Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed ->Verslavingsinformatie.

Speed ->Verslavingsinformatie.

71 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vermoeidheid pakt idem sowieso over na een tijd.

Gister nam ik een bommetje van 400mg rond 4 uur en rond 5 uur lag ik te slapen tot 11 uur.

Is gewoon geteste speed op +/- 64 %
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetalGuy zei:
Ja, zo is dat!

Echter, toen ik in dat wereldje in (en uit) kwam, als koper weliswaar, viel mij op dat het eigenlijk maar een kat-en-muisspel is...

Eén atoompje is verwisseld en je hebt een compleet nieuw legaal middel, dat zich vervolgens omzet in je lichaam naar de klassieke drugs.

Ook dat verbod op 3-MMC dat er komt, men zal een alternatief vinden, net zoals 3m een alternatief was op mephedrone.

En zo zie je maar weer: alles wat niet mag, is leuk!
Klik om te vergroten...
De nieuwe wet ging toch toelaten alle nieuwe varianten tegelijk te bannen?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nose Candy zei:
De nieuwe wet ging toch toelaten alle nieuwe varianten tegelijk te bannen?
Klik om te vergroten...
Ja klopt, maar eerst even zien hoe dat daadwerkelijk in z'n werk gaat. Ik zie het wel voor me dat alleen 3-MMC verboden wordt. En dan heb je alle andere RC's nog.

Ik denk niet dat ze alles in één keer kunnen verbieden. Want zelfs dan zul je weer methodes krijgen om legaal te produceren van nieuwe drugs.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetalGuy zei:
Ik denk niet dat ze alles in één keer kunnen verbieden. Want zelfs dan zul je weer methodes krijgen om legaal te produceren van nieuwe drugs.
Klik om te vergroten...
Het plan van de vorige regering was een stofklasseverbod. Dit maakt in 1 klap bijvoorbeeld alle stoffen afgeleid van fenetylamine illegaal. Amfetamine, alle RC varianten zoals 3-FA en 2-FA vallen onder deze groep. Nieuwe drugs maken met zulke effecten, maar een hele andere chemische basis, dat lijkt mij onwaarschijnlijk...
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Het plan van de vorige regering was een stofklasseverbod. Dit maakt in 1 klap bijvoorbeeld alle stoffen afgeleid van fenetylamine illegaal. Amfetamine, alle RC varianten zoals 3-FA en 2-FA vallen onder deze groep. Nieuwe drugs maken met zulke effecten, maar een hele andere chemische basis, dat lijkt mij onwaarschijnlijk...
Klik om te vergroten...
Ik heb eigenlijk spijt dat ik mijn studies chemie niet heb afgemaakt vroeger, gohh. Ik zou voor eigen gebruik top spul maken!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Ook dat verbod op 3-MMC dat er komt, men zal een alternatief vinden, net zoals 3m een HEEL ZWAK alternatief was op mephedrone.
Klik om te vergroten...
Fixed it. Kon het niet aanzien.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Fixed it. Kon het niet aanzien.
Klik om te vergroten...
Wat zwak! 😂
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heren, (en misschien dame)

Ik gebruik enkele maanden dagelijks speed van een paar punten naar een nette 2 gram per dag. Ik moet even dimmen... ik heb nergens last van behalve van EXTREME vermoeidheid. Mijn lichaam vecht tegen slaap snachts.... aan tafel, val ik gewoon in een keer voorover, op een stoel... staand, maakt niet uit..
Ik sliep sws maar ca 2 tot een zeldzame 5 uur per dag.

Ik heb tijdens gebruik altijd goed gegeten weinig alcohol genuttigd en de gehele periode (tot laatste 2 weken) minimaal 4, 5 uur geslapen... Ik denk niet aan speed, ik heb het goed voor elkaar..maar mijn hemel die vermoeidheid.... dag 4 nu, de excuusjes raken toch wel een beejte op. haha

Iemand ervaring?
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Pas na 80u wordt het vaag. Nog eventjes.



* Kdding offcourse. Niet doen.
Klik om te vergroten...
na nacht 3 is het heftig.. wilde nacht 4 slapen maar ging wederom over mijn slaap heen zonder pep gebruik.... dagenlang dubbel gezien, alles draaide, hallucinnaties, gelukkig beseffende dat het van het slapen komt.
Eerder 3 nachten in mijn eentje gedaan... toen zei ik nooit meer.. 1 jaar later toch gedaan... met een nacht erbij .....

Nu ik dit typ lieg ik, heb nacht 2, 2 uur gepakt gok ik en 3, half uurtje KO gevallen, 4 echt 100% wakker....

Nu 4 dagen geen drugs, slaap zeer weinig, val overal in slaap voor een paar minuten.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Randle M zei:
Heren, (en misschien dame)

Ik gebruik enkele maanden dagelijks speed van een paar punten naar een nette 2 gram per dag. Ik moet even dimmen... ik heb nergens last van behalve van EXTREME vermoeidheid. Mijn lichaam vecht tegen slaap snachts.... aan tafel, val ik gewoon in een keer voorover, op een stoel... staand, maakt niet uit..
Ik sliep sws maar ca 2 tot een zeldzame 5 uur per dag.

Ik heb tijdens gebruik altijd goed gegeten weinig alcohol genuttigd en de gehele periode (tot laatste 2 weken) minimaal 4, 5 uur geslapen... Ik denk niet aan speed, ik heb het goed voor elkaar..maar mijn hemel die vermoeidheid.... dag 4 nu, de excuusjes raken toch wel een beejte op. haha

Iemand ervaring?
Klik om te vergroten...

Ervaring niet, maar dit is inderdaad een verschijnsel waarmee je moet dealen als je stopt en tegelijk ook 1 van de redenen wat stoppen moeilijk maakt. Je zo futloos en lamlendig voelen is natuurlijk ook shit… Je zal er doorheen moeten en dat lukt je ook. Hou er rekening mee dat vermoeidheid toch wel 2 weken aan zou kunnen houden, maar als je goed eet en slaapt zal je wel snel verbetering gaan merken. Je lichaam raakt uitgeput van die hoeveelheden speed en die klap heb je uitgesteld tot het moment dat je stopte.

Ook slecht en moeilijk slapen is een afkickverschijnsel, hoe gek het wellicht ook klinkt. Probeer wellicht savonds nog een wandeling te maken als dat lukt. Gebruik uur voor bedtijd geen schermen. Een warm bad kan helpen. Probeer alles in het teken te zetten van de rust pakken die je lichaam nodig heeft, ook al gaat dat nog niet zoals je zou willen.


Hou vol, want deze klachten gaan relatief snel over en dan zal je je al snel een stuk beter voelen.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
Randle M zei:
na nacht 3 is het heftig.. wilde nacht 4 slapen maar ging wederom over mijn slaap heen zonder pep gebruik.... dagenlang dubbel gezien, alles draaide, hallucinnaties, gelukkig beseffende dat het van het slapen komt.
Eerder 3 nachten in mijn eentje gedaan... toen zei ik nooit meer.. 1 jaar later toch gedaan... met een nacht erbij .....

Nu ik dit typ lieg ik, heb nacht 2, 2 uur gepakt gok ik en 3, half uurtje KO gevallen, 4 echt 100% wakker....

Nu 4 dagen geen drugs, slaap zeer weinig, val overal in slaap voor een paar minuten.
Klik om te vergroten...

Vind dit wel heel gek, ben je er zeker van dat het geen methamfetamine is ofzo?
Met tot ik één dag niet snuif, lig ik de rest van de week te slapen tot ik een punt bereik heb dat mijn stoffen iets of wat zijn aangevuld.
Maar NIET kunnen slapen? Nooit gezien.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu hetzelfde. 15 uur geleden gestopt. Ben rond de 4 uur geslapen. Wakker. Honger voor kapot. Weer lijn gepakt zo een 5 uur geleden. Nog een op middernacht en nu 30 minuten geleden. Ik ben gewoon terug in slaap aan het vallen. En zal dat ook gaan doen nu. Morgen vanalles te doen. Maar we gaan het toch zonder moeten doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."