#1
@Amfitamientje Power weet wel hoe dat zit
Reageer op speed ook tegenovergesteld als andere mensen.
Veel mensen hebben wat jij hebt en gebruiken daarom retalin.
Maar dat is ook te gek voor woorden dat dokters een soort amfetamine voor te schrijven om elke dag te gebruiken.
Soms vraag ik mij echt af hoe zulke medicijnen worden goedgekeurd.....
De ene keer dat ik eens wat spul van een maat testte was het ook geel van kleur en bleef er na aceton maar 5% van het startgewicht over. Een ander monster wat ik zelf had geregeld (pasta) had een lichtpaarse kleur maar was tenminste voor een groot deel wat het zijn moest.
Kleur zegt niet zoveel, het kan zelfs spierwit zijn en grotendeels cafeïne zijn.
Ritalin/methylfenidaat is geen "soort amfetamine" maar een middel met vergelijkbare werking. Medisch gebruik van een middel is ook heel iets anders dan recreatief gebruik. Middelen worden oraal genomen en de doses liggen veel lager dan bij recreatief gebruik. En de middelen zijn van consistente kwaliteit itt straatdrugs.
Het effect cafeïne die aanwezig is in versneden speed gaat normaal gezien verwaarloosbaar zijn. Een lijntje pep zal tussen de 20-40mg amfetamine liggen, afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Als het versneden is kan je dit waarschijnlijk makkelijk verdubbelen. Met die redenering heb je zo tussen de 20-40mg cafeïne binnen bij het nemen van de gewenste hoeveelheid amfetamine. Gezien in energiedrank gemiddeld het driedubbele zit, niets om je zorgen over te maken!
Geen idee waar je aceton kan kopen, denk ook niet dat je zomaar eender welke mag kopen. Ik ben er alleszins veel te lui voor en bijt door de stank en de pijn heen.
Wat ben ik blij dat coke bij mij geen effect heeft. Als ik hoor hoeveel dit kost en hoe rap dit er doorheen is ben ik blij dat ik niet kan beseffen waarom mensen dit de moeite waard vinden![]()
Ik had halfjaar terug roze! Vond ik wel een beetje gek natuurlijk maar inderdaad had te maken met uitwassen en hoe stoffen reageren. Zou die wel weer willen hebben. Vond t stiekem wel stoer roze speed :P
Over het algemeen is bijna alle pep wel met iets caf aangemaakt alleen als je het zelf maakt ben je er zeker van dat de niks inzitZegt niets, plakkerige speed, poederig, stoffig, vlokkerig. Kan allemaal caffaine in zitten.
Over het algemeen vormt zuivere speed nooit harde (wegschietende) klontjes. Maar ook die bewering is nergens op gebaseerd.
Overigens is dit niet helemaal waar heb hier ook zeker zuivere amfetamine die na drogen ook gelig word hoe weet ik zo zeker dat die zuiver is omdat ik er zelf heb gekloprZuivere amfetamine is steeds een wit poeder. Toen ik alles van dit vroeger van de deepweb kocht en de natte pasta te drogen legde was de speed zo wit als het maar kon zijn. Ook maanden later bleef deze droge speed zijn witte kleur behouden en de kracht bleef hetzelfde (amfetamine is een zeer stabiele stof en zal normaal gezien heel gering, tot niet met stoffen uit de omgeving reageren). Nu bezit ik ook gele speed ... van iemand in de buurt. Moet zeggen dat het effect niet veel verschild maar de witte amfetamine deed heel weinig pijn aan men neus terwijl dit gele spul zodanig brand dat ik spontaan tranen in mijn ogen krijg en zelfs braakneigingen krijg van de pijn, sterkere geur en smaak dankzij het doorsijpelende slijm.
Dat je speed gelig is betekend niet dat de kwaliteit minder is. Soms is de speed niet (goed) uitgewassen door de dealer m.b.v. aceton (best meerdere malen wassen). De gele kleur kan dus tal van redenen hebben, de oorzaak kan dus liggen door de aanwezigheid van restproducten (bvb zwavelzuur, dit reageert met zuurstof en zo verkrijg je de gele verkleuring).
Vaak is speed ook versneden met Cafeïne, ook dit kan het gele kleurtje verklaren.
Zelf heb ik graag dat mijn speed een relatief lage zuiverheid heeft... zodat ik me geen zorgen hoef te maken problemen te krijgen om in te slapen of heel makkelijk een te intense energiestoot krijg op een ongewenst moment. Over de prijs valt toch niet te klagen.
Wanneer de speed meer pikt dan dat je gewend bent komt dit wellicht door de aanwezigheid van nog te veel restproducten. Een heel groot gevaar is dit nu ook weer niet, maar veel van de restproducten heb je liever niet te veel van in je lichaam. Zo is het alsnog verstandig (zeker als je er vrij veel van hebt) dit zelf te wassen met aceton. Zo hou je alleen het zuivere spul over en zal je neus je dankbaar zijn!
Heeft voornamelijk met de olie te makenBen hier geen expert in...
Maar is dat niet gewoon omdat het blootgesteld wordt aan licht/lucht? Ongeacht wat er wel/niet zou inzitten?
*Excuses als het dom lijkt 😄
Dank je voor je antwoord @StimsalaBanne
Vind het zelf niet nodig om pep te testen...
Nu ik deze informatie heb geloof ik het wel.
Alles bij deze jongens is altijd van hoogste kwaliteit.
Was alleen verbaast dat de pep zo anders was en vroeg mij dus af of dat gele kwam omdat het oud was.
Maar dan weet ik dat bedankt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."