#1
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer nietBeter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer nietBeter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xDin typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
dat is niet waar. ik ben nieuw hier dus weet niet helemaal hoe de site werkt. ik wou dus zeggen tegen jullie allemaal dat ik me bericht overnieuw typ'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
oke beste mandat is niet waar. ik ben nieuw hier dus weet niet helemaal hoe de site werkt. ik wou dus zeggen tegen jullie allemaal dat ik me bericht overnieuw typ
Is dit een retorische vraag?hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een pukkeldruk drang
zo beter'gap je plaatst het eerst normaal en daarna een citaat, vgm ga je super hard xD
zo beter?
AHHAHAAHHAAHHAAHAHAHAHAHBeter, maar nog steeds is het alsof je met je slappe piemel op je toetsenbord hebt geslagen en op enter hebt gedrukt.
Lekker gaan, gozer!in typ wel weer even overnieuw want zo ver ben ik ook weer niet
hahahaHad je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.
(s)
Waar zijn je grappen bassie? Dat zou ik wel eens willen weten.wtf??
hoi ik ben vanaf vorige week donderdag tot aan afgelopen woensdag elke dag aan de speed geweest. ik heb er een dag tussen gelaten en daarna opnieuw aan de speed. nu is het zo dat de speed niet werkt ik voel niks alleen een druk drang
gozer? ben een vrouw hoorLekker gaan, gozer!
omdat?Als je last hebt van druk drang zou ik als een speer naar het kleinste kamertje gaan.
Is dit een retorische vraag
grappen sorry hoor maar ik snap je niet waarom van die haat berichtjesWaar zijn je grappen bassie? Dat zou ik wel eens willen weten.
He's flying
hoi weet ik niet dit is wat ik ervaar ik weet het klinkt ranzig maar ik wil gewoon meer weten van pepIs dit een retorische vraag?
ik wil gewoon meer weten van pep
thanx![]()
Amphetamine
Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...m.psychonautwiki.org
Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)![]()
Amphetamine
Amphetamine (also known as alpha-methylphenethylamine, amfetamine, speed, or by brand names including Adderall, Dexedrine and Tentin) is a classical stimulant substance of the phenethylamine class. It is the parent compound of the substituted amphetamines, a diverse group that includes...m.psychonautwiki.org
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."