Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele pep

Gele pep

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
@StimsalaBanne nog even een vraagje.
Cafeïne maakt dat de pep echt poederig of blijf je dan van die schubben houden?
Heb die spierwitte weer en hij is niet zo sterk als die gele.
Hij is soft en stinkt wel naar pep maar krijg het niet klein.
(Ja ik weet dat het beste is om het te testen, maar ik heb hem al bijna op)

Kan er veel van nemen spierwit en zacht.
Brand bijna niet.
Vind het wel fijn.
Hoef die zware pep niet...

Maar mijn vraag is dus wat voor een structuur je krijgt als ze het met cafeïne versnijden.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#2
De ene keer dat ik eens wat spul van een maat testte was het ook geel van kleur en bleef er na aceton maar 5% van het startgewicht over. Een ander monster wat ik zelf had geregeld (pasta) had een lichtpaarse kleur maar was tenminste voor een groot deel wat het zijn moest.

Kleur zegt niet zoveel, het kan zelfs spierwit zijn en grotendeels cafeïne zijn.

Revolutionair zei:
Veel mensen hebben wat jij hebt en gebruiken daarom retalin.
Maar dat is ook te gek voor woorden dat dokters een soort amfetamine voor te schrijven om elke dag te gebruiken.
Soms vraag ik mij echt af hoe zulke medicijnen worden goedgekeurd.....
Klik om te vergroten...

Ritalin/methylfenidaat is geen "soort amfetamine" maar een middel met vergelijkbare werking. Medisch gebruik van een middel is ook heel iets anders dan recreatief gebruik. Middelen worden oraal genomen en de doses liggen veel lager dan bij recreatief gebruik. En de middelen zijn van consistente kwaliteit itt straatdrugs.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
ATGC zei:
De ene keer dat ik eens wat spul van een maat testte was het ook geel van kleur en bleef er na aceton maar 5% van het startgewicht over. Een ander monster wat ik zelf had geregeld (pasta) had een lichtpaarse kleur maar was tenminste voor een groot deel wat het zijn moest.

Kleur zegt niet zoveel, het kan zelfs spierwit zijn en grotendeels cafeïne zijn.

Ritalin/methylfenidaat is geen "soort amfetamine" maar een middel met vergelijkbare werking. Medisch gebruik van een middel is ook heel iets anders dan recreatief gebruik. Middelen worden oraal genomen en de doses liggen veel lager dan bij recreatief gebruik. En de middelen zijn van consistente kwaliteit itt straatdrugs.
Klik om te vergroten...

Had deze pep zwaar onderschat dacht dat het slappe hap was.
Maar was al doorgehaald en heb mijn laatste lijntje 24 uur geleden genomen.
En nog niet geslapen!
Heb zelfs vanacht een dosis van 4ml ghb per uur genomen van zeer sterke ghb.
Normaal zou ik gewoon plat gaan maar ik spacede hem kapot maar ging niet out!
Die pep is echt super sterk en wat een kut spul.
Dit was echt de laatste keer.
Geef mij maar een pakje coke.
Pep heeft echt hele nare nadelen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zegt niets, plakkerige speed, poederig, stoffig, vlokkerig. Kan allemaal caffaine in zitten.
Over het algemeen vormt zuivere speed nooit harde (wegschietende) klontjes. Maar ook die bewering is nergens op gebaseerd.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sjappiewappie zei:
Het effect cafeïne die aanwezig is in versneden speed gaat normaal gezien verwaarloosbaar zijn. Een lijntje pep zal tussen de 20-40mg amfetamine liggen, afhankelijk van hoe hard je wil gaan. Als het versneden is kan je dit waarschijnlijk makkelijk verdubbelen. Met die redenering heb je zo tussen de 20-40mg cafeïne binnen bij het nemen van de gewenste hoeveelheid amfetamine. Gezien in energiedrank gemiddeld het driedubbele zit, niets om je zorgen over te maken!

Geen idee waar je aceton kan kopen, denk ook niet dat je zomaar eender welke mag kopen. Ik ben er alleszins veel te lui voor en bijt door de stank en de pijn heen.


Wat ben ik blij dat coke bij mij geen effect heeft. Als ik hoor hoeveel dit kost en hoe rap dit er doorheen is ben ik blij dat ik niet kan beseffen waarom mensen dit de moeite waard vinden :grin:
Klik om te vergroten...

Beetje raar advies om te geven aan iemand die aangeeft dat ie slecht tegen caffeine kan. Deze persoon kan misschien wel goed tegen amfetamine. Als je een paar flinke lijnen neemt kun je heel nerveus worden van de caffeine. Dan ligt het meer aan de caffeine dan speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."