#1
Dankjewel man ik heb me net zo hard gefacepalmt dat mijn onderkaak is gebroken.
ik houd jou verantwoordelijk, binnenkort komt de factuur
ik houd jou verantwoordelijk, binnenkort komt de factuur
nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. en als je elke dag gebruikt op een gegeven moment niks meer van de pep voelt daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon.
maar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.
toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.
heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.Ik kan OP niet serieus nemen als zelfs dit voorgekauwd moet worden. ( erg van mij ....)
Topper .Ik ook niet , daarom noemde ik haar/hem een troll een paar posts hierboven.
Maar het blijft een Df , dus als ze info wil die in kan leveren met 1 klikje doe ik dat gewoon.
Again, respect dat je inhoudelijker reageert dan mijmaar blijf me ook afvragen of ik dit topic serieus moet nemen of niet.
toen ik door men speed binges ging en te lang wakker was zegde ik zoals @Syl al aangaf ook wel rare dingen of kon ik me niet verwoorden zoals ik wou.
heb ik zelfs al van methylfenidaat rebound 😂
Ligt niet aan jou hoor. Maar er passeren soms wat rare posts.nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
okee ik hoop dat ik nu wat duidelijker benOmdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.
Omdat je heel verwarrend typt en de. Meesten denken dat je niet serieus bent.nou en toch is dit serieus... ik dacht dat je met alle vragen hier terecht kon. ik heb heel wat pep gehad en tuurlijk weet ik wat amfetamine is. wil gewoon weten waar die dwang weg komt. daar kon ik niks over vinden. waarom dan van die rare reacties ?!?
Excuses mevrouw passie, dat kon ik aan je uiterlijk helaas niet zien!gozer? ben een vrouw hoor
omdat?
Dit mag helemaal niet.
Had je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.Excuses mevrouw passie, dat kon ik aan je uiterlijk helaas niet zien!
Sarcasm. I get it. Hihi.Had je moeten weten aan de manier waarop ze haar berichten vol passie schreef.
(s)
Haat berichtjes? Die zie ik niet hoor. Jammer dat jij het zo ziet. Niet zo bedoeld.waarom van die haat berichtjes
Says who?Dit mag helemaal niet.
Ik. Fucking @Flower123 met haar (S) ookSa
Says who?
Hahahahahhahaha ja uhhhhh 😂Ik. Fucking @Flower123 met haar (S) ook
Vergeet je nu niet de (S) dan?
Niks sarcastisch aan. 😂Vergeet je nu niet de (S) dan?
Of heb ik die volledig verkeerd geïnterpreteerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."