Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele pep

Gele pep

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Amfitamientje Power weet wel hoe dat zit
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sjappiewappie zei:
Reageer op speed ook tegenovergesteld als andere mensen.
Klik om te vergroten...

Veel mensen hebben wat jij hebt en gebruiken daarom retalin.
Maar dat is ook te gek voor woorden dat dokters een soort amfetamine voor te schrijven om elke dag te gebruiken.
Soms vraag ik mij echt af hoe zulke medicijnen worden goedgekeurd.....
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
@StimsalaBanne nog even een vraagje.
Cafeïne maakt dat de pep echt poederig of blijf je dan van die schubben houden?
Heb die spierwitte weer en hij is niet zo sterk als die gele.
Hij is soft en stinkt wel naar pep maar krijg het niet klein.
(Ja ik weet dat het beste is om het te testen, maar ik heb hem al bijna op)

Kan er veel van nemen spierwit en zacht.
Brand bijna niet.
Vind het wel fijn.
Hoef die zware pep niet...

Maar mijn vraag is dus wat voor een structuur je krijgt als ze het met cafeïne versnijden.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#4
De ene keer dat ik eens wat spul van een maat testte was het ook geel van kleur en bleef er na aceton maar 5% van het startgewicht over. Een ander monster wat ik zelf had geregeld (pasta) had een lichtpaarse kleur maar was tenminste voor een groot deel wat het zijn moest.

Kleur zegt niet zoveel, het kan zelfs spierwit zijn en grotendeels cafeïne zijn.

Revolutionair zei:
Veel mensen hebben wat jij hebt en gebruiken daarom retalin.
Maar dat is ook te gek voor woorden dat dokters een soort amfetamine voor te schrijven om elke dag te gebruiken.
Soms vraag ik mij echt af hoe zulke medicijnen worden goedgekeurd.....
Klik om te vergroten...

Ritalin/methylfenidaat is geen "soort amfetamine" maar een middel met vergelijkbare werking. Medisch gebruik van een middel is ook heel iets anders dan recreatief gebruik. Middelen worden oraal genomen en de doses liggen veel lager dan bij recreatief gebruik. En de middelen zijn van consistente kwaliteit itt straatdrugs.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
ATGC zei:
De ene keer dat ik eens wat spul van een maat testte was het ook geel van kleur en bleef er na aceton maar 5% van het startgewicht over. Een ander monster wat ik zelf had geregeld (pasta) had een lichtpaarse kleur maar was tenminste voor een groot deel wat het zijn moest.

Kleur zegt niet zoveel, het kan zelfs spierwit zijn en grotendeels cafeïne zijn.

Ritalin/methylfenidaat is geen "soort amfetamine" maar een middel met vergelijkbare werking. Medisch gebruik van een middel is ook heel iets anders dan recreatief gebruik. Middelen worden oraal genomen en de doses liggen veel lager dan bij recreatief gebruik. En de middelen zijn van consistente kwaliteit itt straatdrugs.
Klik om te vergroten...

Had deze pep zwaar onderschat dacht dat het slappe hap was.
Maar was al doorgehaald en heb mijn laatste lijntje 24 uur geleden genomen.
En nog niet geslapen!
Heb zelfs vanacht een dosis van 4ml ghb per uur genomen van zeer sterke ghb.
Normaal zou ik gewoon plat gaan maar ik spacede hem kapot maar ging niet out!
Die pep is echt super sterk en wat een kut spul.
Dit was echt de laatste keer.
Geef mij maar een pakje coke.
Pep heeft echt hele nare nadelen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zegt niets, plakkerige speed, poederig, stoffig, vlokkerig. Kan allemaal caffaine in zitten.
Over het algemeen vormt zuivere speed nooit harde (wegschietende) klontjes. Maar ook die bewering is nergens op gebaseerd.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sjappiewappie zei:
Het effect cafeïne die aanwezig is in versneden speed gaat normaal gezien verwaarloosbaar zijn. Een lijntje pep zal tussen de 20-40mg amfetamine liggen, afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Als het versneden is kan je dit waarschijnlijk makkelijk verdubbelen. Met die redenering heb je zo tussen de 20-40mg cafeïne binnen bij het nemen van de gewenste hoeveelheid amfetamine. Gezien in energiedrank gemiddeld het driedubbele zit, niets om je zorgen over te maken!

Geen idee waar je aceton kan kopen, denk ook niet dat je zomaar eender welke mag kopen. Ik ben er alleszins veel te lui voor en bijt door de stank en de pijn heen.


Wat ben ik blij dat coke bij mij geen effect heeft. Als ik hoor hoeveel dit kost en hoe rap dit er doorheen is ben ik blij dat ik niet kan beseffen waarom mensen dit de moeite waard vinden :grin:
Klik om te vergroten...

Beetje raar advies om te geven aan iemand die aangeeft dat ie slecht tegen caffeine kan. Deze persoon kan misschien wel goed tegen amfetamine. Als je een paar flinke lijnen neemt kun je heel nerveus worden van de caffeine. Dan ligt het meer aan de caffeine dan speed.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had halfjaar terug roze! Vond ik wel een beetje gek natuurlijk maar inderdaad had te maken met uitwassen en hoe stoffen reageren. Zou die wel weer willen hebben. Vond t stiekem wel stoer roze speed :P
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Barbie-pep! 😍
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
TripJess zei:
Ik had halfjaar terug roze! Vond ik wel een beetje gek natuurlijk maar inderdaad had te maken met uitwassen en hoe stoffen reageren. Zou die wel weer willen hebben. Vond t stiekem wel stoer roze speed :P
Klik om te vergroten...

Serieus? Roze pep?...😅
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#11
StimsalaBanne zei:
Zegt niets, plakkerige speed, poederig, stoffig, vlokkerig. Kan allemaal caffaine in zitten.
Over het algemeen vormt zuivere speed nooit harde (wegschietende) klontjes. Maar ook die bewering is nergens op gebaseerd.
Klik om te vergroten...
Over het algemeen is bijna alle pep wel met iets caf aangemaakt alleen als je het zelf maakt ben je er zeker van dat de niks inzit
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sjappiewappie zei:
Zuivere amfetamine is steeds een wit poeder. Toen ik alles van dit vroeger van de deepweb kocht en de natte pasta te drogen legde was de speed zo wit als het maar kon zijn. Ook maanden later bleef deze droge speed zijn witte kleur behouden en de kracht bleef hetzelfde (amfetamine is een zeer stabiele stof en zal normaal gezien heel gering, tot niet met stoffen uit de omgeving reageren). Nu bezit ik ook gele speed ... van iemand in de buurt. Moet zeggen dat het effect niet veel verschild maar de witte amfetamine deed heel weinig pijn aan men neus terwijl dit gele spul zodanig brand dat ik spontaan tranen in mijn ogen krijg en zelfs braakneigingen krijg van de pijn, sterkere geur en smaak dankzij het doorsijpelende slijm.

Dat je speed gelig is betekend niet dat de kwaliteit minder is. Soms is de speed niet (goed) uitgewassen door de dealer m.b.v. aceton (best meerdere malen wassen). De gele kleur kan dus tal van redenen hebben, de oorzaak kan dus liggen door de aanwezigheid van restproducten (bvb zwavelzuur, dit reageert met zuurstof en zo verkrijg je de gele verkleuring).
Vaak is speed ook versneden met Cafeïne, ook dit kan het gele kleurtje verklaren.

Zelf heb ik graag dat mijn speed een relatief lage zuiverheid heeft... zodat ik me geen zorgen hoef te maken problemen te krijgen om in te slapen of heel makkelijk een te intense energiestoot krijg op een ongewenst moment. Over de prijs valt toch niet te klagen.

Wanneer de speed meer pikt dan dat je gewend bent komt dit wellicht door de aanwezigheid van nog te veel restproducten. Een heel groot gevaar is dit nu ook weer niet, maar veel van de restproducten heb je liever niet te veel van in je lichaam. Zo is het alsnog verstandig (zeker als je er vrij veel van hebt) dit zelf te wassen met aceton. Zo hou je alleen het zuivere spul over en zal je neus je dankbaar zijn!
Klik om te vergroten...
Overigens is dit niet helemaal waar heb hier ook zeker zuivere amfetamine die na drogen ook gelig word hoe weet ik zo zeker dat die zuiver is omdat ik er zelf heb geklopr
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben hier geen expert in...
Maar is dat niet gewoon omdat het blootgesteld wordt aan licht/lucht? Ongeacht wat er wel/niet zou inzitten?

*Excuses als het dom lijkt 😄
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Ben hier geen expert in...
Maar is dat niet gewoon omdat het blootgesteld wordt aan licht/lucht? Ongeacht wat er wel/niet zou inzitten?

*Excuses als het dom lijkt 😄
Klik om te vergroten...
Heeft voornamelijk met de olie te maken
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
weer bijgeleerd 😄
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben zelf niet erg ervaren met speed.
Maar heb een dealer die verkoopt hele witte droge pep.
De structuur lijkt heel erg op coke en dan de flakes.
Ik gebruik heel af en toe een lijntje als ik even een boost nodig heb.
Doe er wel een maand mee met een gram of langer.
Nu heb ik vandaag gekocht en was het knal geel en de structuur was heel anders.
Natig en poederig.
Betekend dit dat het oude pep is?
Hij ruikt ook enorm sterk veel sterker als normaal.
Wou het eerst niet nemen maar omdat het geen drol kost en ik een heel pakket had besteld heb ik het er maar bij genomen.
Maar iemand die kennis heeft van pep kan die mij uitleggen hoe dat zit?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het uiterlijk, kleur, structuur, geur en smaak zeggen niets over de kwaliteit van je speed zowel qua zuiverheid niet, als qua versheid niet. Gele, stinkende, vette zooi kan netzogoed zuiver en vers zijn, als witte poederige waspoeder.
Het geeft enkel iets aan over welke olie er gebruikt is bij de productie.

Laten testen dus!

https://www.drugs-test.nl/waar-testen-

Anoniem en gratis. Doen dus!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dank je voor je antwoord @StimsalaBanne testen in Amsterdam kost wel 2.50 is ook niks hoor.
Maar ik wou het gewoon even weten.
We laten coke meestal wel testen aangezien het ontzettend duur is.
Maar ik moet zeggen dat alle coke nu in Amsterdam gewoon echt allemaal rond de 80% is.
Dat is vroeger wel anders geweest de kwaliteit is echt hoog tegenwoordig.

Vind het zelf niet nodig om pep te testen...
Nu ik deze informatie heb geloof ik het wel.
Alles bij deze jongens is altijd van hoogste kwaliteit.
Was alleen verbaast dat de pep zo anders was en vroeg mij dus af of dat gele kwam omdat het oud was.

Maar dan weet ik dat bedankt
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ohja, inderdaad, vergeet steeds dat Amsterdam wel vergoeding vraagt ja. Alleen kan daar wel iedere dag toch? Of ook alleen 1x per week?
S
SjappiewappieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Revolutionair zei:
Dank je voor je antwoord @StimsalaBanne
Vind het zelf niet nodig om pep te testen...
Nu ik deze informatie heb geloof ik het wel.
Alles bij deze jongens is altijd van hoogste kwaliteit.
Was alleen verbaast dat de pep zo anders was en vroeg mij dus af of dat gele kwam omdat het oud was.

Maar dan weet ik dat bedankt
Klik om te vergroten...

Zuivere amfetamine is steeds een wit poeder. Toen ik alles van dit vroeger van de deepweb kocht en de natte pasta te drogen legde was de speed zo wit als het maar kon zijn. Ook maanden later bleef deze droge speed zijn witte kleur behouden en de kracht bleef hetzelfde (amfetamine is een zeer stabiele stof en zal normaal gezien heel gering, tot niet met stoffen uit de omgeving reageren). Nu bezit ik ook gele speed ... van iemand in de buurt. Moet zeggen dat het effect niet veel verschild maar de witte amfetamine deed heel weinig pijn aan men neus terwijl dit gele spul zodanig brand dat ik spontaan tranen in mijn ogen krijg en zelfs braakneigingen krijg van de pijn, sterkere geur en smaak dankzij het doorsijpelende slijm.

Dat je speed gelig is betekend niet dat de kwaliteit minder is. Soms is de speed niet (goed) uitgewassen door de dealer m.b.v. aceton (best meerdere malen wassen). De gele kleur kan dus tal van redenen hebben, de oorzaak kan dus liggen door de aanwezigheid van restproducten (bvb zwavelzuur, dit reageert met zuurstof en zo verkrijg je de gele verkleuring).
Vaak is speed ook versneden met Cafeïne, ook dit kan het gele kleurtje verklaren.

Zelf heb ik graag dat mijn speed een relatief lage zuiverheid heeft... zodat ik me geen zorgen hoef te maken problemen te krijgen om in te slapen of heel makkelijk een te intense energiestoot krijg op een ongewenst moment. Over de prijs valt toch niet te klagen.

Wanneer de speed meer pikt dan dat je gewend bent komt dit wellicht door de aanwezigheid van nog te veel restproducten. Een heel groot gevaar is dit nu ook weer niet, maar veel van de restproducten heb je liever niet te veel van in je lichaam. Zo is het alsnog verstandig (zeker als je er vrij veel van hebt) dit zelf te wassen met aceton. Zo hou je alleen het zuivere spul over en zal je neus je dankbaar zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."