ongeacht wat er wel/niet zou inzitten?
*Excuses als het dom lijkt 😄
Dank je voor je antwoord @StimsalaBanne
Vind het zelf niet nodig om pep te testen...
Nu ik deze informatie heb geloof ik het wel.
Alles bij deze jongens is altijd van hoogste kwaliteit.
Was alleen verbaast dat de pep zo anders was en vroeg mij dus af of dat gele kwam omdat het oud was.
Maar dan weet ik dat bedankt
Ohja, inderdaad, vergeet steeds dat Amsterdam wel vergoeding vraagt ja. Alleen kan daar wel iedere dag toch? Of ook alleen 1x per week?
Het effect cafeïne die aanwezig is in versneden speed gaat normaal gezien verwaarloosbaar zijn. Een lijntje pep zal tussen de 20-40mg amfetamine liggen, afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Als het versneden is kan je dit waarschijnlijk makkelijk verdubbelen. Met die redenering heb je zo tussen de 20-40mg cafeïne binnen bij het nemen van de gewenste hoeveelheid amfetamine. Gezien in energiedrank gemiddeld het driedubbele zit, niets om je zorgen over te maken!@Sjappiewappie
Okey ja dus toch een verschil?
Deze stinkt echt niet normaal!
Die witte was heel soft dat vond ik ook juist fijn.
Ik hoor dat vaker over wassen.
Kan je aceton gewoon in de winkel kopen zoals een drogist? Ik bestel geen dingen online daar hou ik niet van. Geen drugs maar ook geen kleding enzo. Ik koop alles gewoon contant.
Ik heb deze nog niet geprobeerd heb nog steeds 2 gram zeer lekkere coke dus dan snuif ik geen speed.
Heb het gewoon liggen als ik een keer zeer productief wil zijn en neem dan maximaal 2 lijntjes.
Maar heb een hekel aan de zware speed die je benoemde.
Vond de geur van deze al verschikkelijk vandaar mijn vraag hier.
Dus de kwaliteit van het effect is het zelfde?
Maar de kwaliteit van het nemen is dus niet goed?
Als ik het ga wassen word het dan wel het witte?
Ik kan slecht tegen cafeïne.
Ik ben gek op koffie maar 3 bakjes sterke koffie kan mij al een slecht gevoel geven.
Dus wil zeker geen cafeïne snuiven.
Maar anders gooi ik het gewoon weg en koop ik gewoon goede ergens.
Als die acceton ook weer net zoveel als een gram kost heb ik geen zin om daar de moeite voor te nemen.
Wat ben ik blij dat coke bij mij geen effect heeft. Als ik hoor hoeveel dit kost en hoe rap dit er doorheen is ben ik blij dat ik niet kan beseffen waarom mensen dit de moeite waard vinden@Sjappiewappie
Ik heb deze nog niet geprobeerd heb nog steeds 2 gram zeer lekkere coke dus dan snuif ik geen speed.
Wat ben ik blij dat coke bij mij geen effect heeft. Als ik hoor hoeveel dit kost en hoe rap dit er doorheen is ben ik blij dat ik niet kan beseffen waarom mensen dit de moeite waard vinden![]()
Als je echt goede coke hebt zoals ik nu heb dan kan je het effect niet ontkennen.
Deze Columbiaanse flakes van 83% geeft je zo een euforie dat je er geil van word.
Het was hele goede coke. Liet van de deepweb komen en vroeg 2 vrienden die met deze stof heel ervaren waren om mee te doen. Wou er meteen invliegen dus nam dezelfde hoeveelheid als hun. Paar minuten konden ze me duidelijk maken dat dit wellicht de beste coke was die ze ooit gehad hebben....
Meer en meer lijntjes geprobeerd, ook dagen gewacht en opnieuw geprobeerd, op een warm, verdoofd gevoel in mijn mond en op mijn gehemelte na voelde ik helemaal niets.
Reageer op speed ook tegenovergesteld als andere mensen.
Reageer op speed ook tegenovergesteld als andere mensen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."