Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumselke dag maar niet werkend

elke dag maar niet werkend

79 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjewel man ik heb me net zo hard gefacepalmt dat mijn onderkaak is gebroken.

ik houd jou verantwoordelijk, binnenkort komt de factuur
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.

maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Klik om te vergroten...
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. en als je elke dag gebruikt op een gegeven moment niks meer van de pep voelt daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
Klik om te vergroten...
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.

maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon :wink:.
Klik om te vergroten...
Topper .
inner_search zei:
maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.

toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.

heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Klik om te vergroten...
Again, respect dat je inhoudelijker reageert dan mij :tonguewink:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
passie zei:
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Klik om te vergroten...
Ligt niet aan jou hoor. Maar er passeren soms wat rare posts.
Tuurlijk kun je hier met alle vragen terecht.
p
passieLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
Klik om te vergroten...
okee ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
passie zei:
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Klik om te vergroten...
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
passie zei:
gozer? ben een vrouw hoor

omdat?
Klik om te vergroten...
Excuses mevrouw passie, dat kon ik aan je uiterlijk helaas niet zien!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
(s)
Klik om te vergroten...
Dit mag helemaal niet.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hardcore_frk zei:
Excuses mevrouw passie, dat kon ik aan je uiterlijk helaas niet zien!
Klik om te vergroten...
Had je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.



(s)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Had je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.



(s)
Klik om te vergroten...
Sarcasm. I get it. Hihi.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
passie zei:
waarom van die haat berichtjes
Klik om te vergroten...
Haat berichtjes? Die zie ik niet hoor. Jammer dat jij het zo ziet. Niet zo bedoeld.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sa
Dirkjan zei:
Dit mag helemaal niet.
Klik om te vergroten...
Says who?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Sa

Says who?
Klik om te vergroten...
Ik. Fucking @Flower123 met haar (S) ook
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ik. Fucking @Flower123 met haar (S) ook
Klik om te vergroten...
Hahahahahhahaha ja uhhhhh 😂
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fuck you Flower123 (S)!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fuck you @Flower123 ...

Geen idee waarom, doe mee voor het groepsgevoel. 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Flower123 ”We zijn met z’n drieën!”
F479CB9B-5AB5-4402-AF1D-A062AB943294.jpeg
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Fuck you @Flower123 ...

Geen idee waarom, doe mee voor het groepsgevoel. 🤣
Klik om te vergroten...
Vergeet je nu niet de (S) dan?

Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
Vergeet je nu niet de (S) dan?

Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
Klik om te vergroten...
Niks sarcastisch aan. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."