#1
Haha, dat ligt aan het middel dat jullie gebruiken? 😜🤔
(Of heb ik iets gemist? In dat geval sorry, lol)
(Of heb ik iets gemist? In dat geval sorry, lol)
Lijkt me om speed te gaan aangezien het in het speedforum staatHaha, dat ligt aan het middel dat jullie gebruiken? 😜🤔
(Of heb ik iets gemist? In dat geval sorry, lol)
Oh hahaha, my badLijkt me om speed te gaan aangezien het in het speedforum staat![]()
Jaaropgave is al binnen nog even geduld tot 1 maart🥳Ik zou vast je belastingaangifte doen!
Ahhhh je had kunnen zeggen pimpampepPimpampetten...
Ik heb nooit echt speed gebruikt. Kan mij voorstellen als je in een rush zit en dan snelle spelletjes gaat spelen. Je lekker opgefokt en enthousiast raakt.
Hahaha te laatAhhhh je had kunnen zeggen pimpampep
Je kan altijd nog neuken. Veel plezier! xzo veel gruwelijke dingen te doen
fantastischschsch
doe nietsschsschssch
alles isch alles, ischsch alleschsch
vertellis.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."